Viestin lähetti bull
Osui just silmään maikkarin sivulta et eka kiekkoyö-peli on Jokerit-HIFK ja lähetys alkaa formuloiden takia klo 17.15. Muista peleistä ei vielä tietoa
Jos vielä otteluohjelmia oikein tarkasti katsot, niin osuu myöskin silmään sellainen tosiseikka, että tuon kyseisen Jokerit-HIFK -pelin alkamisaikakin on 17:30 formuloiden takia, eli lähetys on suora ja peli tulee kokonaan.
En ymmärrä miksi pitää olla kateellinen vaikkapa MTV:n formulalähetyksille. Totta se, että kanava on perseestä kuten myöskin vaikkapa se Formula Cafe -ohjelma, mutta on täysin selvää, että itse laji ajaa jääkiekon ohitse ohjelmakaaviossa.
Jos Formulalla on 1000000 katsojaa ja jääkiekon SM-liigalla 2-500000, niin ei tarvitse olla kummoinen meedio, että tietää kumpi sanelee ohjelmakaavion.
Itse pidän otteluaikojen muutoksia Formuloiden takia ainoastaan hyvänä asiana. Katson nimittäin erittäin kernaasti molemmat ja täytyy myöntää, että Formulat ajavat omassa arvoasteikossani helposti tavallisen runkosarjamatsin edelle, jollei kyseessä sitten ole Jokereiden matsi.
Ja jottei nyt ymmärretä väärin, niin itse Maikkarista ja sen lähetyksistä, tuottajista, tahi toimittajista minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa noiden suorien Formuloiden lisäksi.
Koko Hockey Night -konsepti on todella heikko ja SM-liigan TV-oikeudet voisi mielestäni mielummin antaa ihan kenelle hyvänsä.