Elintaso-Guantanamo™ - millä äänillä ja tavoin sinua on kidutettu?

  • 1 858
  • 15

minkälainen uhri olet ollut?

  • Minua on kidutettu musiikilla, tai melulla jota jotkut kutsuvat sillä nimellä.

    Ääniä: 61 50,8%
  • Kuuntelin naapurista tai vähän liian läheltä sitä kun muut pan...öh, rakastelevat.

    Ääniä: 21 17,5%
  • Ei seksi niin mutta ne olivat vieläpä vanhoja ja törkyisiä ihmisiä! Oksennusreaktio.

    Ääniä: 6 5,0%
  • Työpaikallani/sukujuhlissa olen joutunut olemaan oikean IHMISPÖKÄLEEN seurassa.

    Ääniä: 30 25,0%
  • Olen tavannut ihmisen joka pihtasi seksiä ihmeellisen kauan/kunnes kyllästyin!

    Ääniä: 27 22,5%
  • Puolisoni tai exäni on kiduttanut minua jollain pinttyneellä tavallaan.

    Ääniä: 22 18,3%
  • Nettiaddiktio oli piinaava! Olin ilman kokonaiset _ tuntia!

    Ääniä: 29 24,2%
  • En oikeasti taida tulla ilman puhelinta toimeen.

    Ääniä: 22 18,3%
  • Missasin suosikkisarjani/treffit/lätkämatsin jostain rasittavasta syystä.

    Ääniä: 41 34,2%
  • Kiekko-ottelussa vieressäni istunut pisti vituttamaan, melusi/selitti/haisi urealle.

    Ääniä: 48 40,0%
  • Suosikkipalstaani piinataan pälleillä kyselyillä. En tarkoita tietenkään esim. tätä kyselyä...

    Ääniä: 28 23,3%
  • Golden AWe ja Jaana Pelkonen ne yhteen soppii

    Ääniä: 28 23,3%

  • Äänestäjiä
    120

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Natsitervehdys.

Lukuunottamatta kiihkeitä keskusteluja Jatkoajan poliittisissa ja kiekkoa koskevissa foorumeissa, ja siellä vallitsevia jääräpäisiäkin leimautumisia oman maineensa kahleisiin, epäilen että kirjoittajissamme on ihan oikeita poliittisia vankeja. Siksi haluaisinkin kuulla hiukan keveämpiä, silloin tai nyt vähemmän vakavia tarinoita suomalaisten kokemuksista ns. Elintaso-Guantanamon™ suhteen. Elikkä kun aika Goldaa muistot, kerro siitä hetkestä ja niistä hetkistä kun sinusta tuntui/tuntuu että nyt kidutetaan.

Aihetta on sivuttu milloin naapuriketjussa, milloin vitutusketjussa, nyt voidaan koota näitä ihania kokemuksia vaikka runokirjaksi kyselyn avulla. Aina ei ole kyse elämää suuremmasta vaivasta vaikka usein tekisikin sen takia mieli lopettaa muutama vastaava, monesti kuitenkin asiaa rupeaa naurattamaan pitkän päälle.

Miten kidutus kasvatti sinua, onko sinulla vihjeitä miten välttää vastaavanlaiset tilanteet, kerro kaikki korvatulppien ja omakotitalon hankinnasta tietynlaisen pärstäkertoimen varomiseen. Kuka teki sen, olisitko voinut välttää tilanteen? Avauduitko asiasta, oliko mahdollista?

Minä itse esiinnyn tietenkin aina tyynenä, hyvä karma jne., enkä valita mistään, mutta nyt sitten anonyymina nettipersoonana ajattelin tästä kysellä. ~HA! "en minä valita mutta..."

********

Esimerkkejä:

1. Musiikkiin totisesti suhtautuvana tilanteet joissa musaa ei pääse itse kontrolloimaan ovat pahoja. Radioiden soittolistat enimmäkseen satuttavat ja tekevät pahaa. Yhdessä paikassa olen siitä tosin huomannut olevan hyötyä: puntilla käydessä aivottomista pissiskanavista saa oikeasti parempia tuloksia aikaan, nimittäin pieni kiukku ja tunne "ei orkele" pistää vääntämään ihan tosissaan. Ehkä jopa paremmin kuin ihanteellinen suosikkimusiikki ja mättö.

Kerro meille siitä kerrasta kun oma soittimesi jäi kotiin, tai ajasta jolloin vinyylilevysoitin ei ihan samaan malliin kulkenut matkassa niinkun iPod nykyään.

2. On muuten upeaa herätä kun joku muu harrastaa seksiä huoneessa. Joo, päätit sitten tulla siihen panemaan! Herää kännäilyjen jälkeen siihen kun orhi jyystää rytisten ja tyttö saa astmakohtausta siinä alla. "Äkkiä unen päästä kiinni...". Tosin aiheesta vittuilu krapulapäivänä on oikeasti aika hauskaa.

Oliko kivaa kuunnella sonnia kun et kerran kuitenkaan ole ammatiltasi maatalouslomittaja?

3. Työkaverien pinttyneet tavat ovat siinä mielessä pahoja että aina työssään ei pysty vaikuttamaan siihen kenen kanssa jakaa kahvihuoneen, toimiston tai sorvin. Tiedän, olen matkalla siihen että olen työssäkin itseni herra, mutta on ollut tilanteita joissa on pakko touhuta vähemmän miellyttävän henkilön kanssa. Kokemuksia varmasti on?

Onko siis sinullakin ollut se omassa ketjussakin keskustelu HÄIRIKKÖ? Kerro joku esimerkki mikä nyt muistui mieleen?

4. Netti- ja puhelinriippuvuus. Kun lähtee oikein kunnon vloppuvapaalle mökille tai rakkaiden ihmisten luo, ei kaipaa konetta eikä puhelinta. Mutta mitenkäs se kerta kun olit kämpilläsi ja netti meni poikki kokonaista kahden tunnin ajaksi? Entäs se pippalo joihin mennessäsi tapahtui jotain todella kamalaa - PUHELIN JÄI KOTIIN? Kerro irvokkain vieroitusoireesi jolle pudistelet päätäsi jälkeenpäin, kuinka paljon näit vaivaa että pääsit sitten tarkastamaan tyhjän mailiboksisi tai ketjun johon ei tullutkaan oikeaa kommenttia?

5. Vedonlyönti - piinaavin muistosi pelin loppuminuuteilla pilalle menneestä jossitteluvedosta?

6. Naapurit ja eläimet. Sieltähän niitä tarinoita vasta riittääkin.

***************

Saa inspiroida ja myös äänestää. Sana on vapaa ja lause kelaa.
 

Jindebyne

Jäsen
Eilen päätti naapurin teinipojat laittaa klo.03.30 Loordin soimaan kohtalaisen äänekkäästi ja tulivat parvekkeelle "laulamaan" Hard Rock Hallelujah-kappaletta niin taisin mennä parvekkeelle sanomaan, että päivällä sopisi paremmin kuunnella näitä naapurin suloääniä.

Sanokaa mua nipottajaksi.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Radio Nova työpaikan keskusradiossa. Ei tarvinne selittää enempää?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jokerien joukkue kidutti minua peliesityksillään puolet viime kaudesta. Lisäksi meidän tuvassa soi NRJ, ja viisi kertaa päivässä soiva Juanesin "hitti" alkaa pikku hiljaa olla kiduttava kokemus korville.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Entinen emäntä kuunteli rappia, suomi-sellaista erityisesti.

Mielestäni vesikidutukseen verrattavaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Yks entinen hoito oli sellanen huutaja ja kirkuja sangyssa, etta se vitutti yli kaiken. Ekana yona (Hilton hotellissa) se heratti kaikki perkeleen naapurit ja jouduin lopettamaan hommat kesken kun kavi saaliksi maksavia asiakkaita.

No hetken paasta ei voitu tehda hommia enaa munkaan kampilla samasta syysta.

Muutaman kerran jaksoin kayda sen luona (kun siella ei tarvinnut valittaa kenestakaan), mutta ei vaan pystynyt jatkamaan.

Kidutusta kun helevetin seksikas muija ja halukas kun mika, mutta ei viittiny korvatulpat paassa bylsia. Lopetin kidutuksen siihen ja lahdin kavelemaan.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
1Timer kirjoitti:
Yks entinen hoito oli sellanen huutaja ja kirkuja sangyssa, etta se vitutti yli kaiken. Ekana yona (Hilton hotellissa) se heratti kaikki perkeleen naapurit ja jouduin lopettamaan hommat kesken kun kavi saaliksi maksavia asiakkaita.

No hetken paasta ei voitu tehda hommia enaa munkaan kampilla samasta syysta.

Muutaman kerran jaksoin kayda sen luona (kun siella ei tarvinnut valittaa kenestakaan), mutta ei vaan pystynyt jatkamaan.

Kidutusta kun helevetin seksikas muija ja halukas kun mika, mutta ei viittiny korvatulpat paassa bylsia. Lopetin kidutuksen siihen ja lahdin kavelemaan.
Hölmö! Olisit tokaissut suomalaiskansallisen jurosti, että "nyt harrastetaan sitomisleikkejä", tunkenut (tennis)sukan suuhun ja jatkanut tyytyväisenä nakutusta.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
1Timer kirjoitti:
Olisin muuten, mutta en tiennyt mita on "sitomisleikkeja" hollanniksi. Ttu!
No nykyäänhän toki tiedät, että hollantilaiset kutsuvat sitä "bondageksi", vai kuinka?
 

japekk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Red Wings, FC Liverpool
Nyt kidutetaan tyhmillä ketjunavauksilla.
Älyttömät äänestykset saavat myös verenpaineen nousemaan.
Mukahauskat läpät.. ne jos mitkä ovat yhtä tuskaa...
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
japekk kirjoitti:
Mukahauskat läpät.. ne jos mitkä ovat yhtä tuskaa...
Mitäs vikaa muka hauskoissa läpissä on?
nimim. mukahauskaläppä
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
jepujee kirjoitti:
No nykyäänhän toki tiedät, että hollantilaiset kutsuvat sitä "bondageksi", vai kuinka?

Ei oo enaa niin valia, silla jatin hollantilaiset leikit siihen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sir von Aulis kirjoitti:
Entinen emäntä kuunteli rappia, suomi-sellaista erityisesti.

Mielestäni vesikidutukseen verrattavaa.

Helposti. Parisuhdejutuissa uskoo aina että pystyy tavallaan olemaan useiden asioiden ja tapojen yläpuolella mutta tarpeeksi paha musiikkimaku nyt vain on pidemmän päälle kohtalaisen paljon liian iso kynnys ylitettäväksi.

Wilzu kirjoitti:
Radio Nova työpaikan keskusradiossa. Ei tarvinne selittää enempää?

Keskusradio! Paha. Oletettavasti vielä niin hiljaisella että kaikkea keskustelua ei kuule kunnolla, eikä musiikkia, mutta kuitenkin sen verran että pistää vituttamaan. Hiukan sama homma kuin pitkän matkan busseissa.

japekk kirjoitti:
Nyt kidutetaan tyhmillä ketjunavauksilla.
Älyttömät äänestykset saavat myös verenpaineen nousemaan.
Mukahauskat läpät.. ne jos mitkä ovat yhtä tuskaa...

Kirjoittajan japekk avaamat viestiketjut:

Sorry - no matches. Please try some different terms.

Mistäs ketjuista sinä oikein puhut?

1Timer kirjoitti:
Ei oo enaa niin valia, silla jatin hollantilaiset leikit siihen.

Ota häneen vielä kerran yhteys ja murtaudu hänen kanssaan rakennustarvikemyymälän tai eristeitä valmistavan tehtaan varastolle. Paroc-pinojen välissä on kuules rauhallista touhuta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös