Eemil Erholtz

  • 64 642
  • 335

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hyvä ratkaisu Erholtzilta. Vuosi isossa roolissa Ässissä kehittää paremmin, mitä kausi epävarmemmassa roolissa ulkomailla.

Kiekollista peliä ja laukausta kun petraa, niin avot.

Erholtz ei ole pelkästään sitä mitä teksti-tvllä näkyy, tekee niin paljon siellä näkymätöntä duunia. Uskon istuvan Pikkaraisen pelitapaan todella hyvin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pala kerrallaan kehittynyt fysiikka, luistelu, kiekollisuus. Nähtäskö uran tasalaatuisin kausi ja sitten isompiin ympyröihin?

Tiedetään mitä saadaan ja pidän runkopalojen jatkumoista jota Erholtz jo edustaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No niin, kohtuu selvältähän tämä jo pidempään toki näyttikin. Pikkarainen sanoikin jo käytännössä ääneen, että sama ketju luonnollisesti jatkaa jos Ertzi jää, joten sitä suuremmalla syyllä se on sitten 40 pistettä tavoitteena ensi kaudella
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No niin, kohtuu selvältähän tämä jo pidempään toki näyttikin. Pikkarainen sanoikin jo käytännössä ääneen, että sama ketju luonnollisesti jatkaa jos Ertzi jää, joten sitä suuremmalla syyllä se on sitten 40 pistettä tavoitteena ensi kaudella
Joka jannulle vois lyödä ton tavotteen ykkösketjuun. Järvinen viime kauden vauhdillaan havittelisi ihan 50 pinnaakin.

Loistava uutinen!
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Eerholtsi 40 pinnaa, Hämis 25-30 maalia ja JMJ 50 pinnaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Joka jannulle vois lyödä ton tavotteen ykkösketjuun. Järvinen viime kauden vauhdillaan havittelisi ihan 50 pinnaakin.

Loistava uutinen!
Niin no toinen toistaan tukien herrat tietysti tekevät sen kaikki. Ertzi ja Lenni sopivat pelillisesti yhteen loistavasti, ja Järvinen tuossa yhtenä perusteena jatkolleen sanoi suorastaan sydämeen käyvän isällisesti, että hän haluaa auttaa nuoria ystäviään..
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ohhoh! Olen positiivisesti yllättynyt ja ihan mielelläni väärässä, kun olin aivan 100 varma, että lähteen Ruotsiin tai Saksaan kuulemieni huhujen perusteella. Ertzi ja Hämis ottavat aivan uuden kehitysaskeleen ensi kaudeksi ja saamme nauttia tuloksesta!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ohhoh! Olen positiivisesti yllättynyt ja ihan mielelläni väärässä, kun olin aivan 100 varma, että lähteen Ruotsiin tai Saksaan kuulemieni huhujen perusteella. Ertzi ja Hämis ottavat aivan uuden kehitysaskeleen ensi kaudeksi ja saamme nauttia tuloksesta!
Monikaan ei tunnu arvostavan tuota ketjua, mutta kyllä reilusti yli 100pinnan on herroilla mahdollisuus pisteillä.

Alkukaudesta jo nähtiin Lennistä, mikä on miehiään. Loppuväsyn laitan ihan iän piikkiin, tai kenties loukkaantuminenkin oli luokkaa, ei leikattava, mutta vaivaava.

Holtsi on ihan Ässien tärkeimpiä hyökkääjiä, ja kova työmyyrä. Ei tuollaista olisi todellakaan ollut helppo korvata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös