EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 012
  • 6 438

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai Ronaldo nousi nyt legendojen joukkoon (kuului sinne jo ennestään) katselemalla peliä sivusta tekemättä itse mitään. Portugalin voitto ei kyllä Ronaldon statukseen vaikuta millään lailla, kun hän ei pelissä pelannut käytännössä lainkaan.

Vaikuttaa hyvinkin paljon Ronaldon statukseen kun onhan hän nyt Euroopan mestari aka arvokisavoittaja ja pytynnostaja, yksi isoimpia paloja Portugalin matkalle mestaruuteen jota ei yksi ikävä loukkaantuminen tyhjäksi tee.

Tämä mestaruus oli hieno palkinto Ronaldolle, harvoin saa todistaa yhtä suurta voitonnnälkää ja uhrautumista lajille kuin Ceen kohdalla saa.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Vaikuttaa hyvinkin paljon Ronaldon statukseen kun onhan hän nyt Euroopan mestari aka arvokisavoittaja ja pytynnostaja, yksi isoimpia paloja Portugalin matkalle mestaruuteen jota ei yksi ikävä loukkaantuminen tyhjäksi tee.
Kyllä se nyt vaan laskee hemmetisti tuota suoritusta, että mies ei pelannut ratkaisevassa pelissä.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se nyt vaan laskee hemmetisti tuota suoritusta, että mies ei pelannut ratkaisevassa pelissä.

Ihan ymmärrettävää että jostainhan se on Messilakanoissa lohtua haettava, ja kyllä jotain muita selityksiä sieltä puskisi mikäli Ronaldo olisi koko pelin kentällä ollut joten sen puolesta ihan tuulen huminaa noi jutut. Venäjällä 2018 sitten vielä maailmanmestaruus?

Ronaldon mestaruuden kanssa kannattaa oppia elämään, Ronaldo itsekin eilisen juhlinnan perusteella oppi sen nopeasti.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Ihan ymmärrettävää että jostainhan se on Messilakanoissa lohtua haettava, ja kyllä jotain muita selityksiä sieltä puskisi mikäli Ronaldo olisi koko pelin kentällä ollut joten sen puolesta ihan tuulen huminaa noi jutut. Venäjällä 2018 sitten vielä maailmanmestaruus?

Ronaldon mestaruuden kanssa kannattaa oppia elämään, Ronaldo itsekin eilisen juhlinnan perusteella oppi sen nopeasti.
Miksi luulet että Ronaldo itki joutuessaan vaihtoon. Siksi että tiesi että kävi matsissa miten tahansa, hän ei ollut itse vaikuttamassa lopputulokseen ja voittamassa finaalia.

Ihan turha vetää Messiä mukaan keskusteluun, kun Ronaldolla on pitkä matka Messin meriitteihin. Ja kun Messin veroasioista puhutaan nyt niin paljon, niin muistetaampas nyt Ronaldon raiskaus-syytökset ManU-vuosina. Miehen puolustus: "Ei mun tartte raiskata naisia, kun saan muutenkin, kun mä olen Ronaldo.", kertoo paljon miehestä.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi luulet että Ronaldo itki joutuessaan vaihtoon. Siksi että tiesi että kävi matsissa miten tahansa, hän ei ollut itse vaikuttamassa lopputulokseen ja voittamassa finaalia.

Ihan turha vetää Messiä mukaan keskusteluun, kun Ronaldolla on pitkä matka Messin meriitteihin. Ja kun Messin veroasioista puhutaan nyt niin paljon, niin muistetaampas nyt Ronaldon raiskaus-syytökset ManU-vuosina. Miehen puolustus: "Ei mun tartte raiskata naisia, kun mä olen Ronaldo.", kertoo paljon miehestä.

Kävitkö kysymässä miksi itki? Miksi juhli mestaruutta ilolla sitten kuitenkin? Voithan sinä itsellesi selitellä ummet ja lammet mutta täällä noille jutuillesi lähinnä nauretaan, herkimmät saattavat jopa itkeä.

Tuomittiinko Ronaldo sitten raiskauksesta? Vai oliko syytös vaan jotain perinteistä rahanhakua? Ja se on aivan pätevä puolustus, että ei tarvitse raiskata koska on Ronaldo kun sitä saa varmasti ihan luvan kanssakin kyllikseen, hivenen ylimielinen ja siten aivan Ronaldomainen.

Mutta kaikesta huolimatta kovat on defenssit siellä päällä kun se pelko Ronaldon arvokisavoitosta toteutui. Mutta jatka toki samalla hulvattomalla tavallasi, minä nautin Ronaldon Euroopan mestaruudesta.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ronaldo ei voittanut eilen yhtään mitään. Katseli kentän vierestä, kun Ederit ja Nanit voittivat mestaruuden.

Tajuatko itse yhtään kuinka noloa on esittää jotain hevijuuseria, kun ei pysty yhteenkään puolueettomaan analyysiin lajista riippumatta. Jos pelaaja/joukkue ei sovi oman gloryhunttaamisen rinkiin, niin on turha odottaa minkäänlaista objektiivista ulostuloa. On aivan sama vaikka Ronaldo olisi eilen tehnyt hatun, niin olisit täällä silti riekkumassa.

Kyllä se nyt vaan laskee hemmetisti tuota suoritusta, että mies ei pelannut ratkaisevassa pelissä.
Laskee suoritusta? Vaikka Ronaldo telottiin eilen pois EM-finaalista, se ei laske suorituksen arvoa tippaakaan. Loistavasti mukana Portugalin kultaisella polulla.

Miksi luulet että Ronaldo itki joutuessaan vaihtoon. Siksi että tiesi että kävi matsissa miten tahansa, hän ei ollut itse vaikuttamassa lopputulokseen ja voittamassa finaalia.

Ihan turha vetää Messiä mukaan keskusteluun, kun Ronaldolla on pitkä matka Messin meriitteihin. Ja kun Messin veroasioista puhutaan nyt niin paljon, niin muistetaampas nyt Ronaldon raiskaus-syytökset ManU-vuosina. Miehen puolustus: "Ei mun tartte raiskata naisia, kun saan muutenkin, kun mä olen Ronaldo.", kertoo paljon miehestä.

Mistä sinä tiedät miksi Ronaldo itki? :D Yhtä hyvin voi itkeä pettymystään ettei voi auttaa joukkuetovereitaan. Pelin loppuhetkien eleistä ja toimista voisi päätellä ilman värilaseja näin.

Äläkä nyt vedä tuon oksentelevan veroparasiitin toimia tähän. Kirjoitit muistakseni toisaalla ettei Messi ole ollut tietoinen mistään, vaan ahneet "adjutantit" ovat tehneet kaiken kirpun selän takana. Kyllä se nyt vaan on niin, että mies tienaa ja vastaa rahoistaan sekä niistä kenelle kassan hoidon mahdollisesti antaa (jos antaa).

Uskomatonta fanipojan tuubaa taas kerran, laita nyt vaan se Portugali sinne vasemmalle ja Ronaldo sinne allekirjoitukseen niin menee ihan linjan mukaan. Urheilussa voittajalle annetaan yleensä tunnustus ja kunnia.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan turha vetää Messiä mukaan keskusteluun, kun Ronaldolla on pitkä matka Messin meriitteihin. Ja kun Messin veroasioista puhutaan nyt niin paljon, niin muistetaampas nyt Ronaldon raiskaus-syytökset ManU-vuosina. Miehen puolustus: "Ei mun tartte raiskata naisia, kun saan muutenkin, kun mä olen Ronaldo.", kertoo paljon miehestä.
Yksi asia mua kummastuttaa tuossa sun angsti-ristiretkessäsi Ronaldoa kohtaan. Jos otetaan yhteenveto:

-Ylimielisen kusipään oloinen kaveri
-Hieman yksipuolinen sniper, lajissaan maailman parhaita
-Voittanut lajissaan lähes kaiken mahdollisen
-Voittajatyyppi, isojen pelien mies
-Bonuksena : raiskausepäily

Mikset mouhota tuota samaa paskaa Patrick Kanesta, vaan suorastaan palvot häntä?
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Aivan uskomatonta tekstiä saa täällä taas lukea. Ihmettelen kyllä suuresti mistä tuo viha ja möyhöäminen Ronaldoa kohtaan mahtaa aina vaan tulla.

Hienoa, että sai nostaa pytyn turnauksen päätteeksi! Arvostan erittäin paljon vaikken mikään fanboy olekaan.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Tietääkseni veikkauksia on mahdollista tehdä niin kauan, kun peli on 0-0. Eli jatko-ottelun aikanakin voi vielä veikata.
No tämä selittäisikin jo käytännössä kaiken.
Ei noita vastausvaihtoehtoja oikeasti niin montaa ole, vaikka intuitiivisesti se tuntuukin "mahdottomalta", että joku arvaisi maalintekijän minuutilleen oikein. Jos kaikki pelaajat ja varamiehet lasketaan, niin ainakin livetulokset.comin listan mukaan pelaajia olisi yhteensä 48 maalivahdit ja varamiehet mukaanlukien. 120 minuutissa veikkausvaihtoehtoja olisi siis vain 120*48 = 5760. Oikeasti summa on paljon pienempi, sillä harvoin maalintekijänä on maalivahti tai tuntematon vaihdosta tullut puolustaja. Kun veikkauksia tulee kymmeniä tuhansia, on ihan tilastollisesti järkeenkäypää, että ainakin joku veikkaus on oikeassa.
Eihän tuota mikään mahdottomuus noin ilmaistuna olisi ennen peliä kiinni saada, mutta kuinkahan moni Ederiä ennen peliä oli veikannut? Väittäisin että about 50% veikkauksista ennen peliä kulki Ronaldon/Griezmannin kautta. Tähän päälle sitten vielä Nanit ja Giroudit ja muut avauksen kaverit. Sama maalin syntyajan kanssa, eniten peliä keräävät aikaiset maaliluvut. Mutta tosiaan, Zoidbergin vastaus ratkaisikin tämän mysteerin.
 

Yö-Orava

Jäsen
Yksi asia mua kummastuttaa tuossa sun angsti-ristiretkessäsi Ronaldoa kohtaan. Jos otetaan yhteenveto:

-Ylimielisen kusipään oloinen kaveri
-Hieman yksipuolinen sniper, lajissaan maailman parhaita
-Voittanut lajissaan lähes kaiken mahdollisen
-Voittajatyyppi, isojen pelien mies
-Bonuksena : raiskausepäily

Mikset mouhota tuota samaa paskaa Patrick Kanesta, vaan suorastaan palvot häntä?
Koska tää hivenen lapselliselta vaikittava kaksoistandardien keisari lukkiutuu yksittäisiin pelaajiin ja joukkueisiin, menestyksestä hieman riippuen joskus jopa useammaksi vuodeksikin, ja sen jälkeen ei teoilla, tapahtumilla ja tuloksilla niinkään ole merkitystä. Siis silloin kun ne eivät sovi agendaan.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Yksi asia mua kummastuttaa tuossa sun angsti-ristiretkessäsi Ronaldoa kohtaan. Jos otetaan yhteenveto:

-Ylimielisen kusipään oloinen kaveri
-Hieman yksipuolinen sniper, lajissaan maailman parhaita
-Voittanut lajissaan lähes kaiken mahdollisen
-Voittajatyyppi, isojen pelien mies
-Bonuksena : raiskausepäily

Mikset mouhota tuota samaa paskaa Patrick Kanesta, vaan suorastaan palvot häntä?
Ensinnäkin Kane ei ole Ronaldon tapaan yksipuolinen sniper, vaan on maalinteon lisäksi myös maaginen pelinrakentaja ja syöttäjä (vähän kuin Messi). En myöskään miellä Kanea ylimieliseksi kusipääksi, vaan vaikuttaa rennolta jätkältä, jonka kanssa olisi kiva höntsäillä.

Ronaldoa en myöskään miellä isojen pelien mieheksi. Vaatimattomaksi on jäänyt panos Realin kahdessa cl-finaalissa. Ekassa pelissä täysin näkymätön, kunnes jatkoajalla sitten tekee merkityksettömän maalin ottelun jo ratkettua, ja tämän jälkeen repii paitaa päältä ja tuulettaa kuin olisi yksin voittanut juuri pelin. Tämän vuoden finaalissa oli kentän paskin pelaaja. Sitä ei onnistunut pilkku rankkarikisassa muuta.

Kanen tapauksessahan Kane oli päivän selvästi syytön, ja tämä raiskausyytös oli selvä rahankiristys-yritys muijan ja tämän äidin toimesta. Äidin toilailut asian tiimoilla sai oikein humoristisia piirteitä.
Ronaldo puolestaan todettiin syyttömäksi, kun tuomari oli samaa mieltä Ronaldon kanssa, ettei Ronaldon tarvitse raiskata naisia, kun saa muutenkin, kun on Ronaldo.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ensinnäkin Kane ei ole Ronaldon tapaan yksipuolinen sniper, vaan on maalinteon lisäksi myös maaginen pelinrakentaja ja syöttäjä (vähän kuin Messi).

Kanea ja Messiä yhdistää myös hävityt arvokisafinaalit, kun Toews tai Xaviniesta ei ole ottamassa joukkuetta reppuselkään. Siinä mielessä sangen osuva vertaus. Tietysti Messin neljä hävittyä arvokisaloppuottelua hakee vertaistaan.

Muutenhan tuo viestisi oli taas kerran hulvatonta komiikkaa, kuten tietysti tarkoituskin oli.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ensinnäkin Kane ei ole Ronaldon tapaan yksipuolinen sniper, vaan on maalinteon lisäksi myös maaginen pelinrakentaja ja syöttäjä (vähän kuin Messi). En myöskään miellä Kanea ylimieliseksi kusipääksi, vaan vaikuttaa rennolta jätkältä, jonka kanssa olisi kiva höntsäillä.

Ronaldoa en myöskään miellä isojen pelien mieheksi. Vaatimattomaksi on jäänyt panos Realin kahdessa cl-finaalissa. Ekassa pelissä täysin näkymätön, kunnes jatkoajalla sitten tekee merkityksettömän maalin ottelun jo ratkettua, ja tämän jälkeen repii paitaa päältä ja tuulettaa kuin olisi yksin voittanut juuri pelin. Tämän vuoden finaalissa oli kentän paskin pelaaja. Sitä ei onnistunut pilkku rankkarikisassa muuta.

Kanen tapauksessahan Kane oli päivän selvästi syytön, ja tämä raiskausyytös oli selvä rahankiristys-yritys muijan ja tämän äidin toimesta. Äidin toilailut asian tiimoilla sai oikein humoristisia piirteitä.
Ronaldo puolestaan todettiin syyttömäksi, kun tuomari oli samaa mieltä Ronaldon kanssa, ettei Ronaldon tarvitse raiskata naisia, kun saa muutenkin, kun on Ronaldo.
Tämän jonnen viestien lukeminenhan on mukavaa viihdettä, kun tajuaa alusta asti ottaa huumorilla :D
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin eli Ronaldo oli syytön ja tuomiota ei tullut, eiköhän siellä ole vähän muitakin todisteita ollut kuin Ronaldon sanomiset, ja jos pelkkä syytetyn oma sana riittää niin olisi Messinkin kannattanut kokeilla samaa. Muuten montakohan kaivoa olisi saatu tehtyä ja lasta koulutettua kehitysmaissa Messin puhaltamilla rahoilla? Veikkaan aika montaa.

Marcan mukaan Ronaldolla olisi polven sivusiteen venähdysvamma, jos ei vakavampaa olisi niin La Ligan avauksessa saattaa olla jo pelikuntoinen.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Kanea ja Messiä yhdistää myös hävityt arvokisafinaalit, kun Toews tai Xaviniesta ei ole ottamassa joukkuetta reppuselkään. Siinä mielessä sangen osuva vertaus. Tietysti Messin neljä hävittyä arvokisaloppuottelua hakee vertaistaan.

Muutenhan tuo viestisi oli taas kerran hulvatonta komiikkaa, kuten tietysti tarkoituskin oli.

Et kyllä sinäkään paljoa VilleLeinoa fiksumpi ole, kun lähdet taas mukaan tuohon myötähäpeää aiheuttavaan Messi vs. Ronaldo-väittelyyn.

Yhden arvokisafinaalin on Kane hävinnyt, ja siinäkin teki kaksi tehopistettä. Jonkun yhden olympiahopean nostaminen esille nyt on muutenkin aika huvittavaa, kun kaverilta löytyy kolme Stanley Cupia ja viime kaudellakin oli ylivoimaisesti Blackhawksin arvokkain ja paras pelaaja.

Oot sä kyllä huikee jätkä, ei siinä.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Ai Ronaldo nousi nyt legendojen joukkoon (kuului sinne jo ennestään) katselemalla peliä sivusta tekemättä itse mitään. Portugalin voitto ei kyllä Ronaldon statukseen vaikuta millään lailla, kun hän ei pelissä pelannut käytännössä lainkaan.

Henkisen hyvinvointisi kannalta suosittelen hyväksymään sen tosiasian, että tästä vuodesta Ronaldo muistetaan UCL voitosta (teki muuten 16 maalia tuossa turnauksessa) ja Euroopan mestaruudesta (jaettu toinen sija maalipörssissä). Messi taas muistetaan ehdollisesta vankeustuomiosta ja siitä, että hän Copa American finaalin pilkkukisassa tuikkasi pallon katsomoon. Jos rimpuilet tätä tosiasiaa vastaan, niin sinun on vaikeampi päästä siitä yli, ja ahdinkosi vain pahenee. Hyväksy siis tosiasiat. Psykologi voinee opettaa tästä asiasta lisää ja muutenkin se tuo helpotusta kriisitilanteisiin.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
http://www.iltasanomat.fi/em-futis/art-2000001217855.html
Tiesin että Ronaldon perhe on sekopäistä porukkaa, mutta että sisko rupeaa vertaamaan Ronaldon loukkaantumista Jeesuksen ristiinnaulitsemiseen. Huhhuh.

Henkisen hyvinvointisi kannalta suosittelen hyväksymään sen tosiasian, että tästä vuodesta Ronaldo muistetaan UCL voitosta (teki muuten 16 maalia tuossa turnauksessa) ja Euroopan mestaruudesta (jaettu toinen sija maalipörssissä). Messi taas muistetaan ehdollisesta vankeustuomiosta ja siitä, että hän Copa American finaalin pilkkukisassa tuikkasi pallon katsomoon. Jos rimpuilet tätä tosiasiaa vastaan, niin sinun on vaikeampi päästä siitä yli, ja ahdinkosi vain pahenee. Hyväksy siis tosiasiat. Psykologi voinee opettaa tästä asiasta lisää ja muutenkin se tuo helpotusta kriisitilanteisiin.
Ei huolta voin oikein hyvin (hymy pysyy huulilla vielä pitkään, kiitos LeBronin, joka kyykytti tuon gold diggerien suosikkijoukkueen). Mulle on ihan sama jos idiootit muistaa vaan tilastot ja tulokset. Minä kyllä muistan että Ronaldo oli kentän paskin pelaaja CL-finaalissa, Portugali voitti mestaruuden sumputtamalla Kreikka2004-tyyliin (1-6-0) ja Crisu ei pelannut EM-kisojen finaalissa eikä muutenkaan loistanut EM-kisoissa.

Ja Messin raha-asiat eivät liity mitenkään jalkapallon pelaamiseen. Yhä edelleen kautta aikain pelaaja, ja kaukana Ronaldoa edellä saavutuksissa ja taidoiltaan.
Messi on vastuussa rahoistaan , mutta turha yrittää tehdä hänestä mitään huonoa ihmistä, koska tämä oli hänen taustatiiminsä toilailuja. Ja Messihän on tekemässä valitusta, ja toivon mukaan siellä olisi tällä kertaa puolueetonta väkeä, eikä Real Madridin entisiä johtokunnan jäseniä.
Voisi niitä Ronaldonkin perheen raha-asioita tutkia, kun Dolores-äiti siellä jäi lentokentällä kiinni lähemmäs 100 000 euroa laukussaan. Jotain vilppiä on menossa, kun laukussa kuljetetaan rahaa Madridista Portugaliin, ja ties kuinka monta kertaa näitä raha-kuljetuksia on tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsellänikin pysyy hymy pitkään kun Ronaldo hinasi edustamansa joukkueet kahteen tämän vuoden halutuimpaan jalkapallomestaruuteen, vielä ilman että joutui tuomituksi mistään. Käteinen ei vielä taida olla muuten millään tavalla laitonta? Toki isot summat täytyy selvittää viranomaisille. Ehkä Dolores kantoi nuo rahat Madeiran vähäosaisille? Ronaldon kohdalla se on ainakin todennäköisempää kuin se, että niillä olisi tehty mitään rikollista, esim. kierretty veroja tai jotain.

Ronaldo oli uutisten mukaan ilmeisesti tsempannut kunnolla joukkueensa ennen jatkopeliä, itsekin olen aikaisemmin ollut vähän skeptinen Ceen kapteeninnauhan suhteen mutta kyllähän hän tässä turnauksessa osoitti olevansa suuri kapteeni. Toiset kapteenit johtavat joukkojaan CR:n tapaan ja toiset vetäytyvät hiireksi taustalle.

E. Yle Areenasta voi ilmeisesti seurata Euroopanmestareiden kotiinpaluuta. Onhan se Ronaldon, Pepen ja muiden juhlintaa katsottava.
 
Viimeksi muokattu:

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Ronaldo oli uutisten mukaan ilmeisesti tsempannut kunnolla joukkueensa ennen jatkopeliä, itsekin olen aikaisemmin ollut vähän skeptinen Ceen kapteeninnauhan suhteen mutta kyllähän hän tässä turnauksessa osoitti olevansa suuri kapteeni. Toiset kapteenit johtavat joukkojaan CR:n tapaan ja toiset vetäytyvät hiireksi taustalle.

Olihan tuo esimerkillistä Ronaldolta. Hän oli loukkaantuneena jatkuvasti kentän laidalla tsemppaamassa ja kannustamassa omiaan. Ronaldosta on selvästikin vuosien varrella kasvanut johtaja myös kentän ulkopuolella.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Ronaldo oli uutisten mukaan ilmeisesti tsempannut kunnolla joukkueensa ennen jatkopeliä, itsekin olen aikaisemmin ollut vähän skeptinen Ceen kapteeninnauhan suhteen mutta kyllähän hän tässä turnauksessa osoitti olevansa suuri kapteeni.
Puhutko nyt tästä kaverista, joka keskittyi alkulohkossa vastustajien ja tuomarien halveeraamiseen. Siinä on todellakin esimerkillinen kapteeni.

Ja tämä sama kaveri kertoi lehdistölle tällä kaudella, että Real voittaisi joka pelin, jos muut olisivat hänen tasollaan. Todellinen johtaja.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Puhutko nyt tästä kaverista, joka keskittyi alkulohkossa vastustajien ja tuomarien halveeraamiseen. Siinä on todellakin esimerkillinen kapteeni.

Ja tämä sama kaveri kertoi lehdistölle tällä kaudella, että Real voittaisi joka pelin, jos muut olisivat hänen tasollaan. Todellinen johtaja.
Kirjoitteleeko siellä nyt 14-vuotias jonne äidiltään salaa vai 34-vuotias aikuisjonne, jolla on elämässään vähän vaikeaa?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Ei mulla muuta kuin että tuota Ederin maalia edestakaisin kelanneena, olipa todella kiukkuinen potku. Ja vielä hankalasta asennosta, melkein suorassa kulmassa menosuuntaan nähden ja aika läheltä tukijalkaa. Videolta näyttää kuin pallon vauhti vain kasvaisi kohti maalia mennessä, ja vaikka tuota voisi Llorisin piikkiinkiin koittaa laittaa, niin laukauksen yllättävä kovuus vain teki siitä todella hankalan. Varmaan Eder voisi tuosta asennosta ja etäisyydestä vedellä koko päivän, ja tuskin parempaa vetoa saisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös