Discovery+ – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 63 164
  • 310

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tää ja huominen päivä on aika tärkeä. Sopparin pitää syntyä tänään taikka huomenna. Muuten kattellaan Venäläisiä striimejä.!!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Loistava uutinen jos pelit jossain näkyy mutta tuo discoveryn lätkä produktio on tuskallisen paska. Henriksson Grönman...Huoh
Se junnulätkän studio oli aivan karsea, mutta olympialaiset, etenkin olympiakoris, oli taas ihan timanttista tuotantoa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loistava uutinen jos pelit jossain näkyy mutta tuo discoveryn lätkä produktio on tuskallisen paska. Henriksson Grönman...Huoh
Minä en usko ennen kuin ihme tapahtuu. Minulle on ihan sama kuka selostaa jos pelit jostain vain Suomessa näkyvät. Onhan tämä koko touhu ihme puuhastelua
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kunhan näkyvät tv:n kautta, muulla ei niin väliä. Joku tietokonekännykkäpurkkaviritys 2020-luvulla ei ole vaihtoehto. Tässä puhutaan kuitenkin myös senkin ikäisten puolesta, jolle matkapuhelimista löytyy vieläkin uusia ja ihmeellisiä ominaisuuksia.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kunhan näkyvät tv:n kautta, muulla ei niin väliä. Joku tietokonekännykkäpurkkaviritys 2020-luvulla ei ole vaihtoehto. Tässä puhutaan kuitenkin myös senkin ikäisten puolesta, jolle matkapuhelimista löytyy vieläkin uusia ja ihmeellisiä ominaisuuksia.
Sellainen 27h on aikaa homma julkaista, jotta tästä selviää edes, jos ei nyt kuivin jaloin, niin ainakin kahluusaappaat jalassa. Tokihan jos Jokerit on itse viestinnässään fiksu niin siellä odottaa jo tiedote huomista mistä ja miten pelit näkyvät. Oli se sitten stream, faksi, radio Sputnik tai Alfa-TV.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran tässä jo omien aparaattien ja internetzin ihmeellisen maailman kautta selvittelin, että toi mahdollinen Discorey+ ei sitten näy Elisa Viihteen boksin kautta, eikä oma älytelkkari myöskään ohjelmakirjastoa näytä löytävän, että tuota noin niin. Alkaa olla kaikki merkit ilmassa siitä, että allekirjoittanut ainakin hyppää kelkasta siinä vaiheessa jos sinne päätyy.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Sen verran tässä jo omien aparaattien ja internetzin ihmeellisen maailman kautta selvittelin, että toi mahdollinen Discorey+ ei sitten näy Elisa Viihteen boksin kautta, eikä oma älytelkkari myöskään ohjelmakirjastoa näytä löytävän, että tuota noin niin. Alkaa olla kaikki merkit ilmassa siitä, että allekirjoittanut ainakin hyppää kelkasta siinä vaiheessa jos sinne päätyy.

Pakko kysyä mikä tv sulla on? Itsellä on kyllä aina löytynyt Discovery+ ja myös se entinen Dplay.
 

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa ynnäillyt noita paketteja, mitä itseltä löytyy, niin discovery olisi itselle loogisin. Cmore:n voisi irtisanoa saman tien. Viasat harmittaa toki todella paljon.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Dplussan tukemat laitteet (vie Discovery plussan sivuille). Tässän joutuu vielä hakemaan AppleTV:n kaupasta, jos KHL tuonne Dplussaan menee, tosin Cmoren kanssa olisi ollut sama juttu.

Vaikka läppäri, VPN, streami yms viritykset kyllä onnistuu niin sen verran laiska kyllä olen, että jatkuvasti jaksa viritellä läppäriä TV:seen. Kyllä lätkän pitäisi 2020-luvulla näkyä suoraan TV:stä ilman mitään suurempia kommervenkkejä.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos discovery-huhu pitää paikkaansa niin onhan tämä kyllä kieltämättä aikamoinen kulusäästö aiempaan verrattuna. Tietysti olettaen että tuo 10€ sporttipaketti riittää KHL:n katsomiseen. 35€->10€ tuntuu jo digilompakossa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Dplussan tukemat laitteet (vie Discovery plussan sivuille). Tässän joutuu vielä hakemaan AppleTV:n kaupasta, jos KHL tuonne Dplussaan menee, tosin Cmoren kanssa olisi ollut sama juttu.

Vaikka läppäri, VPN, streami yms viritykset kyllä onnistuu niin sen verran laiska kyllä olen, että jatkuvasti jaksa viritellä läppäriä TV:seen. Kyllä lätkän pitäisi 2020-luvulla näkyä suoraan TV:stä ilman mitään suurempia kommervenkkejä.

No mä oon ostanu kuluneen kesän aikana kolme chromecastia kolmea eri tv-vastaanotinta varten. :D Loppujen lopuksi aika pieni sijoitus (noin 40€ per laite) kun appiukon piikkiin näkyy niin C Moren kuin Viasatinkin kanavat DNA TV:n kautta ja kaverin tunnuksilla vielä Liigakiekkokin. Chromecast muuten toimii niin androidilla kuin mäPuhelimellakin.
 
Viimeksi muokattu:

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaupallinen yhteis... Eikun.

Itse oon käyttänyt Xiaomin Mi TV Stickiä vanhassa Grundigin paskatöllössäni, jossa ei mitään uutuuksia itsessään ole. Helpompi käyttää kun ei tarvitse puhelimesta heijastella mitään stremeja (vaikka sekin onnistuu tuolla tikulla) vaan lataa ohjelmat valmiiksi tikulle. Löytyy Discovery+, Viaplayt ja Elisa Viihteet.
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Mistä tää Discovery-huhu on lähtenyt liikkeelle? Jos siitä yhdestä Twitter-kesähessun ”pistetään toivetta eteenpäin” -twiitistä ni aika ohuella mennään. :D

No en tiedä. Mutta aika vähiin tässä jää vaihtoehdot. Sanoma/Ruutu panostaa kotimaiseen futikseen, pesikseen ja futsaliin, tuskin niillä on edes varaa maksaa KHL:stä kun Serie A:nkin antoivat mennä C Morelle. C More on laskuista poissa edellissivun twiitin perusteella. Discovery sen sijaan on edelleen suht uusi ja kasvava palvelu ja KHL:n avulla voisi kasvaa vielä lisää, edellyttäen että kiinnostusta löytyy myös muissa pohjoismaissa. Mutta kuten sanottua, en tiedä faktoja. Pelkkää spekulaatiota kaikki.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eipäs nyt mennä asioiden edelle vielä. Ihan kiva, että jengi jo munat huurussa latailee dplayn ja tyyliin laittaa Discoveryn aspa-kanavat tukkoon, mutta odoteltaisko kuitenkin sitä virallista tiedotetta vielä. Hymiö
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viaplaylla mennään jatkossakin. Toivottavasti.
Mikähän porukalla on vaikea ymmärtää tässä yhtälössä? Viasat ei ole vaihtoehto enää. Asiakkaille jo laitettu tiedotetta, että ei oo,eikä tule. Formuloiden tulon myötä mm pakettihinta nousisi liian korkealle, eikä kiinnostusta Koheloon enää ole.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän porukalla on vaikea ymmärtää tässä yhtälössä? Viasat ei ole vaihtoehto enää. Asiakkaille jo laitettu tiedotetta, että ei oo,eikä tule. Formuloiden tulon myötä mm pakettihinta nousisi liian korkealle, eikä kiinnostusta Koheloon enää ole.
Eikö ne formulat sinne ole siirtymässä vasta ensi kaudeksi? Hyvin siis voisi mennä nykyisen kauden vielä khl:n parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös