Mites ensimmäisen kysymyksen ajankohta? Ilmeisesti haetaan seuraa ennen EM-kisoja?
Ei niitä siirtoja ole niin montaa tapahtunut että vaikuttaisi vastaukseen.
Mites ensimmäisen kysymyksen ajankohta? Ilmeisesti haetaan seuraa ennen EM-kisoja?
Onnea Saksa ja @Myrsky74Saksa ei petä kotiturnauksessaan ja marssii tiukan ottelun jälkeen välieriin!
Kroatia @Gostisbehere 3 -Saksa @Myrsky74 4
Vastustajaksi tulee joko Unkari tai Slovakia.
Saksa ei petä kotiturnauksessaan ja marssii tiukan ottelun jälkeen välieriin!
Kroatia @Gostisbehere 3 -Saksa @Myrsky74 4
Vastustajaksi tulee joko Unkari tai Slovakia.
Parin kysymyksen osalta olin suhteellisen luottavainen, mutta loppujen osalta enemmän tai vähemmän onnen ja päättelyn varassa. Kiitos @KwutsNI ottelusta!Ja sieltä vastustaja kun Slovakia matkaa myös välieriin.
Unkari @KwutsNI 3 - Slovakia @red.machine 4
Parin kysymyksen osalta olin suhteellisen luottavainen, mutta loppujen osalta enemmän tai vähemmän onnen ja päättelyn varassa. Kiitos @KwutsNI ottelusta!
Saako edellisen vastaukset myös
Kuinka monta ampunut ja onkohan paskin onnistumisprosentti jos ampunut yli 10-20 tjsp2. Kuinka monta vapaapotkumaalia Cristiano Ronaldo on tehnyt arvokisoissa?
- Yhden
Taisivat televisiossa (ei Suomen) sanoa edellisen ottelun aikana, että ampunut n. 60.Kuinka monta ampunut ja onkohan paskin onnistumisprosentti jos ampunut yli 10-20 tjsp
Mulle käy kumpi vaan. Mennään sitten kysymys kerrallaanYksi kysymys kerrallaan jos @Myrsky74 :lle käy.