Dr. Pepper

  • 19 068
  • 117

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kertokaas mulle mistä liikkeistä löytää Dr. Pepperiä?

Itse olen nähnyt kyseistä juomaa muutamilla Esso-asemilla,
0.33 litran tölkki hintaan 8.00 mk.
 
Haluan kysyä tyhmän kysymyksen. Muutaman kerran olen tätä Dr.Pepperiä nähnyt videovuokraamoissa, laivan tax freessä (?), mutta mitä se on. Energiajuomaa? Limsaa? Taidan olla tyhmä, mutta kaipa sitä joskus voisi maistaa :D
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Snowraven
Haluan kysyä tyhmän kysymyksen. Muutaman kerran olen tätä Dr.Pepperiä nähnyt videovuokraamoissa, laivan tax freessä (?), mutta mitä se on. Energiajuomaa? Limsaa? Taidan olla tyhmä, mutta kaipa sitä joskus voisi maistaa :D

Kirsikkalimpparia...mmm...Dr. Pepper...goodie
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mee Itäkeskukseen vanhalle puolelle, niin siinä Hesburgerin ja nahkatakkiliikkeen välissä on sellanen joittenkin intialaisten omistama pikkupuoti, josta löytyy tohtoripippuria tölkkeinä, puolen litran ja kahden litran pulloina. Sääli vaan, että se parin litran pullo maksaa semmoset 27 markkaa... ainakin viimeksi.
 
Jaahas, no kiitos nopeasta vastauksesta. Ihmeen kallista, mutta sitten sapettaa, jos se onkin pahaa. Entä jos pysyn vain tutussa ja turvallisessa colassa. Ahh, tuo niin mahtava juoma. Cola (First Choice Colaa, Spar American Colaa, Classic Colaa eikä slovakialaista Almar Halalista ostettua colaa lasketa).
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti jounster
Sääli vaan, että se parin litran pullo maksaa semmoset 27 markkaa... ainakin viimeksi.

I Don't Care...I'm There...:D
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Dr. Pepper on pahaa, ainakin minusta. Ostin sitä yhden tölkin täs kesällä, mutta eipä tartte toista ostaa. Löyty muuten ihan citymarketin hyllystä, ei tarttenu kauempaa hakee... Siis Kemistä...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kerran ostin pasilan juna-aseman jostain kaupasta, taisi olla 2 vuotta sitten ärrä cupin aikaan. Mastoin, enkä maistanut enää toista kertaa! Onko paskempaa litkua tehty?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Turusta löytyy aika monestakin paikkaa, mm. Hansatorilla oleva Ählämin (anteeks vaan ilmaukseni) pähkinäpuodista sai ainakin muutama kuukausi sitten 1,5 (vai 2 ?) litran pullon 26 mk:lla.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Lekuri piipuri on ihan hyvää kamaa.. Iison veden takana tutustuin oikein kunnolla siihen, kurssikeskuksessa oli sitä, tai lähdevettä.. lisäksi non-caffeine diet coke, jota ei voi edes sanoa juomaksi..
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinhän se menee, että kasvava nuori tarvitsee kaikkia neljää ravintoryhmää kehittyäkseen. Kasviksia, lihaa, viljaa ja DrPepperiä.

Se on kuulkaas parempaa kuin kauniin tytön huulet.

Paitsi jos se tyttö on juuri juonut ...

Dr Pepperiä!
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
*NAM*.. parhaita litkuja, mitä koskaan on tehty! Oli mielestäni monta, monta, monta vuotta lähes täysin saamattomissa(?), kunnes joitain vuosia sitten huomasin sen ilmestyneen ensin videovuokraamoihin ja sitten joihinkin muihinkin liikkeisiin saataville..

Ihan nuorilta vuosiltani muistan hyvin DrPepperin mainos renkutuksen: "dokto pepper juuessei.. toiset tykkää toiset ei.. -Ovela maku, pakko maistaa" :)
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Re: DR Pepper

Viestin lähetti Tapio Rautalapio

Maistuu ihan vehkeelle!

Eh? Siis olet maistellut "vehjettä" ja hyvää oli?:confused:

Dr. Pepper on ihan OK ellei saa oikeaa CherryCokea, mutta täällä rapakon tällä puolella ei sitä ongelmaa ole. Kaupat ovat täynnä erilaisia versioita kirsikkalimunaateista. Tosin tämä lienee se ainoa asia jossa Coca Cola voittaa Pepsin meikäläisen kirjoissa, Wild Cherry Pepsi ei pärjää alkuunkaan Cokiksen Cherrylle!Orgaanisen ruokakaupan hyllyillä on sitten tarjolla Dr. Beckeriä!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: DR Pepper

Viestin lähetti Gren

Orgaanisen ruokakaupan hyllyillä on sitten tarjolla Dr. Beckeriä!
Mitä on Dr. Becker? Muutakin kuin TV1:sen sitcom.

Ja ei ole vittuilua, jos se on vain kirjoitusvirhe. Ikinä vain tuollaisesta juomasta kuullut :)
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Hyvä Blandis

Tölkki ( tai pullo ) 0,33 l Dr. Pepperiä ja " eurokoko " Koskenkorva 0,7 l = Hyvä maku ja iloinen , pehmeä känni
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: Re: DR Pepper

Viestin lähetti Gren
Eh? Siis olet maistellut "vehjettä" ja hyvää oli?:confused:
Ai prkl! Meinas monitori saada kahvipesun... :D.

- ei koskaan aikuiseksi -
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä pidän Dr.Pepperistä, mukavan pehmeä ja vänkä maku. Tampereella olen löytänyt sitä tasan yhdestä paikasta, Tullintorilla olevasta Weight&Save-puodista. Viitosen maksaa kolmasosalitran tölkki.
 
Kiitos tiedosta, Designer! Täytyypä poiketa siellä jossain vaiheessa, jos kerta noin halpaakin on.

Tampereelta mun mielestä sitä löytyy (tai ainakin on löytynyt) myös videovuokraamosta nimeltä Videopalatsi (?) joka on Rautatienkadun ja Satakunnankadun alun kulmassa. Tosin siellä se taisi olla aika kallista, jos oikein muistan, vaikka en tosin sielläkään ole pitkään aikaan käynyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joskus pikkupojuna juomiskelin tätä kirsikka systeemiä ja hyvää oli. Jonkun aikaa sitten huomasin kaupan hyllyllä Dr Pepper tölkin, enkä voinut hallita nostalgia kohtaustani, vaan ryntäsin silmät suurena ottamaan haltuuni tätä lapsuuteni muistoa. Avasin jännittyneenä tölkin ja kaadoin juomaa kurkkuuni vain tajutakseni että onpa PAHAA! Kai se on maku muuttunut limujen suhteen, mutta ei sitä saanu alas asti enää millään.


Viestin lähetti theLock

Se on kuulkaas parempaa kuin kauniin tytön huulet.
:eek:
ARGHT!! No ei kyllä varmasti ole! :mad:

OK. Makuasia. Mutta silti...
;)
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Tampereella olen löytänyt sitä tasan yhdestä paikasta, Tullintorilla olevasta Weight&Save-puodista. Viitosen maksaa kolmasosalitran tölkki.

Vielä ainakin muutama viikko sitten Tampereelta löytyi Dr. Pepperiä myös Satamakadun Rimistä. Puolen litran muovipulloissa myytiin ja hinta oli selkeesti "tavallisia" enemmän. Ei kyllä hirveesti haitannut...
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti kamraterna
Ihan nuorilta vuosiltani muistan hyvin DrPepperin mainos renkutuksen: "dokto pepper juuessei.. toiset tykkää toiset ei.. -Ovela maku, pakko maistaa" :)

Täytyy sanoa, että Dr. Pepper jakaa mielipiteet syvästi puoliksi. Joku ei todellakaan pidä, ja joku pitäisi paljonkin. Kuulun jälkimmäiseen ryhmään, mutta kun on tuttu ongelma eli juoman saatavuus on heikkoa.

Tästäkin on käy aikaisemmin keskustelua ja mainitsin silloinkin että läheisessä Citymarketissa näkyi olevan puolen litran pullo vielä muutama viikko sittenkin jotakin 12 mk. Turhan kallista on.

Ruotsissa niitä riittää, ja jopa metroasemilla myydään aika halvalla. Ja JÄÄkylmänä. Kyllä on varsinainen makuelämys saada ostettua kulman takaa jääkylmää Dr. Pepperiä...
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ravintola pepper

"Tölkki ( tai pullo ) 0,33 l Dr. Pepperiä ja " eurokoko " Koskenkorva 0,7 l = Hyvä maku ja iloinen , pehmeä känni "

Itse suosin valea bacardi+amaretto (pari senttiä kumpaistakin, tai enemmän...) ja loput colaa sekoitusta, ehkä hieman midompi sekotus, mutta tulee aikalailla Dr. Pepper mieleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös