David Rundblad – taru Stanley Cup-sormuksen herrasta

  • 36 928
  • 181
Suosikkijoukkue
Kärpät
No joo tuo 0-3 maali oli kyllä inhottava tilanne ja ei voi oikein laittaa täysin kummankaan piikkiin. Mutta se meni kyllä yli kun Rundblad alkoi Blommalle raivoamaan maalin jälkeen. Niinku ei näin!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei todellakaan ollu Rundbladin maali. Tämä maali meni täysin sekä Blomman että täytepelaajan piikkiin jolta karkasi toinen karvaava pelaaja maalintekoon. Sen voi kukin katsoa kuka se oli.
Niinhän tuossa kävi, että Blomqvist riisti kiekon Rundbladilta. Mun mielestä maali isolta osin Blomqvistin hosumisen syytä.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niinhän tuossa kävi, että Blomqvist riisti kiekon Rundbladilta. Mun mielestä maali isolta osin Blomqvistin hosumisen syytä.
Jep... Minulla oli heti mielessä, että tätä maalia ei olisi tullut Leevin kanssa, eikä varmaan Westerholminkaan. Tämä siitä syystä että molemmat olleet enemmän mukana joukkueharkoituksissa jolla olisi varmasti voinut olla jotain vaikutusta. Eihän me sarjaa tuohon kuitenkaan hävitty, mutta kyllä se katkaisi selkärangan kokonaan. Vielä siihen asti oli luottoa katsomossa ja pelaajien elekielikin erilainen. Ylivoimaa oli hitusen jäljellä, tai vaikka maalin olisikin tehnyt vasta ylivoiman jälkeen sillä momentum oli jälleen kääntymässä. Kyseenalaistin omassa päässäni Blomman peluutusta juuri pitkän tauon takia, sekä myös vähän miehen tulevaisuuden ja olisin itse heittänyt Westerholmin ainakin johonki peliin ja katsonut mitä tulee. Ei ollut ku yksikin kerta jossa ajatteli jo Blomman tässä sarjassa loukkaantuneen uudestaan, eikä se varmasti ollu edes kaukana.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Koko kauden aikana ei oikein saanut minkäänlaista koppia tästä Stanley Cup -Rundbladista. Jotenkin irrallinen palanen, kuten myös Jakobsson. Tervemenoa vaan molemmille, ei tule ikävä.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Sinne meni. Modo oli pitkään tiedossa uudeksi seuraksi, kunhan sarjanousu varmistuisi ja niin kävi.

Melkoisen kaksijakoiset fiilikset jäi sormuksen herrasta. Loistava yleispakki, joukkueen parhaita syöttäjiä, isojen peliaikojen mies, eikä yhtään ottelua jäänyt väliin. Toisaalta todella löysää ja palkkasoturimaista tekemistä heikompina jaksoina. Kaiken lisäksi rooli ykköspakiksi ja ylivoimaexpertiksi oli ylimitoitettu sekä laukaus hehtaaripyssy. Se minkälainen joukkuekaveri Rundy oli, jäi hieman mysteeriksi.

Kaikesta huolimatta kaikkea hyvää jatkoon!

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös