Öyhöttämään? Täällä ei ole öyhöttänyt mun nähdäkseni kukaan, vaan suhteellisen asiallista on ollut keskustelu molemmilta puolilta. Sitten toisaalta sun teksteistä paistaa suoranainen antipatia nimenomaan Jokereita kohtaan ja ilmeisesti Jokerifaneilla ei sun mielestä ole oikeutta tähän keskusteluun edes osallistua. Koska Jokerit.
Ja voisin lyödä pääni pantiksi, että täällä on monien muidenkin seurojen fanit vaatineet nykyisen järjestelmän räjäyttämistä. Mä sanon edelleen, että mulle on ihan sama, vaikka Jokerit pelaisi Mestistä vielä vuonna 2034, kunhan Liigaan olisi realistinen tie. Nyt se tie ei ole realistinen about kenenkään muun mielestä, paitsi Hiltusen saunapoppoon sekä ilmeisesti
@Tshekki77 :n. Haluaisin ehdottomasti kuulla perusteet sille, miten suljettu Liiga on toiminut hyvin ja miten nämä poikkeukselliset rahavirrat näkyvät seurojen taloudessa, jos jotkut eivät pysty edes alle satasen laskuja maksamaan?
Antipatia ei -vaikka sen haluaisitkin niin tulkita- ei ehkä ole oikea sana, mutta selväähän se on, halusi sitä myöntää tahi ei, niin en usko hetkeäkään oikeastaan yhdenkään Jokeri fanin täällä liikkuvan ja puhelevan vain ja ainoastaan jonkinlainen Suomi-kiekon tulevaisuus mielessä, vaan kyllä se ajava voima nyt kuitenkin on siitä pelossa ja harmissa, jos ei Jokereille pelata pikaista nousua ja mieluiten vieläpä ilmaiseksi.
Kukaan ei siis ole katkera Jokereille, mutta näm eri inkaraatiot joilel logo kulloinkin on kaupattu pyöriteltäviksi, pitää kuitnekin siinä määrin ymmärtää samaksi joukkueeksi, että pitäisi tunnustaa tosiasiat sen suhteen, että se sirkus hakee kyllä vertaistaan vähintäänkin Suomessa, mutta luultavasti jopa koko urheilevassa maailmassa.
Nähdäkseni siis kyseistä logoa ja sitä kulloinkn pyörittlevää poppoota on kyllä hellitty tässä maassa ihan kiitettävästi, joten ajoittain ei enää kykene ottamaan vakavasti oiken yhdenkään Jokeri fanin -jotka kaikista eniten tämän asian ympärillä tuntuvat nyt...oliko se öyhöttävän- juttuja sen suhteen, mitä tässä oikeastaan tavoitellaan.
Mitä tahansa selityksiä väännetään ja venkoillaan, haukutaa Liiga paskaksi joka ei ketään kiinosta ja jossa pelataan vain merkityksettömiä paskaotteluita. Eihän tuollaista voi ottaa vakavasti, ja lisäksi siinänyt kuitrnkin haisee vain ja ainoastaan se, että nyt pitäisi kyllä ilmaiseksi päästä takaisin, ja mieluiten jo eilen.
Pidin Jokereiden uhritumista ja julkisuuden hakua siitä miten väärin heitä nyt kohdellaan ihan hemmetin typeränä ja jopa nolona vetona, jossa siis otettiin asenne, että ok, me ei sitten leikitä teidän kanssa, kun ootte noin vittumaisia, että meidän pitäisi maksaa, vaan meille pitäisi maksaa että tullaan. Bullshit.
Sama henki tuntuu nyt olevan kannattajayhteisössäkin, että ruvetaan jo uhoamaan ja paukuttamaan henkseiltä siihen malliin, että koko jääkiekkomaailman pitäisi pyöriä sen Jokereiden tahdissa. Nyt vaan keppihevosena käyteään vaikka mitä seuraa, joka nousee suoraan rahakasalle heti kun liiga on auki. No ei nouse.
Kun edes yksi kykenisi myöntämään (no ehkä kiekoton mies tähän on pystynyt), että erikoisasema on vaatimuksissa edelleen, ja kaikii vääntö pohjautuu nyt siihen,että omasta mielestä Jokereita kohdellaan nyt väärin. Ei kohdella, vaan on kohdeltu kuitenkin melko hyvin, kun huomioi tosiaankin kaiken sen seuran eteen tehdyt jutut, ja nytkin siellä on mm se IFK avittamassa ja vaatimassa kaveria mukaan, vaan kelpaako sekään.
Mulla ei siis ole vastoin ajatuksianne mitään katkeruutta seuraanne kohtaan, mutta faninsa kyllä ajoittain osaavat olla melko pellejä ikävä kyllä. No niitä kyllä löytyy onneksi meiltäkin, joten ei sen puolesta. Mutta tekopyhäksi ei kannata ainakaan alkaa.
Se olen toki myöntänyt, että itse en kaipaa yhtään Jokereita liigaan, sillä sen verran mitäänsanomattomaksi seura on itselle käynyt, kun ei oikein osaa yhdistää sitä mihinkään muuhun kuin siihen kiertävään logoonsa, mutta jos se liigaan tulee -kuten tuleekin- niin sen kanssa sitten eletään. Se kuitenkaan, ettei ole samaa mieltä JOkerikannattajien kanssa, ei tarkoita että olisi katkera. Sellainen totisesti on öyhöttämistä.