Dokaatko jouluaattona?

  • 110 363
  • 915

Dokaatko jouluaattona?

  • Totta munassa. Perseet olalle!

    Ääniä: 195 16,0%
  • Voin maistella, en kuitenkaan juovu.

    Ääniä: 661 54,3%
  • Ei.

    Ääniä: 362 29,7%

  • Äänestäjiä
    1 217

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Päivä meni ex-anoppilassa, pääsi olemaan aattonakin muksujen kanssa. Nyt himassa kevyt kotikänni. Seuraavaksi oluesta Jalluun. Olisin lähtenyt Tampereelle mutta viimeinen bussi lähti jo 18:20 ja taksi hobittimaisesti sinne ja takaisin on jo vajaa sibbe joten ei sen arvoista. Hetkeen ei olekaan tullut napoteltua.

Tää on varmaan vielä muutaman vuoden se mun joulun malli. Likoille joulu on tärkeä ja ne saa sen äitinsä kanssa mummolassa. Mieluusti olisin niiden kanssa mutta mun joulumielellä jäisi jutut aika vähälle. Parempi näin
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aattona autoilin turvallisena väyläkäyttäjänä, vaan hupsista keikkaa, jouluyöni on nyt venähtänyt totuuden jahtaamiseen, elämän turhuuden kieltämistodisteiden mielikuvakeräilyyn.
Sain Joululahjaksi ämpärin, jossa oli pullokaupalla Mallaskosken Panimon oluita, koko repertuaari varmaan.
Oho, olen muutaman niistä nauttinut. Ja sitten Pukki toi viiniglögiä, joka on hemmetin hyvää: minuutti mikrossa ja voila eli hupzista keigkaa.
Panevat ihmisen miettimään elämää syvällisesti nämä ikiaikaiset juomakeksinnöt, olut ja viini.

Hihi.
 
K

Kiekkokatsoja

Vähäksi jäi. Yhteensä vain 3 annosta aattona.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun jouluuni ei ole koskaan dokaaminen kuulunut. Silloinkin kun ryyppäsin muuten huolella niin jouluna maltoin sentään pitää korkin melko tiukasti kiinni. Joskus on saattanut mennä saunajuomana olut tai pari ja jotain konjakkia saattanut ottaa juhlamielen nostattamiseksi mutta dokaamaan en ole alkanut koskaan jouluisin.

Minun mielestäni dokaaminen ja jouluaatto eivät vain kuulu yhteen. Jouluna on kyllä juhlamieli korkealla ilman alkoholiakin. Ja nythän olen jo reippaasti yli kaksi vuotta ollut täysin raittiina ja pitää antabuksen käytön vuoksi ollakin niin alkoholi ei tänä vuonna mitenkään kuulu jouluuni.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla pikkuhiljaa 10-vuotispäivä käsillä, kun edellisen kerran tuli dokattua jouluaattona.

Joulupäivää ei vissiin lasketa, eihän?
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Aikasemmassa elämässäni saattoi Jouluaatto tai enempi Jouluyö mennä kupitellessa, perhe elon aikana silloin kun muksut oli jo nukkumassa.
Nykyään ei tuu kupiteltua sen enempää Jouluaattona kuin muulloinkaan kun v.2011 nuo hommat jäi tyysti pois.
Selvennettäköön kuitenkin, et mulle on ok jos joki aattona ruoan kanssa ottaa viiniä ja saunakaljatkin ja miksei, jos ei muksuja oo niin vaikka kännitkin. Lapsille toivon aattona selviä/ruokajuomiin tyytyviä vanhempia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä. Ryyppäsin jouluaattona. Ryyppäsin eilenkin. Tänään en ryyppää. Kaheksan lonkeroo loivariks. Ei ollu kummonen joulu. Ei tullu ees kimppakivaa alakerran Minnan kanssa. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kolmantena pyöränä pitää vielä
olla naapurin Repe kolmen promillen joulupöhnässä joulupukiksi pukeutuneena, muuten ei tunnu oikealta.
Jos muija ja alakerran Minna olis ollu hövelillä päällä, niin olsin omakätisesti hakenu @RäpyläRepe n Hong Kongista mestoille!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Otetaanhan jo ensimmäinen kierros, pilkottaako aattoehtoona jo pullonpohja vai riittääkö vielä toiselle jalallekin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Otetaanhan jo ensimmäinen kierros, pilkottaako aattoehtoona jo pullonpohja vai riittääkö vielä toiselle jalallekin?
Eihän viinakset voi loppua kesken jos on oikein suunniteltu joulu. Pari lahjapulloa reilusti keskiolutta ja muuta sellaista.
 

Schadowan

Jäsen
Hirveä duuni olisi saavuttaa humala, koska pääosassa on kuitenkin syöminen ja pöperöt on hieman raskaammasta päästä. Eli melkein pitäisi viiniä tai muuta vahvempaa vedellä, jotta pääsisi ns. aallon harjalle. Tai ehkei sitä vaan osaa enää dokata, sen verran vässykäksi tullut:(
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan pari olutta voi ottaa, kun kolmeen vuoteen ei ole vapaalla ollut. Lapset nukkumaan ja pari olutta oman ajan merkeissä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Yleensä se on mennyt aattona, että 2-3 olutta ruuan kanssa ja sitten illempana se glögilasillinen, tahi toinenkin, mutta sen jälkeen yleensä kutsuu sänky+telkkari ja pian myös Nukkumatti.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Töissä ei kehtoo. Enkä kyllä muutenkaan "dokaa" lasten aikana, ruoan kanssa joku hyvä olut ja illan mittaan toki tapsaglögiä ja ehkä joku hyvä viski tai lasi konjakkia. Mut ei sitä dokaamiseksi voi sanoa. Ei edes humaltumiseksi.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Viiniä juon ruuan kanssa, mutta en muuten juo jouluna. Suomessa on ihan tarpeeksi ryyppäysjuhlia, niin ei ole tarvetta tehdä joulustakin sellaista.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viime jouluna en juonut tippaakaan alkoholia. Olin selvin päin 15.9.2019-31.1.2020. Tästä joulusta en tiedä vielä. Nyt olen ollut 10 viikkoa selvin päin. Jos juon, niin sitten juon. Saa nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mieluiten en. On kadonnut mielenkiinto alkoholia ja ryyppäämistä kohtaan siinä määrin, että jopa känni kerran kuukaudessa alkaa tuntua liialliselta :D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös