Edwin Hedberg

  • 90 959
  • 365
Suosikkijoukkue
Ässät
Näitä teikäläisen jatkuvia itkuja lukiessa on koittanut aina pitää mielessään kirjoittajan nuori ikä ja sen mukanaan tuomat kasvukivut, mutta nyt alkaa mennä vati nurin näiden tekstien kanssa. Käy välillä ulkona, hanki muitakin harrastuksia tai kavereita, jotta ei tarvi kaikkea angstia oksentaa täällä ympäri palstaa 24/7. Kannattaa toisinaan miettiä pariin kertaan, ennen kuin painaa sitä lähetä-nappia.

Meikäläinen ei voi sietää viher-vasemmistoa ja yleensä äänestyskupongissa on Kokkareiden ehdokkaan numero, mutta on se nyt yksi vitun helvetti, jos joillekin on ihmisen tumma ihonväri vielä noin iso asia vuonna 2019.
Ei muute varmana oo mikää 15-16 v jamppa. SJS saa ensimmäisen kaverin omalle eristetylle hiekkalaatikolleen....sis täällä mun näytöllä.
 

Mankka82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Edmonton Oilers
Itseä ihmetyttää Hedbergin pelaamisessa se et miksei jätkä käytä enemmän luisteluvoimaansa hyväksi, ottaa kyllä spurtteja silloin kun on kiekossa mut ilman kiekkoa höntsäilee ja odottaa et pääsisi läpiajoon, tämä kärjistetysti mut jos KHL on kaverilla vielä tavoitteena niin kyllä paljon pitää parantaa.
 

Mankka82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Edmonton Oilers
Juu, katoin pelin ja hyvin spurttasi kiekon kanssa mut kaipaisin nimenomaan enemmän sille puolelle kun ei ole kiekossa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Josko tuo pohjakunto on hiukan heikko. Tuo esitys kielii siitä, jaksaa nopean pyrähdyksen, siinä kaikki. Taitoa, joten taitaa olla sellainen pelaamalla kuntoon- kausi. Katsotaan nyt.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Jos tosiaan on niin, että miehelle ei treenaaminen ole maistunut SHL joukkueessa, jossa luulisi että ollaan suht tarkkoja fysiikka treeneistä niin varmaan on myös syy miksi miehestä oltiin halukkaita myös luopumaan.
Uskon, että miehen potentiaali huomioiden olisi saanut jatkaa, jos kaukalon ulkopuolella olisi painanut hommia niska limassa ja vielä kentälläkin antanut kaikkensa.

Ärsyttää siinä mielessä, että Edwinistä kyllä huomaa millainen sniper sieltä voisi kuoriutua, mutta ei ole halukas tekemään kuitenkaan töitä sen eteen, että pääsisi seuraavalle tasolle.
Ihan mutuna siis, en tiedä miten Hedberg treenaa, mutta eiköhän se kentälle heijastu.
 

Myrvold

Jäsen
Minä heittäisin Hedbergin muutamaksi peliksi Spinkien kanssa ja mitataan siinä onko miehestä mihinkään. Jos ei, niin sit pitää tosissaan miettiä ulostusta.

Mielestäni tämän voi tehdä, koska Lähteenmäki ei saa itsestään tehoja irti Spinkien kanssa ja sopeutuu yleensä hyvin ketjuun kuin ketjuun. Vaikka nyt tosiaan Spinkien kanssa ei loistakaan.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Minä heittäisin Hedbergin muutamaksi peliksi Spinkien kanssa ja mitataan siinä onko miehestä mihinkään. Jos ei, niin sit pitää tosissaan miettiä ulostusta.

Mielestäni tämän voi tehdä, koska Lähteenmäki ei saa itsestään tehoja irti Spinkien kanssa ja sopeutuu yleensä hyvin ketjuun kuin ketjuun. Vaikka nyt tosiaan Spinkien kanssa ei loistakaan.
Olen samaa mieltä. Usein käy niin kuin nytkin on käynyt,että räväkän alun jälkeen uudelle pelaajalle tulee suvantovaihe ja pelit eivät suju,mutta ei kyseinen vaihe voi kestää liian kauaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen samaa mieltä. Usein käy niin kuin nytkin on käynyt,että räväkän alun jälkeen uudelle pelaajalle tulee suvantovaihe ja pelit eivät suju,mutta ei kyseinen vaihe voi kestää liian kauaa.
Rehellisyyden nimissä aika vaikea uskoa Hedbergin pystyvän olevan todella hyödyllinen missään. Niin vieraalta tämä jääkiekkopeli hänelle vaikuttaa...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei muute varmana oo mikää 15-16 v jamppa. SJS saa ensimmäisen kaverin omalle eristetylle hiekkalaatikolleen....sis täällä mun näytöllä.
Jaa, että tähän on tultu. Yleisö näkee mut vain jonkun SJS n perseenuolijana.
Kai sitä taas pitäs hiukan ryhdistäytyä, uusi alku ja silleen. Vaikka niinkuin yleensä, retkahdus tulisi tuttuun tapaan joku kaunis päivä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika vaikeata näyttää olevan Edwinillä.

Täällä on monta hyvää huomiota ollut hänen pelaamisestaan. Hitto, nyt näyttää, että silloin kun voisi yrittää lähteä ylöspäin niin lähtee väkisin viemään kiekkoa siniviivalta omaan päähän jne. En tiedä, onko nuo jotain ruotsalaisen kiekkotyylin kierroksia vai onko peli vain niin solmussa, että tekee sen takia koko ajan hölmöjä valintoja.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
On tää meidän timppakin on ollut sen verran surkea peleissä, ei pelaa joukkueelle, ei kiinosta puolustus. Kuka mahtas ostaa? Tepsi?

Valitettavasti myyminen tulkittaisiin jossain vassarien kesken orjakaupaksi.
Tämän "pojan" öyhöttämistä ei enää tarvitse tällä palstalla lukea, sillä hän lensi palstan isoista ovista pihalle.

Hyvää duunia @Moderaattorit
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tämän "pojan" öyhöttämistä ei enää tarvitse tällä palstalla lukea, sillä hän lensi palstan isoista ovista pihalle.

Hyvää duunia @Moderaattorit
No kyllä nyt lensi helposti pihalle. En mä kyllä nyt oikein ymmärrä.

Kaverilla kuitenkin oli ihan näkemystäkin jääkiekosta toisin kuin monella muulla täällä.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Noh, varoitus oli tullut aikaisemmin rasistisesta kommentoinnista ja jatkoi viestissä #202 tätä linjaa, joten toisaalta odotettu lento. Toisaalta aika pienestä kommentista lähti. Noh, karavaani kulkee jne.

Itse aiheeseen: erikoisen vaisu on ollut Hedberg, onkohan tosiaan kunnossa vikaa? Luulisi Vihelän kuitenkin seuranneen kaverin kuntokehitystä ja viheltäneen (heh) pelin poikki jos näin olisi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
No kyllä nyt lensi helposti pihalle. En mä kyllä nyt oikein ymmärrä.

Kaverilla kuitenkin oli ihan näkemystäkin jääkiekosta toisin kuin monella muulla täällä.
Tuohan oli täysin SJS kopio. Pelkkää valitusta ja provoa joka viesti. SJS olisi kanssa varmasti saanut aikoja sitten kenkää, mutta kuuluu niin vahvasti palstan kalustoon, että hänen annetaan olla täällä tasapainottamassa järkikeskustelua.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, Kraken
Utopistinen strategia: Laitetaan Hedbergin rinnalle kaksi puolustavaa, hyvin syöttävää hyökkääjää. Heidän tehtävänään olisi antaa siniviivalla kärkkyvälle Hedbergille syötöt -> läpiajoon ja toivottavasti maali. Ja tuota pyöritystä vaan joka vaihdossa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos tänään tulee sitten 7 oikein!!!

Kunhan ei tule taas 7-0 turpaan. Edwin voisi tosiaan pitkästä aikaa heittää maalin, tällä tahdilla tulee vaikeuksia saada ensi kaudeksi hyvää työpaikkaa
 
Mulla semmonen kutina että Edwin heittää tänään ainakin yhden maalin. Samalainen olo kuin joka viikonloppu ennen lottoarvontaa, miten mahtaa tämä lotto osua?
Tämä kutina on hyödynnettävä ja tutkittava perinpohjaisesti. Mikäli kutina perseessä saa joku muu palstalaisista hoitaa tutkimustyöt. Komea ja terävä maali Ediltä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Edwin voisi tosiaan pitkästä aikaa heittää maalin, tällä tahdilla tulee vaikeuksia saada ensi kaudeksi hyvää työpaikkaa

Heitti sitten kerralla 2 maalia. Vaihteeksi tänään muutenkin parempaa Hedbergiä vaikka olisi voinut parissa kohtaa vähän käyttää kroppaansa kun oli paikka taklata. TV-kuvassa näytti, että heitti maalin jälkeen vaihtopenkillä pienen gorillan pois harteiltaan....
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kaksikin maalia sitten vaihteeksi.. todella mielenkiintoista nähdä miten vaikuttaa miehen yleiseen pelisuoritukseen, mutta hän jos kuka näitä nyt tarvitsi

Eiköhän tuo sen 15 maalia saane kasaan.. 20 maalin raja lienee sitten ehkä jo liikaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös