Jos maali on vesiliukoista, kuten Elokapina väittää, puhdistus ei luultavasti ole kovin kallista. Vesi kun on toistaiseksi Suomessa vielä varsin halpaa. Toinen asia toki on, jos maali ei pelkällä vedellä liukene.Toivottavasti puhdistus on kallista ja joutuvat sitä maksamaan vaikka lopun ikänsä.
Itse en pidä "törkeänä tärvelynä" sellaista mikä korjataan vesipesulla. Elokapinasta hyvää mieltä.Puolustan aina Elokapinaa johonkin pisteeseen asti. Se piste vaan vaihtaa paikkaa liian usein. Tässäkin tärkeitä vaatimuksia, mutta että törkeästi tärvelee eduskuntataloa, ei ei.
Saako maahanmuuton vastustajatkin vaikka maalata moskeijoita tai etnisiä ravintoloita, jos lopputuloksen "voi korjata vesipesulla"?Itse en pidä "törkeänä tärvelynä" sellaista mikä korjataan vesipesulla. Elokapinasta hyvää mieltä.
Saako maahanmuuton vastustajatkin vaikka maalata moskeijoita tai etnisiä ravintoloita, jos lopputuloksen "voi korjata vesipesulla"?
Joo eihän tuota voi pitää mitenkään äärimmäisenä tekona. Sitä paitsi IFK:n punainen sopii somisteeksi Helsingin merkkirakennuksiin.Itse en pidä "törkeänä tärvelynä" sellaista mikä korjataan vesipesulla. Elokapinasta hyvää mieltä.
terv. setämies-72
Ei niin yksinkertaista pointtia ettei se tuohtujilta menis tuohtumiseltaan ohi.Saako maahanmuuton vastustajatkin vaikka maalata moskeijoita tai etnisiä ravintoloita, jos lopputuloksen "voi korjata vesipesulla"?
Ei ollut edes hän. Twiittasi: "Mielenosoitusoikeus on pyhä ja kansalaistottelemattomuus yksi hyvä toiminnan muoto. Vaikka asia on oikea, teko voi olla väärä. Nyt on. Maali voi sopia moneen paikkaan, mutta ei arvokkaan historiallisen rakennuksen seinään. Toivottavasti maali saadaan pois eduskuntatalon tolpista."Arhinmäki, vasemmiston ylpeyden aihe lienee tyytyväinen kun on taas sotkettu julkisia paikkoja.
Tuo on todella todellista perseiyä koko toiminta. Nyt ei ole kyse mistään taideteoksesta vaan ihan jostain ihan muusta toiminnasta.Se nyt on vaan taidetta kertoo Elokapinan Mediavastaava iltasanomien videolla...
Pitäisköhän käydä ottamassa pari valokuvaa taiteesta ja myydä ne talousvaikeuksissa rypevälle HUS:lle. Kai siitä taidetoimikunnan puolen miljoonan vuosibudjetista on vielä jotain jäljellä.Se nyt on vaan taidetta kertoo Elokapinan Mediavastaava iltasanomien videolla...
Pitäisköhän käydä ottamassa pari valokuvaa taiteesta ja myydä ne talousvaikeuksissa rypevälle HUS:lle. Kai siitä taidetoimikunnan puolen miljoonan vuosibudjetista on vielä jotain jäljellä.
Tässäpä on vain kyse siitä, että kenellä kaikille on oikeus tehdä kansalaistottelemattomuuden nimissä ilkivaltaa? Millä perusteella demokratiassa toisella ryhmällä olisi oikeus rikkoa lakia ja toisella ei? Kuka määrittää valtion virallisen oikean ja väärän? Kyllä minusta sääntöjen ja mielenosoituksien tavat tulee olla kaikille samat.En minä sitäkään "törkeänä tärvelynä" pitäisi ja se sitten että mitä mieltä tekijöistä niin maahanmuuton vastustajista olen pääsääntöisesti pahaa mieltä.
Eikö Britanniassa juuri ollut ihan ok joidenkin mielestä tuhota maahanmuuttajien omaisuutta?Saako maahanmuuton vastustajatkin vaikka maalata moskeijoita tai etnisiä ravintoloita, jos lopputuloksen "voi korjata vesipesulla"?
Eikö Britanniassa juuri ollut ihan ok joidenkin mielestä tuhota maahanmuuttajien omaisuutta?
En ymmärrä tätä kysymyslauseeksi puetun vastauksen pointtia. Ellei siinä koiteta kertoa että jos joku jossakin on jostakin asiasta jotakin mieltä, mielipide on oikeutettu.Eikö Britanniassa juuri ollut ihan ok joidenkin mielestä tuhota maahanmuuttajien omaisuutta?
Joillekin se oma agenda toimii keppihevosena lain rikkomiseen. Ymmärrän toki luonnonsuojelun tärkeyden, mutta en myöskään hyväksy vaikkapa jonkun museon historiallisesti arvokkaan kokoelman tuhoamista, jos esimerkiksi kunniamurhien estoon ei kiinnitetä tekijän mielestä riittävästi huomiota.Eikö Britanniassa juuri ollut ihan ok joidenkin mielestä tuhota maahanmuuttajien omaisuutta?