Yllättävän vähän viestejä ketjussa, toistaiseksi. Ensinnäkin tämä kahden vuoden pahvi on aivan tajuton. En olisi ikinä uskonut, ja tämä taitaa suojata hänen siirtymisensä esim. KHL:ään tai NLA:han vuoden päästä. Vain NHL voi viedä, vaan viekö kuitenkaan?
Raumalaiset voivat korjata jos olen väärässä, ja jos Pekan päiväkäskyllä määrämältä juhannukseen asti kestävältä mestaruushumultaan ehtivät (ehkä nyt sateella voi kuitenkin ottaa välipäivän!), mutta käsittääkseni Koivistoisella kesti hieman kauemmin päästä ylimmälle huipulle, sillä vaikka taidot, luistelutekniikka ja fysiikka oli kunnossa, tuli läpimurtokauden jälkeen ongelmia itsetunnon kanssa. Tämän saivat isähahmo Pekan kanssa ja kärsvilällisyydellä hiottua kuntoon, mutta käsittääkseni Raumalla vihjailtiin, että Koivistoisen tehokkuus saattaisi olla hyvinkin kytköksissä valmentajaan. Kyllähän minä uskon, mutta uskotteko te että Peltonen voisi olla yhtä hyvä mentori ja tukijalka Koivistoiselle, jotta hän voisi kenties kehittyä entistäkin paremmaksi pelaajaksi?
Profiloisin Eetun aika pitkälti samaan sarjaan Lundellin ja Barkovin kanssa, eli tunnollinen kahden suunnan sentteri joka ei loista erityisesti pelintekijänä mutta luistelu, tasapaino, pelinluku ja etenkin viimeistely on kunnossa. Uskoakseni hän siis tarvitsee vierelleen Saarisen, "Laschin", "Leskisen", "Braccon" tms syöttökoneen. Lukossa Virta sekoitti niin usein ketjuja ottelusta toiseen, että minun on ulkopuolisena hieman vaikea sanoa hoitiko tätä tonttia useimmiten Repo, Hakulinen, Saarela vai joku muu. Osaako
@#16 @eriatarka @Pistelinko87 @Via Dolorosa @Mark Fox @Kynämestari @Raymond @kyykäärme @Roku @Olkku @Kourujärven Ponnistus @asyouwere @Lugu63 ja muut raumlaisse ganali bojat kertoa, että miten tärkeää tuohon on hankkia vaikka "Enlund" ja "Bracco" laidoille, vai pärjäisikö hän kenties Innalan ja vaikka Heljangon kanssa?
P.S. Onko se muuten Koipa vai Koippa? Joskin taidamme kyllä keksiä hänelle myös uuden, stadilaisemman nimen. Edi? Björkka?