Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Jos joku olis sanonut mulle ennen kisoja että Venäjää vastaan pelataan jatkopaikan varmistamisesta, en olis ikimaailmassa uskonut. NYT MENTIIN!

Exploring...​

Lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt Huuhkajat täysillä päin! Nauttikaa! Venäläisille luu kurkkuun!

"Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet." - Konsta Pylkkänen / Veikko Huovinen
"Kun lukee nuorempien näkemyksiä ajoista, jotka itse on elänyt, tulee mieleen, että on yhtä vaikea nähdä menneisyyteen kuin tulevaisuuteen." - Kari Suomalainen 70 v.
Kerran Kärppä, aina Kärppä!​

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Kohta mennään! Toivotaan pelin ulkopuolisten tapahtumien osalta hieman vähemmän dramaattista peliä kuin viimeksi.

"Tästäkin eteenpäin tulen sanomaan asiat niin kuin minä sanon ne, suomen kielellä, joskus vähän epäkorrektisti, joskus korrektisti. Sellaiset jotka eivät halua minun kannanottojani kuunnella, niin älkää kuunnelko niitä." -Mauri Peltokangas

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Pikemminkin tehkää Venäjälle äärimmäisen turhauttavaa tästä. Parhaimmillaan se näkyy siinä, että venäläinen juoksee vaihtoon innokkaasti.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Putinilla ei ole ilmeisesti luottoa omiinsa kun ei ole vaivautunut paikalle ja priorisoi jotain duunijuttuja.

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitähän tässä "Suuri ja mahtava Neuvostoliitto"- kappaleessa nykyään lauletaan?

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves - HPK
  • 1.85
  • 4.20
  • 3.50
JYP - SaiPa
  • 2.60
  • 3.80
  • 2.40
Lukko - Tappara
  • 2.40
  • 3.80
  • 2.60
Sport - KooKoo
  • 1.92
  • 4.10
  • 3.35
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.