Mainos

Eihän v****a?

• 1 598
  • 18

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Jatkoaika saa toimia aika usein meidän riidanhaluisten inisijöiden sontaluukkuna. Mitä enemmän saa valittaa ja itkeä, sitä parempi.

Positiiviset ja elämänvaloisat ketjut jäävät lyhyiksi, eikä niissä esiinny monestikaan niin montaa eri kirjailijaa.

Meillehän tapahtuu usein kivoja juttuja, ne vain vilahtavat ohitse niin nopeasti, että jo jäähallin ulkopuolella oleva lumipyry saa meidät unohtamaan ne.

Siispä: Kerroppa nyt, milloin sinulle viimeksi tapahtui jotain, joka teki sinut iloiseksi? Ja mitä sinulle tapahtui?

Minä aloitan:

Kävi juuri äsken syömässä. Löysin eräältä kujalta pienen simon italialaisen raflan. Talon punaviini oli todella hyvää ja tilaamani pasta sai melkein ulvovaam mielihyvästä! Sitten tuli maksun aika... Kaivoin kortin taskustani.

Neiti siihen: "Olen pahoillani, mutta meillä ei ole korttien käsittelyyn vaadittavia laitteita".

Huh.. mitäs nyt.. ei yhtään käteistä mukana... "Olen todella pahoillani, mutta minulla ei tosiaankaan ole yhtään käteistä mukanani. Saanko 10 minuuttia...?"

"Tottakai, Voit käydä maksamassa vaikka huomenna, jos haluat", vastasi neiti.

Olin todella liikuttunut. Kuin maailman yksinkertaisin asia. Tuu huomenna jos ei oo rahaa mukana... Olen löytänyt uuden raflan, jossa tulen syömään usein!

Kävin maksamassa heti ja neidin siro hymy lämmittää vieläkin syrämessä!

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
No sain tänään työkaverilta ilmaiseksi vanhan kirjoituspöydän, umpipuuta. Sitten se mahtui vielä autoonkin ja oli juuri sopivan kokoinen paikkaan, johon sen olin suunnitellut sijoittaa.

Kun myöhemmin illalla palasin iltauinnilta läheiseltä lammelta (vesi oli kirkasta, puhdasta ja sopivan virkistävää), tuli metsätiellä vastaan pariskunta, jolla oli talutushihnassa musta pieni sika. Aika veikeä otus.

Kotona löysin jääkaapista ilokseni vielä yhden huurteisen Tuborgin, jonka nautin metwursti-sulatejuustovoileipien kera.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
No sain tänään

Anteeksi, voitko tarkentaa? Sait...

- liksan
- arpajaisvoiton
- inside-tietoa
- asunnon
- työpaikan
- lättyyn
- idean

En ymmärrä. Jaa toki ilosi kanssamme. Tai...mieti vielä hetki:D

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapaapäivät

Olen vuorotöissä, joten joskus joutuu painamaan lähes epäinhimillistä tahtia. Nyt olin juuri 8 päivää putkeen töissä ja tänään alkoivat piiiitkät vapaat. Täällä sitä kaljaa tissuttelen itsekseni ja rentoudun. Hieno fiilis.

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Re: Vapaapäivät

Viestin lähetti Snakster
Olen vuorotöissä, joten joskus joutuu painamaan lähes epäinhimillistä tahtia. Nyt olin juuri 8 päivää putkeen töissä ja tänään alkoivat piiiitkät vapaat. Täällä sitä kaljaa tissuttelen itsekseni ja rentoudun. Hieno fiilis.

Tiedan tunteen, itse en kyllakaan tee vuorotyota, mutta usea yo tulee kuukaudessa vietettya toissa tilauksia tehdessa. Onneksi tama duuni kuitenkin loppuu sunnuntaina ja sen jalkeen alkaa 33 paivan loma. Lokakuun alussa pitaisi sitten aloittaa uusi tyo haastavammassa ja ennen kaikkea mielenkiintoisemmassa asemassa / paikassa.

Here's to my vacation! :D

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Elämäni kirjaimellisesti pieni ilo löysi oikeaoppisen äRRRän kielensä päästä, juuRi ennen 4-v. synttäReitä. Kyllä päRisee! :)

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Mistäköhän se johtuu, että elämässä tulee enemmän puhuttua niistä ikävistä asioista kuin niistä kivoista, positiivisista asioista. Kyllähän jokaiselle niitä mukavia asioitakin tapahtuu.

Minulle kävi eilen vähän samalla tavalla kuin finnishninjalle. Halusin maksaa sellaisen evässämpylän 50 euron setelillä, mutta myyjätädillä ei ollut vaihtorahaa tarpeeksi. "Maksa huomenna sitten kun tulet uudelleen". Hassua. Sitten kun menin myöhemmin maksamaan sämpyläni samana päivänä oli täti unohtanut koko jutun ja kun selitin ja muisti niin kiitteli, että maksoin. Kova luottamus tai sitten vahinko yhdestä sämpylästä on pieni, mutta iloiseksi siitä silti jotenkin tuli, että oli noin joustavaa.

Toinen asia, mikä on tehnyt todella iloiseksi, kun muutin ulkomaille niin kaikki ovat olleet pääasiallisesti todella auttavaisia. Esimerkkinä voisi mainita sen, kun töissä mainitsin asuntoni sijainnissa ja koossa olevan parantamisen varaa, niin sain hetken päästä sähköpostissa läjän www-linkkejä, joissa oli asunnonvälittäjien osoitteita arvioineen. Tuollainen helpottaa omaa alkua ulkomailla ja saa hyvälle mielelle.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Senior

Anteeksi, voitko tarkentaa? Sait...

- liksan
- arpajaisvoiton
- inside-tietoa
- asunnon
- työpaikan
- lättyyn
- idean

En ymmärrä. Jaa toki ilosi kanssamme. Tai...mieti vielä hetki:D

Enempää ei voi paljastaa, muuten tulee penalttia. Auttaisko nää, ihan vinkiksi....:D :D :D

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde

Enempää ei voi paljastaa, muuten tulee penalttia. Auttaisko nää, ihan vinkiksi....:D :D :D

Ookka! Sait siis uudet hampaat, okeiii!

edit: lisätty t, joka hävisi matkalla

Viimeksi muokattu:

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Tänään/tällä viikolla:

4v sanoi äsken puhelimessa että "isi, mie ootan ko sie tuut sieltä töistä pois". Iso värähdys kävi sisällä.

pääsee kohta kotio kun on viikon ollut komennuksella - sauna & kylmä kalja takapihan terassilla, ...aahh. Malttaa tuskin odottaa, slurps!

vanhempi jannu kertoi puhelimessa tehneensä 2 maalia junnufutiksessa - oli aivan tohkeissaan. Kiva kun vihdoin osui, ei yleensä paljon tee maaleja pakin paikalta.

Lämpöstä säätä taitaa riittää vielä viikonlopuksikin. Mahtavaa!!

Hihii; jos kans vielä sais kotona, ni a vot!:p

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Iloja ne on pienetkin ilot:

1. Tänään on perjantai

2. Saksan reissu senkun lähenee

3. Sunnuntaina pääsee taas katsomaan Kärppien matsin

4. Tänään on tilipäivä

5. Kesä senkun jatkuu

6. Nyt on ruokatunnin paikka ja on perjantai eli pihvipäivä

7. Sain rasittavan työhomman tehtyä pois vaivaamasta

8. Muistin ottaa nuuskat mukaan töihin

9. Maksoin juuri velkani pois

10. Viikon päästä tähän aikaan luovutan kamppeeni ja kesätyöt ovat sitämyöten taas pulkassa.

Always look on the bright side of things! Kiva tällainen positiivinen ketjukin välillä.

edit: Niin ja loppuun sama toive kuin OikeallaPakillakin ;)

Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Nousin tänään ristinmerkkiä tehden SAS:n koneeseen. Kone nousi aikataulun mukaisesti ja laskeutui ajallaan ilman mitään haavereita:D

En saa tänään uusia hampaita, mutta luultavasti huomenna:D

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Juuh,

Sitäpä sitä. Mitä tässä nyt hirveesti elvistelemään. Hommahan rulettaisi ihan kybällä jos ei näitä junnuja olis kotona pyörimässä jaloissa. Katellaan vielä hiukan, kunnes nukahtavat niin meikähän syöksyy sutena limpun kimppuun. Perskeles, viikko komennuksella; johan sitä jo fysiikka ajaa tikanpojan puuhun (tässä tapauksessa vanhan kääkän). Tämmöstä tää on, kikkailua ennen niin JOKApäiväisistä asioista:p

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mukavaa......

Minulla oli mukavaa tässä muutama päivä takaperin.Olimme nimittäin lähdössä poikani(4vee) kanssa kauppaan.Yllättävää kyllä,minulla kestää lähteminen kauemmin kuin eukolla koska mulla on yleensä kaikki hukassa.Etsiskelin totuttuun tapaan taas kamojani ympäri kämppää,ja pieni aurinkoni rupesi imuttamaan jo herneitä.Huuteli mulle sieltä ovelta,jotta koska mä oikein tulen;minä vastasin siihen että odota nyt vähän,isi on jo vanha mies ja hidaskin.Sen jälkeen tulikin kuolemattomat sanat:"No...sitten pitää mennä ostamaan uusi isi Hong Kongista"

Voinette uskoa että repesin totaalisesti.

Ps:Emäntä tulee hakemaan mut kohta duunista,jonka jälkeen saan....Nimittäin siellä takakontissa on koppa Koffia joilta saan.Sekin on mukavaa.........

Hörpssss!!

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Lapsista tosiaan irtoaa jokapäiväinen ilo. Ne on niin teeskentelemättömiä ja elävät joka hetkessä täysillä.

Tänään meidänkin 4-v likka selitti happinaamareista täysillä ja väliin tuli sana "about", pikkasen alko hymyilyttään.

Pienistä asioista koostuu ilot, mut ne on niitä parhaita. Ehdottomasti.

JanJ

Jäsen
Hörpsss!!!
Minä otan Karhua!

No joo.
Lapset on tosiaan aiheuttaneet monta hellää hetkeä viime aikoina. Olin viikon duunireissulla, kun tulin kotiin niin ovella heti tyttö sanoi että "isi, älä mene enää töihin".
Lopputili oli melkein otettava.

Mikään ei tällä hetkellä v?tuta.
Upeaa.

93

Jäsen
Se, kun tyttöystävä lähetti seuraavansisältöisen tekstiviestin: "Ei muuten tarvitse tulla sitten huomennakaan. Et näkyillään sit joskus... Ehkä. Ainakin kun haet kamas vittuun täältä."

Oho, väärä ketju...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy