Bättre Folk tosiaan ilmoittaa että David Bernhardt liittyy HIFK:hon loppukauden lainasopimuksella SaiPasta
En odota mitään sateentekijää vaan perushyvää pakkipelaamista. Eiköhän tuo ole selvä upgrade osastoon Winberg, Varakas ja Ahonen? Jos ei ole niin sitten olisi iso pettymys itselleni.
Tervetuloa! Juuri sitä mitä nyt tarvittiin. Isokokoinen yleispuolustaja.
Itse en oikein näe tälle hankinnalle oikeaa tarvetta. Teräväinen ja Winberg pelanneet hyvin, ja heiltähän tämä on taas pois.
Auvitua pidän paljon kovempana pelaajana, Bernhardt tuskin nostaa joykkueen tasoa juurikaan. Kilpailu sinänsä on hyväksi. Aina vaan kilpailu ei ole ihan tasapuolista, kallispalkkainen ulkkari ajaa usein junnun ohi ihan vaan siksi, kun pitää saada rahalle vastinetta.Kilpailua. Samalla tavalla Auvitun hankinta oli heiltä pois. Mä toivon että tämä antaa vaan lisää potkua ja siivittä kundeja entistä parempaan.
Auvitua pidän paljon kovempana pelaajana, Bernhardt tuskin nostaa joykkueen tasoa juurikaan. Kilpailu sinänsä on hyväksi. Aina vaan kilpailu ei ole ihan tasapuolista, kallispalkkainen ulkkari ajaa usein junnun ohi ihan vaan siksi, kun pitää saada rahalle vastinetta.
Jos ei muuta, niin iso plussa koiramaisesta nimestä. Onkohan pena vedellyt naruja taustalla hankinnan takana? Hurtaj, spanhel yms onkin jo aikaa.
Lempinimi voi olla Beethooven.
Jonki sortin koiria kaikkiHyvänoloinen hankinta IFK:lle. Onkohan jotain sukua Tapparassa pelaavalle Charlesille tai Ässissä aikanaan torjuneelle Andylle?
Tuskin. Ellei ole vaihtanut nimeä.Onkohan jotain sukua Tapparassa pelaavalle Charlesille
Hyvänoloinen hankinta IFK:lle. Onkohan jotain sukua Tapparassa pelaavalle Charlesille tai Ässissä aikanaan torjuneelle Andylle?
Ja Mertaranta huutaa joka tilanteessa Ben Hard!Lukittu. Hipoo täydellisyyttä.
Ja Mertaranta huutaa joka tilanteessa Ben Hard!
Huumori on toisille vaikeampi laji kuin toisille. Bernhardtille tervetuloa Stadiin! Jos onnistuu muodostamaan toimivan pakkiparin ja pelaa peruspeliä top-6 roolissa, on vahvistus jengille.Tuskin. Ellei ole vaihtanut nimeä.
Wikipedia tietää kertoa, että Bernhardin munkit käyttivät sitä veto- ja laviinikoirana. Toivotaan että myös tarvittaessa noutajana. Jos tällä saa Muuttinin tai Ahosen pysymään kokoonpanon ulkopuolella, niin kaikki on kotiinpäin.
Mä olen ollut huomaavinani useita kiekonmenetyksiä ja hävittyjä kaksinkamppailuja omassa päädyssä. En tiedä mitä hyvää olet nähnyt hänen pelaamisessa ja onko se näkynyt nyt jonkinlaisena puutteena tuolla miehen ollessa pelikiellossa?Miksi Motin pitäisi pitää kokoonpanon ulkopuolella? Ollut omassa roolissaan ihan saatanan hyvä viimeiset 15 matsia.