Destiny

  • 5 784
  • 19

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onkos täällä ketään joka olisi tuon pelin hankkinut tai pelaillut? Itselleni tuo tarttui haaviin jo aikoja sitten kun PS4:lle ei niin hirveästi noita megapelejä ole vielä ollut ja tässä pelissä ennakkopöhinä oli sellaista että kiinnostus heräsi. Taustallahan tuossa on samainen pelifirma joka on ollut Halon takana, itselläni tosin taas ei ole Halosta minkään asteista kokemusta vaikka tiedänkin pelin. Joka tapauksessa nythän tämä Destiny muutama päivä sitten virallisesti tuli ulos mutta en ole itse kerinnyt vielä muuta kuin käynnistämään pelin jonka seurauksena sain huomata että Destiny Betan hahmo tavaroineen ei seurannutkaan mukaan varsinaiseen peliin, joka ainakin täällä suunnalla pienellä harmituksella otettiin vastaan.

Tänään ehkä saattaisi vihdoin olla aikaa ottaa ensi kosketus varsinaiseen peliin, ehkä sen jälkeen sitten voi kertoa lisää kokemuksia siitä miten pelin tarina kantaa yms.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Onnistuin jotenkin välttymään ennakkohypeltä ja oikeastaan kuulin koko pelistä vasta viikko sitten kun Xbox One tuli postissa. Vaikutti mielenkiintoiselta, joten hain pelin heti julkaisupäivänä ja muutaman tunnin olen ehtinyt pelaamaan. Ihan täysin en ole vielä päässyt peliin sisään, kun ei tosiaan ollut etukäteen oikein mitään tietoa mikä on homman nimi. Ihan hauskalta on ainakin alkuun vaikuttanut. Olettaisin, ja toivoisin, että kun pelissä pääsee pidemmälle niin tehtäviin yms. tulee vähän lisää vaihtelua.
Hyvältä siis vaikuttaa mutta vaatii vähän enemmän pelitunteja että osaisi kirjoitella sen enempää.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Vähän samat fiilikset itelläkin kun edellisillä. Jokusen tunnin ehtinyt peliä pelaamaan, mutta täysin ei oo vielä auennut pelin idea. Pelaaminen itsessään on kyllä hauskaa touhua. Pari tehtävää tuli kaverin kanssa onlinessa tehtyä ja se on ehkä pelin parasta antia, ainakin tähän mennessä. Tarina on sen sijaan jäänyt vähän irralliseksi ja tehtävät on ollut lähinnä luokkaa etsi sitä ja tätä tai tuhoa/tapa se ja se. Tärkeintä onkin tehtävien suorittamisessa ollut uusien aseiden ja varusteiden saaminen, jonka avulla pärjää paremmin cruciblessa, jossa taistellaan muita pelaajia vastaan. Uutta tässä pelissä on se että pelimaailma on täynnä muita pelaajia, joiden kanssa voi muodostaa liittoumia ja suorittaa yhdessä tehtäviä. Myös kesken tehtävän on mahdollista löytää muita samaa tehtävää tekeviä.

Ilmeisesti uutta sisältöä ja uusia tehtäviä/pelattavaa pitäisi tulla suhteellisen tasaiseen tahtiin ja jossain olikin juttua, että tekijät tähtäävät siihen että Destinyssä riittää pelattavaa jopa kymmeneksi vuodeksi! Suhteellisen kunnianhimoinen tavoite, mutta osoittaa että peliä on tarkoitus kehittää jatkuvasti. Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen fiilikset on jo nyt positiiviset ja suurimmat toiveet liittyvät tarinan kunnolliseen starttaamiseen.

Halosta ei itsellekään ollut kokemusta, joten en pysty tätä siihen vertaamaan. Ilmeisesti jonkun verran samoja piirteitä kuitenkin löytyy.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari sessiota on takana (XONE) ja hahmo (hunter) on lvl 4. Tällä hetkellä fiilis on, että ihan hyvä räiskintä on kyseessä mutta ei kyllä ihan ennakkohypen veroinen. Varmaan paranee kun pääsee moninpeliin sisään.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Pari sessiota on takana (XONE) ja hahmo (hunter) on lvl 4. Tällä hetkellä fiilis on, että ihan hyvä räiskintä on kyseessä mutta ei kyllä ihan ennakkohypen veroinen. Varmaan paranee kun pääsee moninpeliin sisään.

Eilen itse aloitin ko. teoksen pelaamisen. Hahmo lvl 3 tällä hetkellä. Suunnatonta ärsytystä aiheutti jatkuvat verkko-ongelmat jotka kaatoivat tehtävät kerta toisensa jälkeen. Kesken hetkisen räiskinnän peli ilmoittaa verkkoyhteyden puutteesta, sessio keskeytyy ja palaan "orbittiin" pyörimään. Kaikki taas alusta useampaan otteeseen.

Muutamaan hahmoon/pelaajaan törmäsin pelin alkuvaiheessa mutta en tietääkseni suorittanut co-oppina yhtään muutamista storymode-tehtävistäni. Lainasin Jargonin viestin siksi että itseäkin kiinnostaa tuo moninpeli. Alustan virkaa toimittaa muuten Xbox One.

Kokeillaan lähipäivinä lisää ja toivottavasti verkko-ongelmat jäävät nyt taakse. Jos eivät, pelaaminen loppuu hyvin lyhyeen tämän tuotoksen osalta.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla oli alussa noita samoja verkko-ongelmia mutta onneksi sen jälkeen ei ole ollut (itsellä on NAT type moderate). Nyt kun vähän enemmän pelannut, niin täytyy sanoa että henk koht. jaksaa sen yhden levelin vetää illassa mutta ei paljon enempää. Kentät on ihan copy-pastea toisistaan ja välillä miettii että enkös mä tämän levelin jo vetänyt läpi? Toisaalta itse toiminta ja räiskintä on helvetin hauskaa että sen takia tuota jaksaa vääntää pieninä annoksina.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jargon puhuu totuuden sanoja. Pelissä kannattaa varautua koluamaan samoja paikkoja useamman kerran. Toisaalta täytyy sanoa, että kaikki paikat ovat ihan tajuttoman hyvän näköisiä, eli eipä ole itseäni pahemmin haitannut. Muutenkin tosi vähän bugeja tai mitään verkko-ongelmia on tullut vastaan. Suosittelisin erityisesti niille jotka tykkäävät pelailla kaverin tai kahden kanssa pelejä. Lisäksi pelissä on perinteisempi multiplayer, jossa 6 vs 6 tiimit taistelevat toisiaan vastaan.

Destinyä on parjattu jonkin verran eri medioissa, mun mielestä vähän turhistakin asioista. Peliähän tehtiin jotain 5 vuotta ja kehitys on edelleen jossain määrin vaiheessa, sisältöä on arvostelijasta riippuen vain noin 20-30 tuntia. Bungie onkin jo ilmoittanut, että lisää pelattavaa on luvassa. Tosin turha varmaan odottaa mitään ilmaiseksi. Kuitenkin, jo pelkästään toimivuuden ja ulkonäön ansiosta pelille ei voi huonoa arvosanaa antaa. Se on sitten eri asia, onko tämä vielä sen kaiken ennakkohehkutuksen arvoista. Se jää nähtäväksi.

Jos joku arpoo nyt tämän pelin hankkimista, niin sanoisin että tämä uppoaa varmasti jos Borderlands (1 ja/tai 2) toimi sinulle. Peli on mielestäni Halo 3 & Borderlands 2 yhdistelmä, lisättynä hulppeilla grafiikoilla. Pakko sanoa muuten vielä, että ensireaktioni peliin oli täysi välinpitämättömyys, kun katselin vierestä kaverini pelaavan. Mutta sitten kun pääsi itse puikkoihin niin kummasti se peli vaan imaisi mukanaan. Seuraava bounty tai uusi tavara on aina nurkan takana ja pelisessiot venähtää aivan huomaamatta liian pitkiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Samoilla linjoilla. Tehtävissä ei tosiaan paljoa ole vaihtelua. Mene paikkaan x, pistä ghost touhuamaan jotain ja sillä välin tapa kaikki. Juonesta minulla ei ole pahemmin hajua koska ääninäyttelijät ovat niin monotonisen tylsiä, ettei niitä ole jaksanut kuunnella. Muutenkin tulee pelattua aina partyssä ja höpöteltyä niitä näitä niin on jäänyt tarina seuraamatta. Tehtävien pelaaminen tuntuu myös hieman puuduttavalta sillä oman hahmon lvl tuntuu karkaavan ylemmäksi kuin tehtävien suositeltu lvl. Jos vähääkään pelailee cruciblea tai tekee bountyja niin tarinan tehtävissä viholliset ovat 5+ leveliä pienempiä kuin oma ukko. Niinpä tehtävät on aika läpijuoksuja.
Oma hahmo on lvl 18, joten lvl 20 raja häämöttää jo. Sen jälkeenhän pelaaminen tai ainakin levelien tulo muuttuu. Ihan tarkkaan en ole kartalla miten homma tosta eteenpäin toimii. Sen verran on jo muutosta tullut että lvl 16 aukesi strike playlistit. Striket suoritetaan kolmen pelaajan fireteamissa. Yhden striken vasta olen pelannut mutta siinä ainakin riitti haastetta vaikka mukana oli yksi lvl 20+ jamppakin.
Aika perinteiset koukuttavat seikat tästäkin pelistä löytyy, eli paremman tavaran etsiminen ja hahmon kehittäminen. En osannut peliltä mitään odottaa niin en ole joutunut pettymään, mutta toisaalta ei mitään ihmeempiä hurraahuutojakaan ole aiheutunut. Ilmeisesti peliä on tosiaan tarkoitus kehittää jatkuvasti ja toivottavasti näin myös tapahtuu. Periaatteessa kaikki toimii nytkin hienosti mutta sisältöä ei kauheasti ole.
 
Turhaan odotatte, että peli jotenkin muuttuisi missään vaiheessa. Se on yhtä ja samaa grindaamista alusta loppuun, mutta jollain tapaa kavereiden kanssa pelattuna se on yllättävän hauskaa. Tarina on aivan järkyttävän sekava ja paska, eikä sitä edes kannata ymmärtää, koska siinä ei ole minkäänlaista järkeä. Sattuu nyt vaan olemaan niin, että tuollainen Traveller-pallukka on olemassa ja että nelikätiset avaruusmerirosvot jostain syystä sitä jahtaavat.

PvP on aivan silkkaa paskaa. Jos on pelannut yhtään hyvää räiskintämoninpeliä tulee kyllästymään tuohon alta aikayksikön. Juostaan 10 minuuttia ympyrää ja ammutaan toisiaan vauhdista. Jippii, kun on hauskaa. Raidit ja striket ovat juonitehtäviä ilman Peter Dinglaken monotoonista molotusta.

Mutta tosiaan kavereiden kanssa pelailu on hauskaa ja tämä peli tarjoaa siihen ihan tilaisuuden. Siispä suuntaan tänäänkin spedeilemään Linnunradalle ja ampumaan 1000x niitä samoja respawnaavia vihuja.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Itselle on kyllä uponnut aika hyvin tämä Destiny, vaikka en ole vielä muuta kuin yhden kaverin kanssa pari kertaa pelannut. Muuten siis olen yksin möyrinyt menemään tuolla luolissa. Level on nyt 20. Onhan tässä omat pikku vaivansa, eikä tarinassa nyt oikein mitään järkeä ole ja niin edespäin, mutta omasta mielestä hieno idea tämä FPS RPG. Olen odottanut jotain uutta räiskintäpeliä ja Call of Dutyja ei enää kestä pää pelata. Black Ops kakkoseen jaksoin sitä sontaa.

Innolla odotan uusia päivityksiä tähän peliin. Lisää sisältöä ainakin pitäisi olla tulossa jatkuvalla syötöllä, jos siis on tekijöitä uskominen ja he meinaavat pitää tämän kymmenen vuotta hengissä. En kyllä usko, että kymmentä vuotta jaksaa, mutta kyllä varmasti pari vuotta. :)
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Taalla on tultu hieman jalkijunassa Destinyn kanssa ja tuli nyt vasta muutama paiva sitten hankittua PS3:lle, kun ei viela ole raaskinut PS4:aa ostaa.

Kyllahan tama mukaansa tempaava peli on nain alkuun ainakin. Nyt joku varmaan 10-12h pelia takana ja juuri sain lvl20 tayteen Warlockilla. On tullut tehtya vain kourallinen story missioneita, kun ne on jotenkin vaikuttanut tylsilta tehda yksinaan ja sain juuri vasta pelattua ensimmaisen Striken lapi, joka oli aikas hauskaa touhua. Tuo PvP vaikuttaa suhteellisen turhauttavalta, jollain ihmeella vastustajat tappaa mut kuin ampuisin nallipyssylla. No, saanpahan pidettya omaa hauskaa kun vahingossa tapan jonkun :) Nyt kun lvl20 tuli tayteen, niin hankala nahda ittea pelaamassa PvP:ta edes bountyen takia, joten jos tekisi story moden loppuun ja sitten Strikeja yms.

Taysin en ole viela pelista perilla, esim noi materiaalit on itselle taysin utopiaa, joten kunhan painellaan raiskien menemaan. Ja mikali yllaolevaa viestia on uskominen, etta peli pidettais hengissa 10v, niin katsotaan jaksaako tata itse enaa edes 10 viikon paasta. Hyva "nyt pitaa paasta raiskiin jotain" -pelihan tama on, mutta toistaiseksi Borderlands: The Pre-Sequel vie voiton viime vuotisista FPS RPG -matoista.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Itsekin tullut pelailtua ja olen tykännyt, onhan tässä toistoa mutta raidit tuo mielenkiintoa hommaa todella paljon. Päivän dailyjä tai bounteja ei nykyään välttämättä jaksa edes tehdä, mutta raidaus ja hyvä klaani ja klaanikeskustelut pitää mielenkiintoa yllä. Mikäli jotain kiinnostaa alla linkkinä soittolista joka sisältää muutamia vetoja, tarkoitus laittaa jossain vaiheessa klaanille omat facesivutkin pystyyn. Videoita tulee tubeen kiihtyvään tahtiin.

PS4 pelailemme, mitenkäs onko muut jatkoajan Destinyn pelaajat pääseet raidaamaan ja kummasta raidista enemmän pidätte. Itse tykkään VoGista enemmän kuin Crotasta, Crota on aivan liian putkimainen, mutta eiköhän siihenkin haastetta tule kun hard versio siitä ilmaantuu.

Destiny - EMK (Ei Mitaan Kayttoo) - YOUTUBE
Destiny - EMK (Ei Mitaan Kayttoo) - FACEBOOK
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Pelaako tätä enää kukaan? Ps4 ja Destiny saapuivat maanantaina ja pari tuntia päivässä on tullut pelailtua. Titan nyt level 18 ja storya eteenpäin Venuksessa edetään. Juoni tosiaan on ihan paska, mutta eiköhän tää tästä kun voi alkaa metsästämään noita exotic ja legendarykamoja. Mutta siis, pelaako tätä vielä joku ja olisiko vasta-alkajalle vinkkejä? Esim. kannattaako vanhat armorit/aseet säästää vai dismantlata neliöllä jne..
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen arponut julkaisusta lähtien, että viitsisikö tätä peliä ostaa. Aika ristiriitaisia lausuntoja on tullut eri suunnilta, moni on pitänyt varsin yksitoikkoisena ja kyllästynyt max. parissa viikossa. Toisaalta, ilmeisen moni hakkaa tätä edelleen ihan tolkuttomasti ja joillekin Destiny tuntuu toimittavan samaa virkaa mitä World of Warcraft allekirjoittaneelle teinivuosina, eli peliin kulutettu aika on ihan hävyttömissä lukemissa ja muita pelejä ei ehdi edes ajatella. Tuommoisista periaatteessa loputtomista RPG-peleistä olen kyllä aina diggaillut, ja tätä vissiin voi suhteellisen menestyksekkäästi pelata myös kellottamatta tuntikausia joka päivä.

Mutta joo, kaksipiippuinen juttu. Tuo gearin hamstraamisen koukuttavuus erityisesti kiinnostaa, Diablo 2 varsinkin teki aikanaan siitä suoranaista taidetta. Jos tässä on onnistuttu saamaan edes murto-osa siitä koukusta talteen, niin erinomaista. Kavereiden kanssa netissä pelaaminen toki kiinnostaa myös, tosin montaa Destinyä pelaavaa frendiä en enää tunne. RPG-elementit ovat myös valtava plussa, kaikki RPG-ominaisuudet peleissä parantavat omaa pelikokemustani välittömästi.

Toisaalta sitten, FPS-peleihin olen harvemmin kunnolla syttynyt. Viimeisin vähänkään enempää pelaamani oli MAG PS3:selle, joka oli kyllä ihan hauska, mutta eipä sitäkään jaksanut pelata kun tunnin-pari kerrallaan silloin tällöin, ja senkin vaan kaverin kanssa. Uusin ostos on Battlefield 4 niitä harvoja FPS-innostushetkiä varten, mutta tuokin on seissyt nyt hyllyssä kolmisen kuukautta ja pelattuna on ehkä yhteensä 30min. Ei vaan inspaa. Halokaan ei koskaan sytyttänyt ja parhaat FPS-kokemukseni ovat edelleen viime vuosikymmenen alkupuoliskolta Wolfenstein: Enemy Territoryn sekä alkuperäisen Medal of Honorin (PS1) parista.

No, ehkä tuo tulee joka tapauksessa testattua kunhan taas pukkaa alennusta jossain vaiheessa. Kokeilemallahan se selviää, löytyisikö tästä FPS-peli jota oikeasti innostuisi pelaamaan. Jonkun kunnon time-sink pelin kyllä haluaisin pleikan kirjastoon, valtaosa nykypeleistä kun tarjoaa sisältöä ehkä 10-20 tunniksi ja sen jälkeen jää hyllyyn keräämään pölyä.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
KIrjoitellaaan nyt vaikka tänne, kun sentään samasta pelisarjasta sentään on kyse.

Eli Destiny 2 tuli aloitettua tuossa reilu kuukausi sitten. En olisi varmaan muuten innostunut, mutta kaveri houkutteli joskus kuukausia sitten pelin lataamaan kun oli tarjolla kuukauden ilmaispelinä plus-jäsenille. Siitä latauksesta tosin meni aikansa, ennen kuin sai aikaiseksi kokeilla.

Ei ollut oikein mitään käsitystä pelistä tai pelisarjasta. Vanhana Halo-fanaatikkona (Halo 1-3 tuli hakattua joskus ihan huolella) odotukset nousivat hieman, kun huomasi pelin olevan Bungien käsialaa. Ja tietysti jonkin verran tahtomattaan lähti vertailemaan tuohon klassikko-pelisarjaan.

Ihan alkuun ei varsinaista innostusta peliä kohtaan ollut, mutta muutaman tunnin jälkeen tuosta huomasi jo oikeasti pitävänsä. Tosin, kun olen 95% peliin käyttämästäni ajasta pelannut yhdessä kaverin kanssa, niin täytyy sanoa että pelin juoni on jäänyt vähän paitsioon. Pitänee toisella hahmolla soolottaa tarina uudestaan, koska yleensä nuo ovat olleet itselle isossa roolissa näissä peleissä.

Paljon on tosiaan "Halo-elementtejä" pelissä mukana. Taistelut, vihut, pelimaailma, äänet jne. Pelin asetelmakin tietysti, kun taistellaan jotain ihmiskunnan ulkopuolista uhkaa vastaan. Pelimaailma on tosiaan upea, eikä tule varsinaista putkijuoksufiilistä, vaikka sitähän tuo etenkin tehtävien osalta on ollut.

Pari asiaa pelissä häiritsee. Ensinnäkin loottia tulee mielestäni aivan liikaa. Uncommonia voi vielä tullakin suht tasaiseen tahtiin, mutta kun myös rarea putoilee tosi tiheään, niin ei se enää harvinaiselta tunnu. Eikä Legendarykaan ole legendary, jos niitä saa vähintään 1 per tehtävä. Ja vituttaahan se vaihdella asetta jatkuvasti. Kun olet löytänyt miellyttävän aseen niin se onkin jo kohta tehoton ja pitää etsiä seuraavaa itselle sopivaa pyssyä, kun ei siinä aseessa riitä enää poweria. Ehkä tavaroilla on liian suuri rooli hahmon powerin suhteen, ja skill pointeilla puolestaan saisi olla siihen suurempi vaikutus.

Toinen häiritsevä asia on valikoiden sekavuus. En ole oikein jaksanut edes ottaa selkoa mitä muuta mulle on putoillut kuin aseita ja armoria, ja mennään levelillä 23. Nyt itseasiassa tulikin sellainen ahaa-elämys, että jotain gunsmith-materiaaleja mulle on putoillut, eli pystyisikö näillä sitä omaa lemppariasetta parantelemaan tehokkaammaksi, ettei olisi tarvetta vaihtaa heti? Inventorya selaillessa tulee vain aina sellainen olo, että katsotaan ja perehdytään joskus myöhemmin, nyt ei jaksa.

Sitten itseasiassa kolmas asia, joka ollaan huomattu kaverin kanssa fireteamissa pelatessa. Jostian syystä hän saa vihujen lahtaamisesta enemmän xp kuin minä. Kaverihan on tosiaan FPS-pelien osalta konkari minuun verrattuna ja kerää tappoja huomattavasti enemmän, joten sinänsä tuo on täysin loogista. Mutta kerran testattiin asiaa niin, että hän jäi odottamaan kauemmas, kun minä lahtasin muutaman vihun, ja hän sai edelleen enemmän xp. Tuolla hetkellä hän oli vielä pari tasoa ylempänä, joten tuntuisi loogiselta että pienemmän levelin kaveri olisi saanut enemmän xp, eikä toisinpäin. Eikä ole ollut väliä, kumpi on fireteam leader. Sitten taas toisaalta minulle tavaraa on putoillut huomattavasti enemmän kuin hänelle. Jos hän saa tehtävän aikana pari droppia, niin mulle niitä tulee 4-6. Ei olla vielä keksitty selitystä tälle kaikelle.

Mutta on ollut huonoista puolistaan huolimatta mukavaa ainakin kaverin kanssa pelattuna. Siinä tosiaan haittapuolena tuo, että juoni jää huomioimatta, mutta väliäkös tuolla. Lvl20 kertyi sen verran nopeasti että ostettiin tuo Forsaken, nyt on taas pelattavaa hetkeksi eteenpäin.

Pelisarjan ensimmäiselle osaa ainakin muutama jatkoaikalainen pelasi, vieläkö Destiny 2:n pelaajia on joukossamme?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pelisarjan ensimmäiselle osaa ainakin muutama jatkoaikalainen pelasi, vieläkö Destiny 2:n pelaajia on joukossamme?

On tullut pelattua paljonkin, paasaantoisesti yksin ml. matchmaking striket ja crucible. Eniten pelisarjassa viehattaa tuntuma, taistelusta asein ja kyvyin tulee hyvin zen-fiilis kun ei mikaan hairitse. Grafiikka ja aanimaailma pelkastaan tukee tata. Toki juontakin pelaa ihan mielikseen eteenpain, ja juonen ohella voi aina etsia maailmaan piilotettuja arkkuja, erikoisalueita jne.

Loottia tulee paljon, mutta ne hajottamalla saa rahaa seka materiaaleja (gunsmith jne.) parempien vimpaimien kehittamiseen, ja tamahan on kuitenkin taman tyylisten loot shootereiden perusidea. Nyt kun olet ostanut Forsakenin, niin lootti kannattaa taas hetkeksi laittaa sivuosaan ja keskittya ensin hinaamaan itsensa maksimitasolle. Hyvat aseet ja varusteet kannattaa aina kuitenkin saastaa, silla niiden saattaminen maksimitason edellyttamille lukemille "sitten joskus" kay kadenkaanteessa. Googlaamalla loytyy nopeasti infoa pelin parhaista/mielenkiintoisimmista kapistuksista.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Onko tässä kakkosessa myös se sama järkyttävä tiedostokoko mitä ykkösessä aikanaan? 360:stä piti poistaa hulluna kamaa että sai mahtumaan ja latauskin kesti tunteja. Ostin ykkösen epä/onneksi käytettynä eli se joku expansion oli käytetty (koodi) mutta uutenakaan se ei olisi toiminut jonkun käsittämättömän umpeutumisajan takia. Jäi sellainen kuva että nyt koitetaan kyykyttää. Itse pelinä se oli ihan hauskaa aivonarikkaräiskintää.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Loottia tulee paljon, mutta ne hajottamalla saa rahaa seka materiaaleja (gunsmith jne.) parempien vimpaimien kehittamiseen, ja tamahan on kuitenkin taman tyylisten loot shootereiden perusidea. Nyt kun olet ostanut Forsakenin, niin lootti kannattaa taas hetkeksi laittaa sivuosaan ja keskittya ensin hinaamaan itsensa maksimitasolle. Hyvat aseet ja varusteet kannattaa aina kuitenkin saastaa, silla niiden saattaminen maksimitason edellyttamille lukemille "sitten joskus" kay kadenkaanteessa. Googlaamalla loytyy nopeasti infoa pelin parhaista/mielenkiintoisimmista kapistuksista.
Nojoo, kyllä tässä on varmasti enemmän kyse omasta mieltymyksestä kuin siitä, että pelissä vikaa olisi. Mutta ei legendary ole mielestäni legendary, jos niitä tulee 2-3h pelisession aikana useita :P Mutta kyllähän noille käyttöä löytyy pelissä kun tuohon on päässyt perehtymään. Jos ei taistelussa, niin tosiaan hajottamalla saa noita tärkeämpiä resurssseja. Tässä tullaan sitten noihin pelivalikkoihin, mitkä ovat mielestäni edelleen varsin sekavat eivätkä kannusta ottamaan selvää asioista. Mutta kyllä ne nyt lvl25 kieppeillä alkaa jo avautua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös