Discovery+ – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 63 165
  • 310

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Olisihan se ihan nostalgista saada Mäkinen jossain vaiheessa studioon vieraaksi. Kertomaan miten näki/koki tuon matkan Jokereiden mukana, uskoiko millä(än) kaudella Jokereiden Gagarin voittoon jne.

Ellei muuta niin ainakin pari NHL siirtouutista livenä.
Olisihan se eilen Gusevin siirron tullessa puheeksi, puhunut siinä kaikki viimeisen kolmen viikon siirrot ECHL:ä myöden.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Itse varmaan kuulun siihen vähemmistöön, ketä Mäkinen ei ärsyttänyt oikeastaan yhtään ja isännän kanssa vetivät hyvää läppää.

Mutta onhan tämä Vihtilä ihan huikea kaveri ja olympialaisissa Jalo saa selostaa jämäpelit, kun Discoveryn ykkösselostajan pitäisi olla täysin selvä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Iso käsi Nuutille. Näin tänään Twitterissä videot tasoituksesta ja jatkoaikamaalista, ja kyllähän tuo laittoi kylmät väreet liikkeelle.

Täysin sama homma. Noita kun jälkikäteen kuunteli, niin piti ihan pari kertaa kelailla. Viimeksi äsken. Hyvän selostuksen lisäksi toi jätkä vetää sellaisella tunteella, että munkin jäinen sydän sulaa. Ero varsinkin Kainulaiseen on niin jäätävä, että jos Nuutti on NHL-tason tekijä, Kainulainen on työpaikkajäiden rivimies.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse varmaan kuulun siihen vähemmistöön, ketä Mäkinen ei ärsyttänyt oikeastaan yhtään ja isännän kanssa vetivät hyvää läppää.

Mutta onhan tämä Vihtilä ihan huikea kaveri ja olympialaisissa Jalo saa selostaa jämäpelit, kun Discoveryn ykkösselostajan pitäisi olla täysin selvä.
Eikö JP Jalo jäänyt jo eläkkeelle? Ainakin iltapäivälehtien juttujen mukaan.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Aju on hauska ja asiantunteva istensä. Henriksson on myös hyvä studioisäntä. Kaksi isäntää studiossa on enemmän kuin Anne Pesonen.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mistäs helvetistä tuon Discoveryn khl-kattauksen tälle viikolle löytäis? Ei näkynyt Twitterissä eikä Discovery+ sovelluksessa
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liekö jo kommentoitu täällä: paha pettymys kun eilen olin sovittanut lounaani Habarovsk-pelin toisen erän puolivälistä eteenpäin ja menin toiverikkaana keskustan sporttibaarin. Kuulemma Discovery ei myy tuotettaan kapakoihin ollenkaan. Herätys siellä, kun alatte näyttää oikeasti kiinnostavia urheilulajeja, tämä homma pitää saada kuntoon.

Kyllä mä ymmärrän, ettei kukaan baareissa mitään seikkailusarjoja katso...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Liekö jo kommentoitu täällä: paha pettymys kun eilen olin sovittanut lounaani Habarovsk-pelin toisen erän puolivälistä eteenpäin ja menin toiverikkaana keskustan sporttibaarin. Kuulemma Discovery ei myy tuotettaan kapakoihin ollenkaan. Herätys siellä, kun alatte näyttää oikeasti kiinnostavia urheilulajeja, tämä homma pitää saada kuntoon.

Kyllä mä ymmärrän, ettei kukaan baareissa mitään seikkailusarjoja katso...
O'Learys Tripla (Pasilassa) näyttää käsittääkseni pelit nykyään.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamun sekoilusta selvittiin. Selostuksesta sen verran, että en ymmärrä, miksi Nuutin mielestä on jotenkin huvittavaa, että Artyukhin edelleen sekoilee kaukalossa. Itselleni tulee aina ikävä Jarkko Ruutua (ja Ville Peltosta), kun #44 pörrää jäällä. Se Peltosen tappelukin Arto44:n kanssa NHL:ssä johtui polvivammasta, jonka Peltonen oli saanut aiemmin. Ei siis mitään hymähdyttävää siinä minusta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IT osaajat käsi pystyyn!

Kun striimaan IPhonelta esim illan Jokerit - CSKA peliä kuva ei TV ruudulla ole yhtä terävä kuin esim eilen Ruudun kautta Ruotsi - Suomi korismatsissa.

Chromecast siis käytössä.

Mistä tuo ero kuvan laadussa voi johtua?
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Nyt haluan antaa kehuja Janne Pesoselle. Mä tykkään siitä tuolla studiossa filmaavasta näätä-taustastaan huolimatta. Todella paljon huonompia asiantuntijoita näissä on nähty ja nähdään edelleen. Saat Janne tässä tapauksessa anteeksi näätämäisyytesi.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuuluuko muilla ääni Ska-Severstal pelissä?

Kyllä tästä on tullut enemmänkin sääntö kuin poikkeus että KHL lähetyksissä on teknisiä ongelmia. Millon puuttuu kuva milloin ääni. Suorastaan tunarointia verrattuna Viasattiin.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuuluuko muilla ääni Ska-Severstal pelissä?

Kyllä tästä on tullut enemmänkin sääntö kuin poikkeus että KHL lähetyksissä on teknisiä ongelmia. Millon puuttuu kuva milloin ääni. Suorastaan tunarointia verrattuna Viasattiin.

Ei kuulu. Lähetyksessä ongelma.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kuulu ei. Luulin ensin että oli vain tuo hiljainen hetki menossa kun sain lähetyksen päälle mutta kyllä nyt pitäisi jo Nuutin hehkutuksia kuulua.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimiltään kyllä hurja nippu toi SKA. Erikoismainintana Leksa Komarov nrolla 74 kolmosen keskellä

Itse tartuin Severstalin 5,45 vieraskertoimeen ja Lidlissä Uuden Englannin Nahkamies-kaljaan. Toivottavasti on toimiva kombo
 

Matson78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin 19.31 aspaan vihaisen viestin, että olen kohta puolet pelistä katsonut äänettömällä. Siitä 10min ja alkoi äänet pelaamaan, eivät muka tienneet ongelmasta.
 

Nadchal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö Discovery enää julkaise koosteita otteluista? ZSKA pelin koostetta ei löydy, Lokomotiv vielä löytyy mutta Vitjaz peliä taas ei.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eikö Discovery enää julkaise koosteita otteluista? ZSKA pelin koostetta ei löydy, Lokomotiv vielä löytyy mutta Vitjaz peliä taas ei.
Ne on julkaissut nyt noita koosteita Twitteriin. En tiedä miksi ei omille sivuillee.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös