Darts

  • 171 063
  • 1 689

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eilistä omaa riviä kun katsoo, niin huomaa, että kannattaa veikata siihen nojaten, mutta tarkalleen sitä vastakkaista osapuolta.

On nuo kyllä käsittämättömiä ukkoja. MVG ja White heittää tällä hetkellä molemmat yli 100 keskiarvolla, eli 100 heittämällä huonontaa omaa keskiarvoaan.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Onhan tää hieno laji.

Eilen katselin Pricen pelin ja sitten MVG vs White.

Price oli kyllä jäätävän varma eilen. Kun oli mahdollisuus pistää peli poikki, niin tikat löysivät kyllä tuplat todella varmasti.

MVG oli taas normaalia epävarmempi eilen. White taas ei saanut pelejä poikki, vaikka paikkoja oli kuinka monta. Jos White olisi edes puolissa yrityksissään onnistunut, niin olisi voinut mennä jatkoon.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vähän vaisu tää kaavion toinen puoli. Olihan Waden ja Lewisin matsi jännä, mutta mä en vain syty kummankaan suorituksista. Wade on pameissa tai muuten vaan kivikasvo, ei siellä ilme juuri pientä irvistystä enemmän vaihtele. Jackpotin välituuletukset taas herättävät lähinnä myötähäpeää. Sen verran ne kai tällä kertaa Wadea psyykkasivat, että käden ulottuvilla ollut voitto karkasi. Olihan siinä voittotikka, kun Jackpot ei lähtenyt hakemaan härkää 84:stä (20, 16, 16) ja Wade oli hilkulla pistää 161 poks. Olisin kyllä nauttinut äärettömästi, jos tuo olisi kostautunut. Mä en vaan tykkää noista rajuista tuuletuksista tässä herrasmieslajissa.

Price antoi odotetusti tukkapöllyä Websterille enkä viitsinyt matsia edes katsoa. Etukäteen kovin pari MvG - White oli sentään kunnon mättöä. Anderson päästi Thorntonin iholle, mutta puolikuntoisenakin hoiti vielä itsensä jatkoon. Joku sillä kyllä mättää. Onko se nyt sitten selkä vai kyynärpää, tiiä häntä. Thornton ei vaikuta ihan penaalin terävimmältä laskukoneelta, tai sitten sillä on vain omat kuviot. Loppuvaiheessa 107 alla, hakee T19 (eka virhe) osuen singeliin. Sitten hakee 88:aan D19:ää! Siinäkin singeli ja ilmeisen tuskastuneena paiskaa vikan tikan samaan läjään, robinhoodi vielä siihenkin. Haloo! Joko se tykkää ihan pirusti lopettaa keskelle tai sitten se ei vain hallitse kolmen tikan lopetuksia satasen ympärillä, kahdesta tikasta puhumattakaan. Whitellä oli muuten omassa matsissaan aika lopussa 97 alla. Siitä singeli 19 ja D19, mutta D20 väisti tällä kertaa. Se oli fiksu haku ja tuohon paikkaan vain loppusilausta vaille nappisuoritus. Mun järkeen ei vain mene, että tuplan kautta haetaan härkää, kun on kaksi tikkaa kädessä. Kyllä se tripla ja tupla perään on prosenttihaku, laski sen miten päin vaan. Ok, tupla on isompi kuin tripla ja pääseepähän yrittämään, jos osuu. Muuta järkeä siinä ei ole. Voitte yrittää saada mut vaihtamaan mielipidettäni, mutten usko, että onnistutte. Jos on 107 alla, T20 jättää 47, mikä on helpompi katkaisu kuin se 50, mikä jää T19:stä. Se nyt on makuasia, onko 87 vai 88 kahdella tikalla kivampi. Mutta 36 tai 28/40 on ihan pirun paljon kivampi kuin 50 vikalla tikalla.

Kaavion yläosa on nyt pakkopullaa, kun MvG teurastaa Lewisin ja Price Andersonin. Alhaalta onkin vaikeampi veikata semiparia. Wright on melkeinpä elämänsä kunnossa, mutta Chizzy on tillilihaa. Duzza on ihan samanlainen mureena ja Smihtille ei oma perussuoritus häntä vastaan riitä. Rytmiheittäjä kun vielä on, Duzzan sihtaamisen odottelun kanssa voi tulla vilu. Duzzan eduksi lasken vielä sen, että Smith tuskastuu helposti ja heitto hajoaa aina silloin tällöin. Ensin hukkuu tuplat, sitten triplat ja tikka on lähes poikittain taulussa. Pöljänä päivänä Bully Boy on lähes lyömätön tietysti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
@Leon miksi 57 on mielestäsi virhehaku 107:ään?
Kolmella tikalla joudut joka tapauksessa vaihtamaan sektoria, ellet vasiten halua lopttaa härkään. Perustelin jo edellä. Kahdella toki no-brainer, jos kaveri on katkolla.

E. tuo edellisen viestin perustelu on toki aavistuksen sekava, myönnän. Se lopun 50 ei oikeastaan kuulunut siihen, ajatus hiukan harhaili. En siis väitä, että 107 on suoranainen virhe aloittaa alhaalta, mutta minusta se on fiksumpaa aloittaa ylhäältä. Perustelu on niinkin hassu, että jos ei ole erityistä syytä aloittaa alhaalta, kannattaa aloittaa ylhäältä. Jos jonkun mielestä on erityinen syy aloittaa 19:stä tuo, niin perusteluja kehiin. Olen avoin keskustelulle enkä ole jääräpää. Ainakaan aina.
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Perustelu on niinkin hassu, että jos ei ole erityistä syytä aloittaa alhaalta, kannattaa aloittaa ylhäältä. Jos jonkun mielestä on erityinen syy aloittaa 19:stä tuo, niin perusteluja kehiin. Olen avoin keskustelulle enkä ole jääräpää. Ainakaan aina.

Ideologiasi on ihan järkevä, sillä onhan 20 selkeästi pelatuin ja siten myös tutuin sektori. 60-15-32, 60-11-36 ja 60-7-40 on kaikki ihan valideja hakuja ja paljolti kiinni heittäjän tuplamieltymyksistä. Singeliin osuessa sitten 20-51-36.

Itse tykkään hakea 107 alhaalta siitä yksinkertaisesta syystä, että myös molemmat viereiset singelit jättävät kahden tikan paikat 7-60-40 ja 3-54-50. 57 on hyvä avaus siinäkin mielessä, että se jättää yhden tikan lopetukseen myös kumitikan tai jonkun muun epämääräisyyden sattuessa kohdalle. Mieltymyksistä tässä on paljolti kyse ja siksi tartuin vahvaan virhe-sanaan. En näe itse minkäänlaista vikaa kummassakaan lähestymistavassa olipa lähtö sitten 20:sta tai 19:stä.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sen selityksen hyväksyn, että D20 on ehdoton suosikkitupla. Siihen alhaalta aloittaminen tarjoaa parhaan polun. Mä en itse tykkää, joten en hae 88:iin T16.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mä en itse tykkää, joten en hae 88:iin T16.

Itse haen 88 ihan poikkeuksetta 60-28. 28 on ihan kelpo tupla ja kolmella tikalla singeli 20 jättää vielä 54-14 tai 18-50 paikan. Singeli 16 jättää 72 josta ei enää singelillä katkolle pääse.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse haen 88 ihan poikkeuksetta 60-28. 28 on ihan kelpo tupla ja kolmella tikalla singeli 20 jättää vielä 54-14 tai 18-50 paikan. Singeli 16 jättää 72 josta ei enää singelillä katkolle pääse.
Joo, vaikken Mensur Suljovic olekaan, tykkään kovasti D14:stä ja siksi heitän 88 aina ylhäältä. T16 on mulle ikävimpiä triploja, minkä takia tuskin koskaan yritän sitä, paitsi toki pakollinen 64 poikkaisu kolmella tikalla. Mutta olen huomannut, että nimenomaan kolmella tikalla 107:stä singeli 19:n jälkeen aika moni ammattilainen hakee T16 tokalla tikalla. Se on se pieni siirtyminen ja mieluisa D20 palkintona osumasta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eka puolisko kvartseista heitetty. Ei mitään yllättävää tuloksellisesti. Sen sijaan Wrightin tikkarumba hiukan yllätti. Mustat kostajat olivat vaihtuneet kevyempiin versioihin ja keltaisiin kite-sulkiin. Enhän sitä tietenkään itse telkkarista huomannut, että ne kahden ekan pätkän rungot olivat kevyemmät, mutta selostaja oli kysynyt tauolla asiaa ja Snakebite palasi kuulemma niihin 26-grammaisiin häijyn näköisillä mustilla sulilla varustettuihin tikkoihin, joilla oli heittänyt kisat tähän ati.. Ja sen jälkeen peli olikin pitkään yhtä maalia. Chizzy väänsi itsensä vielä 12-13, mutta Wright vei sitten loput kolme täysin ansaitusti.

Toinen pari meni täysin käsikirjoituksen mukaan. Smith aloitti vahvemmin ja Duzza oli vielä hiukan jäässä. Nopeasti kuitenkin lämpeni ja ratkaisi matsin käytännössä voittamalla seitsemän perättäistä legiä. Siinä vaiheessa Smithin heitto ja pää hajosivat simultaanisti. Näennäinen loppukiri nähtiin, mutta kaikki näkivät, että Bully Boy oli jo lyöty. Matsin jälkeisessä haastattelussa Duzza oli mielissään, että semeissä tulee Wright vastaan. Sanoi, että on touhun mukavin mies ja on tehnyt kaikkensa, että Duzza tuntee itsensä kotoisaksi PDC:n puoilella. Helppo uskoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse tykkään hakea 107 alhaalta siitä yksinkertaisesta syystä, että myös molemmat viereiset singelit jättävät kahden tikan paikat 7-60-40 ja 3-54-50. 57 on hyvä avaus siinäkin mielessä, että se jättää yhden tikan lopetukseen myös kumitikan tai jonkun muun epämääräisyyden sattuessa kohdalle.
Tää on mulle hiukan kaksipiippuinen miekka. Otan kyllä prosenttihaun 46:een 10/6 mieluummin kuin 14 kautta, vaikka 14 jättää mieluisamman tuplan. Ja toki joku 35 alas hiukan sinne päin kuuluu näihin, että viereinenkin jättää jotain. Mutta toi kolmen tikan katkaisu viereisen singelin optiolla vaatii hyvän osuman joka tapauksessa. En mä halua jättää alitajuntaan ajatusta, että voin heittää sen ekan tikan jopa ohi sektorista ja vielä jää paikat. En koe saavani siitä riittävästi edgeä, varsinkin jos se singeli vie härkään johtavalle polulle. Nää spekulaatiot koskee noita 101-110 lopetuksia. 101 on perusteltua aloittaa ylhäältä, koska triplalla saa heittää haluamansa viereisen singelin ja pysyä taulun yläosassa. Ja sitten joku 104 voidaan aloittaa ihan mistä vaan sektorista 16-20, kun tripla+singeli samasta jättää aina hyvän katkon. Lähes sama tilanne 108 kohdalla, paitsi 16 putoaa pois valikoimasta. Mä aloitan muuten noi kaikki ylhäältä, paitsi 108 19:stä. 110 onkin sitten pohdinnan paikka. Vaihtoehtoja on monia, eikä mikään niistä ole mulle toista mieluisampi.

Otan kyllä sen virhe -sanan pois tuosta 107 19:n kautta haettuna. Se on heittäjän oma valinta, ja mun mielestä siihen on vain aavistuksen parempikin valinta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihan kässärin mukaan meni. Anderson tuskaili edelleen heittonsa kanssa, mutta ei sentään ihan yhtä maalia ollut siitä huolimatta (16-9). Ekan stintin heitti uusilla torpedomallisilla nuolilla, mutta vaihtoi mainoskatkolla takaisin vanhoihin tasapaksuihin. Ei noissa nyt mainittavaa eroa omaan silmiin näkynyt. Ehkä ei vaan luottanut tuplissa niihin uusiin. Näyttivät muuten aika hyvilta tikoilta omaan silmään. Josko hemmottelisi itseään tuollaisilla jonain päivänä. Mun heitto vaatii grippiä koko rungon matkalta, mutta en tykkää ylikarheista tikoista.

MvG näytti närhen munat Lewisille (16-6), eli ei mitään uutta auringon alla. Price on seuraava uhri, mutta läpihuutojuttu tuosta tuskin tulee. Duzza-Wright siis toinen pari. Hyvät matsit tiedossa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eipä noita Andersonin torpedoita näytä nettikaupoista vielä löytyvän. Pah.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Price onnistui viimeinkin voittamaan MvG:n. Ratkaiseva legi näytti vähän samalta kun omat heittelyt, pientä jännitystä ilmassa. Molemmat nakutteli yli satasen keskiarvolla, mutta Pricen tuplaaminen oli omassa luokassaan. Viihdyttävä matsi. Price taisi saada jopa yleisön lopussa puolelleen, ei varmaan olisi onnistunut ketään muuta kuin MvG:tä vastaan.

Finaalissa sitten Wright vastaan Price. Nyt tuntuu että Pricella pieni etu, ja arvailen että Price ottaa toisen peräkkäisen voiton Grand Slamista. Tuskin ihan viimevuotista "spektaakkelia" saadaan kuitenkaan aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viihdyttävät semit paiskottu. Duzza ei pystynyt aivan haastamaan Wrightia. Tällä kertaa se viimeinen pisara jäi tankkiin ja Snakebite täysin ansaitusti finaaliin. Vastaansa saa Pricen, joka peittosi ensimmäistä kertaa MvG:n todella tiukassa matsissa. Ei se sentään ratkaisulegiin mennyt, mutta armoa ei matkalla juuri annetu eikä pyydetty. Ansaittu finaalipaikka siis myös Icemanille. On niin ympäripyöreä matsi tulossa, että jätän vedonlyöntivinkit antamatta. Wrightin bandwagonissa toki, kun tuo Price on kohtuullisen ärsyttävä, samalla ärsyttävän hyvä heittäjä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hiukan oli yhtä maalia. Wright heitti ihan kelvollisen finaalin, 96,82 keskari 55 % tuplavarmuudella riitti kuuden legin voittoon. Price oli suorastaan käsittämättömän kova. Tuplat 48 %, yli 110 keskari tipahti ihan lopussa 107,86:een, kun voittotuplan saaminen taisi hiukan jännittää. Täpöt 11-4 Pricelle. Kai tuo joskus jotain muutakin tulee voittamaan kuin tämän Grand Slamin.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Hiukan oli yhtä maalia. Wright heitti ihan kelvollisen finaalin, 96,82 keskari 55 % tuplavarmuudella riitti kuuden legin voittoon. Price oli suorastaan käsittämättömän kova. Tuplat 48 %, yli 110 keskari tipahti ihan lopussa 107,86:een, kun voittotuplan saaminen taisi hiukan jännittää. Täpöt 11-4 Pricelle. Kai tuo joskus jotain muutakin tulee voittamaan kuin tämän Grand Slamin.
Oli kyllä jäätävää heittämistä Pricella koko finaalin. Ja kai tuo Grand Slamin 125 000 puntaakin aika hyvin mieltä lämmittää.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Oli kyllä jäätävää heittämistä Pricella koko finaalin. Ja kai tuo Grand Slamin 125 000 puntaakin aika hyvin mieltä lämmittää.

Onhan Price nyt tuplamestari peräkkäisillä voitoilla. Viime kuukausien heittämisensä on ollut kyllä todella varmalla tasolla. Olikohan eilen nyt 12x180 ja 3-4x171-177 eli tuollaisia MVG-hyvänä-päivänä -tason lukemia. Finaalikeskarinsa oli turnauksen historian toiseksi paras, ennätystä pitää hallussaan edelleen Phil Taylor vuodelta 2011 lukemin 109.04. Kauaksi ei Price jäänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Onhan Price nyt tuplamestari peräkkäisillä voitoilla. Viime kuukausien heittämisensä on ollut kyllä todella varmalla tasolla. Olikohan eilen nyt 12x180 ja 3-4x171-177 eli tuollaisia MVG-hyvänä-päivänä -tason lukemia.

Ja juuri eilen lähetyksessäkin tuli ilmi, että ei noita peräkkäisen mestaruuden voittaneita niin kovin montaa ole. Todella kova saavutus!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Omat 101-109 hakupreferenssit:

101: Fiiliksen mukaan 60-1-40 (20-57-24) tai 57-12-32 (19-42-40) ihan päivästä riippuen. Ei ole oikeastaan selkeää suosikkia tähän vaikka ehkä pitäisi.

102: 60-10-32 (20-42-40) aina.

103: 57-6-40 (19-60-24) aina.

104: 54-18-32 (18-54-32) aina.

105: 60-13-32 (20-57-28) aina.

106: 60-6-40 (20-54-32) aina.

107: 57-10-40 (19-60-28) aina.

108: 57-19-32 (19-57-32) aina.

109: 60-17-32 (20-57-32) useimmiten, joskus jostakin syystä 57-12-40 (19-54-36) enkä oikeastaan osaa sanoa miksi.

Näköjään tässä korostuu oma mieltymykseni 40 ja 32 tupliin ja 36 koitan välttää mahdollisuuksien mukaan jos latuvalinnat antavat myöden. 24 käytän liian vähän, vaikka 24 ja 12 sangen mukavia tuplia ovatkin. Esim. 72 haen edelleen vanhasta muistista 48-24 vaikka 60-12 on aivan käypä haku sekin.

91-95 olen alkanut ihan systemaattisesti hakea keskustan kautta jos vastustaja on millä hyvänsä kolmen tikan katkon paikalla. Jos menee ulkopihastakin ohi niin sitten menee, mutta henkisesti itselleni on tärkeä ainakin yrittää päästä vuoro lopettamaan vähintäänkin silmään. On onnistunut useasti tällä kaudella.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Omat 101-109 hakupreferenssit:
Mä silloin joskus aktiiviurani aikana noudattelin aika pitkälti niitä "virallisia katkaisutaulukoita", jotka opettelin ulkoa. Parempia heittäjiä katsellessa ja harrastuksen uudelleenviriämisen yhteydessä olen hiukan noita pohtinut. Tällä hetkellä menee näin:

101: 60-9-32 (20-57-24)
102: 60-10-32 houkuttelee, mutta 20-42-40 ei, koska T14 ei ole kovinkaan suosikki mulle, D20:stä puhumattakaan. Siispä 57-13-32 (19-51-32) on mulle toimivampi.
103: 60-3-40 (20-51-32) ei ole hullumpi polku. Mutta 57-10-36 (19-60-24) on ehkä tiukassa paikassa myös mielessä. Mulle on vaan helpompi heittää D18 tai D12, enkä vierasta D9 enkä D6 sen puoleen. Sen sijaan 51-12-40 (17-54-32) ei mahdu repertuaariin, koska T18 ei ole kovinkaan mieluisa laatikko.
104: Kiva kolmen tikan katkaisu, kuten jo aiemmin kerroin. Kaksi tikkaa samaan sektoriin ja riittää, kun jompikumpi on triplassa. D14 on parhaita tuplia, joten tiukassa paikassa 19 kautta. Ja koska tykkään vertikaalisesti haasteellisena (176 cm) alasektoreista, mieluummin aloitan alhaalta tämän.
105: 57-16-32 (19-54-32) aina.
106: 57-17-32 (19-51-36) aina.
107: Tästä se kaikki alkoikin. 60-15-32 (20-51-36) mulla. Mieluummin D16/D18 vikalla tikalla kuin ympäri taulua teemuun.
108: 57-19-32 (19-57-32) aina.
109: 60-17-32 (20-57-32) aina.

Bonarina vielä 110: 57-17-36 (19-51-40). En vain tykkää jättää 50 alle ekan tikan jälkeen. Paitsi höntsätessä aina härkälopetus, kun on paikka.

Jos siis on mahdollisuus järkevään hakuun niin, että polussa ei ole D20 viimeisenä, niin preferoin niitä kuvioita. En mä erityisesti inhoa D20, kun D10 on taas mieluisa paikka. Mutta ei se näin persjalkaisena mulle paras paikka taulussa ole. Silti 43 kahdella tikalla mieluummin 3 pois kuin 11, koska 3 on varmempi sektori (paitsi kun hakee tuplaa, outoa). Ei noi 12 tai 18 tuplat paljon alempana ole, mutta itseluottamus on niiden kanssa vaan parempi. Ja sitten taas noi triplat 14/16/18, en vain tykkää paiskoa niihin. Pitäis treenata vaan enemmän. Ehkä kuviotkin elää sen jälkeen, jos noihin osuisi paremmalla frekvenssillä. Oon kriketissä siis ihan paisti, kun 16 ja 18 on väärässä paikassa. Enkä tykkää myöskään paiskoa joka tikkaa ihan eri puolelle taulua, vaan ainakin ne kaks ekaa tikkaa mieluiten lähelle toisiaan. Ylhäältä alas -vaihto on mulle helpompi kuin alhaalta ylös, mikä näkynee kuvioissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siellä on näköjään perjantaina aloitettu Players Championships. Pistänpä siis Viaplayn laulamaan alusta lähtien ja tuun huomenissa aikaisintaan takaisin ketjuun. Pikakelaustyyppisesti paskat matsit, hyvät tarkemmalla silmällä. Ja huomenna viikkokisoissa voitan koko paskan, kun imen oppia hyviltä heittäjiltä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tulipa sellainenkin harvinaisuus sitten nähtyä, että "live-tilanteessa" näki ysitikkaisen. MvG runttasi lauantain iltapäiväsessiossa 180-177-144 (60-60-24) Jackpot Lewisiä vastaan. Aiemmin en ole noita nähnyt, paitsi tietoisena tulevasta. Paiskasi tuon peräänkin vielä viisi tripla-20:stä, mutta kuudes meni vitosen puolelle. Oishan se ollut jo liioittelua pistää toinen perään.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä on näköjään perjantaina aloitettu Players Championships. Pistänpä siis Viaplayn laulamaan alusta lähtien .
Onko viaplay toiminut dartsissa ok? Meinaan, että Samsungin telkun appi aloittaa darts-lähetyksen aina alusta kun tulee mainoskatko. Pitää poistua ohjelmasta, niin palaa Liveen.

Oli aiemmin puhetta noista Lewiksen tuuletuksesta. Nehän on PDC lattiapeleissä kiellettyjä. Kaikenlainen tuulettaminen tuo satkun muistaakseni sakkoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko viaplay toiminut dartsissa ok? Meinaan, että Samsungin telkun appi aloittaa darts-lähetyksen aina alusta kun tulee mainoskatko. Pitää poistua ohjelmasta, niin palaa Liveen.
Mulla ei ole Samsungia enkä ole tuolla LG:llä appsin kautta katsonut. Aina läppärillä tai cc:llä. Ei ole näillä tuollaista ilmiötä tapahtunut. Voin tietysti varovasti vilkaista iltalähetyksen aikaan. Varmistan nyt vielä, että livenä aloitat katsomisen ja sitten mainoskatkolla tulee päivä murmelina ja taas mennään alkuun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös