King Jeremy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Mielestäni tämä Kollien ex-kapteeni ansaitsee oman ketjunsa hyvillä esityksillä, joita on tässä parissa pelissä tuottanut. Mun silmään on riittävä perustaidoiltaan, vaikka onkin toistaiseksi pelannu melko varovaista peliä, eli ei ole lähtenyt riskiratkaisuja hakemaan, vaan pelaa peruspeliä. Silti vaikuttaa siltä, että siellä saattaa olla riittävästi taitoa tehdä muitakin ratkaisuja kuin helpot safety-pelit.
Myös se ilahduttaa, että nopeus tai kovuus eivät vaikuta olevan esteenä tiellä vakaaksi liigapelaajaksi. Jos jatkaa tällä tasolla, niin antaisin loppukauden diilin sekä myös vähintään option ensi kaudesta. Otanta on vielä toistaiseksi liian ohut tämän rohkeampiin ratkaisuihin, mutta mun mielestäni tähän mennessä näytöt ovat lupaavia.
Myös se ilahduttaa, että nopeus tai kovuus eivät vaikuta olevan esteenä tiellä vakaaksi liigapelaajaksi. Jos jatkaa tällä tasolla, niin antaisin loppukauden diilin sekä myös vähintään option ensi kaudesta. Otanta on vielä toistaiseksi liian ohut tämän rohkeampiin ratkaisuihin, mutta mun mielestäni tähän mennessä näytöt ovat lupaavia.