Eastside hockey manager

  • 1 284
  • 10

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Tuolla alempana oli juttua CM:stä, joten ajattelin että jos jotakuta kiinnosettaa sama NHL puolella niin siihen löytyy aivan ilmainen malli. Peli on tällä hetkellä beta-asteella, mutta pelattava jo.

http://www.coreonline.net/eastside löytyy lisää infoa. Lisäksi tämä on suomalainen laatupeli :)
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Kiittää....

...ja kumartaa. Toivottavasti kelpaa :)
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
ääh, ei tuota löydy mistään 1,4 megan (yhden korpun) kokoisina paketteina valmiiksi ? ;(

vituttaa tämä kirjasto kun ei saa edes laittaa winrarria ;)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
pelailtu jo monta kautta kohtuun hyvällä menestyksellä. Leafseilla tietenkin. Hankittu 1.kierroksen varauksia huonommilta tiimeiltä ja kehitetty niitä varattuja pelaajia. Tosin kyllä oon hankkinut Kapasen ja Lehtisen sinne... Hyvä peli, kannattaa kokeilla.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Kapanen

Kapanen on muuten suht hyvä noissa rostereissa. Hankin Samin Atlantaani vahvistamaan ja Kapanen voittikin pistepörssin ensimmäisellä kaudellani 75 pisteellä. Toinen kausi meni sitten alussa vähän mollivoittoisesti kun hankin Mogilnyn joka söi Kapaselta jääaikaa. Sitten lähti Kapanen Buffaloon isossa kaupassa jossa sain Bironin ja sai tehonsa takaisin...
 
M

mikkovan

Onhan tuota tullu jo jonkin aikaa klikkailtuu...
Sain ajatuksen tehdä suomalainen joukkue ja tämmönen on mun Colorado eastside hockey managerissa:

1.Kenttä
Lehtinen-Koivu-Kapanen
Väänänen-Numminen
2.Kenttä
Eloranta-Ylönen-Selänne
Niinimaa-Lumme
3.Kenttä
Peltonen-Alatalo-Jokinen
Laukkanen-Nummelin
4.Kenttä
Ruutu-Aalto-Rita

Menestys on ollut vaihteleva :D
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Riz

Kun noin kauniisti kiitit ja kumarsit, olet varmaan jotenkin kytköksissä pelin tekemiseen? Ite olen hakenut pelin aikoja sitten, mutta valittaa DLL:ien puuttumista kun koitan itse peliä. VBasicin hain kyllä, mutta silti ei tunnu toimivan. Mikäköhän lienee vika?
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
DLL:t

Minkä nimisestä DLL:stä tulee ongelmia ? Vai onko kyseessä jokin ocx-tiedosto ?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
DLL

"Component SHDOCVW.DLL or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid"

Näin sanoo minun masiinani.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
SHDOCVW.DLL

Mikäli muistini ei ihan kokonaan pätki, niin tuon virheilmoituksen saa katoamaan kunhan päivittää IE:n. Peli vaatii IE:n löytyvän koneelta joten esim. IE5 (tai ehkä jopa IE4) asennus auttaa tuohon ilmoitukseen. IE:n ei sitten tarvitse kyllä olla oletusselaimena.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Riz

Eine grossen danke! Minähän olen suuressa viisaudessani IE:n poistanut, mutta taidanpa instata jahka löydän jostain. Mutta nyt NHL Hockey ´93 :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös