EA:n NHL 2002?

• 1 226
  • 12

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Onko kellään tietoa koska kyseinen peli tulee myyntiin???

Ps. Kannattaako Playstation 2:sta ostaa??? Jos kannattaa, niin mitä "lisukkeita" siihen kannattaa ostaa?? Missä on halvimmat hinnat???

Kiitos...

Rocco

Jäsen
EA:n uusin versio NHL:stä on tullut myyntiin aina juuri kauden alla, lokakuun alussa. Niin on ollut puhetta tänäkin vuonna.

PS2 kannattaa ostaa. Paras pelikone mitä tällä hetkellä löytyy ja pelivalikoima on nyt jo kohtalaisen hyvälaatuinen ja laajuinen. Samalla tietysti tulee mukaan DVD-soitin joka tullee ostettavaksi joskus jatkossa muutenkin.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mielestäni...

...NLH 2002:sta on mainostettu ilmestyvän syyskuussa!

DVD-soitin minulla on jo, mutta muuten PS2 kiinnostaa kyllä.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Mulla on PS2 and it kick's ass :D Nättejä pelejä jne.

www.konsolinet.fi myy aika edullisesti ja valokoimaa on hyvin. Muistikortti on pakollinen hankinta ja lisäohkjain myöskin. Lisäksi s-video kaapeli parempaa kuvan laatua haluavalle. RGB:kin käy, mutta sillä ei voi katsoa DVD:tä, mutta sanoitkin, että sulla on DVD soitin.

Ei kannata mitään mikkisoftin Xboxia odottaa, kun PS2 on paras :D

LzR

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä, Washington Capitals
Suomessa tulee myyntiin 4.10 (ainakin PC-versio)
Uudistukset ovat jälleen vähäisiä, arcademaisempaan suuntaan ollaan menossa koko ajan (uusi ominaisuuksia mm. GameStory, NHLCards jne. :) )

Osoitteesta:
www.nhlgo.com
tulet löytämään lisäinfoa pelistä, kunhan saan uuden saitin avattua...

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Nhl 2002

Onks jollain tietoo et millon EA:n nhl 2002 ilmestyy pleikkarilla. Julkastaaks se vaan pleikkari kakkosella vai tuleeks myös ykköselle? auttakaa!!!!

ipaz

Jäsen
www.easports.com sivun mukaan NHL2002 tulee ainoastaan PC:lle, PS2:lle ja XBoxille. Oikeastaan ihan hyvä sillä on tuntunut jo vuosia ettei ne jaksa keskuttyä siellä tuo PS1-version kehitämiseen. Aina yhtä surkea! PC:llä peli on ollu jo pari vuotta melko hyvä. Toivottavasti nyt myös PS2:lla.

Käsittääkseni PS2 versio on jo kaupoissa jenkeissä. PC tulee just ennen sarjan alkua ja XBox joskus marraskuussa.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
NHL-sarjasta...

97 ja 98 oli pahoja floppeja,99 paransi jo paljon,2000 oli melko onnistunut,mutta 2001 ja SM-liiga 2001 räjäyttivät pankin.Ne onnistui todella hyvin...mutta silti parannettavaa on.

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
NHL 2001 oli kyllä todella hyvä, mutta SM-liigasta olen hiukan eri mieltä. Siinä oli niin paljon kaikkia pikkuvirheitä että ei se oikein vaikuttanu siltä että siihen olis oikeesti panostettu. Esim. suurinpiirtein kaikkien pelaajien arvot olivat päin mäntyä, kärppien pelaajilla on kaikilla sama naama yms.. tuollaiset pikkuvirheet vähentävät ainakin mun kohdalla pelaamisen nautittavuutta. Jos Ea meinaa tehdä myös SM-liiga 2002, kannattaisi heidän palkata joku asiantuntija Suomesta, eikä vaan heittää jotain päästä!! vaikka onhan se sinänsä ihan kiva kun voi pelailla SM-liigan joukkueilla ja voihan niitä virheitä korjailla itsekin, mutta siihen menee aika kauan aikaa..

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigasta...

Mä kyl tykkään pelata SM.ligaa,mut on kyllä virheitä paljon.
Esim.Miten joku Ray Giroux on 89 arvoiltaan ja Niklas Hagman vaan 80!Törkee moka...
sit älypää Mika Saukkonen sanoo,jos on Raumalla Lukon kotimatsi "Tervetuloa Lahteen!"
Semmonen ottaa päähän.Hallit on liian samanlaisia myös.Lisäks ei oo kiva kuunnellaku selostaja sanoo "Eitz Ai F Gei" eli HIFK.Paljon on siis parannettavaa SM-liiga 2002:seen.NHL 2001:seen oon vähän kyllästyny jo.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
"NHL 2002 - Even better graphics, even crappier AI!"

Siinä oma mielipide uusimmista NHL-sarjan peleistä.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
No 97 ja 98 oli ainakin surkuhupaisia tekeleitä,mutta kyllä jo 99:n aikaan alkoi taas homma sujua.2001 on mielestäni kaikkien aikojen lätkäpeli,tosin EA Sportsilla ei ole kunnon kilpailijoita.Wayne Gretzky Hockey 3D pelihalleissa oli kyllä loistava.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy