Luulen että yritti enemmän sillä sekoittaa Clemenssin peliä, mutta onnistui vain lopullisesti oman pelin tappamaan. Luulisi että huudot ovat arkipäivää Gerwynille.Siinä kohtaa kun pitää kuulokkeet laittaa, on huudot jo päässeet pään sisään. Clemens heitti kylmänviileästi.
Liittyyköhän tuohon kun wikipedia-artikkelliin on aika nopeasti päivitetty kuva hänestä kuulosuojaimet päässä?Yleisön hampaissa onkin sitten sitäkin enemmän.
Dobey ei pysty käyttämään mahdollisuuksiaan. Ei MVG armoa liikaa anna mutta kun paikka tulee se pitäisi käyttää. Haisee 5-0 murskajaiselta.
Price tekee sen ihan itse ja voi vain katsella peiliin. Hyvä että lähti kotia.
En usko, kunhan trollasi yleisöä. Show-mies viimeisen päälle ja on tottunut olemaan yleisön hampaissa. Mä fanitan täysillä nykyään.Luulen että yritti enemmän sillä sekoittaa Clemenssin peliä, mutta onnistui vain lopullisesti oman pelin tappamaan. Luulisi että huudot ovat arkipäivää Gerwynille.
En tiedä kaikkea, mutta menneisyydessä on ollut tapauksia joissa Pricen maneereja (mm. yliampuvat tuuletukset) on pidetty epäurheilijamaisina, jopa vastustajan häiritsemisenä. Ei nääs kuulu lajin etikettiin moiset.Te, jotka olette lajissa enemmän ja pidempään olleet sisällä, niin mikä kaikki selittää tuota yleistä vihaa/inhoa Priceä kohtaan, tai sitä, että hän on noin kovasti yleisön hampaissa? Kuitenkin tuloksellisesti varsin hyvä heittäjä?
Lavapreesens.Te, jotka olette lajissa enemmän ja pidempään olleet sisällä, niin mikä kaikki selittää tuota yleistä vihaa/inhoa Priceä kohtaan, tai sitä, että hän on noin kovasti yleisön hampaissa? Kuitenkin tuloksellisesti varsin hyvä heittäjä?
Te, jotka olette lajissa enemmän ja pidempään olleet sisällä, niin mikä kaikki selittää tuota yleistä vihaa/inhoa Priceä kohtaan, tai sitä, että hän on noin kovasti yleisön hampaissa? Kuitenkin tuloksellisesti varsin hyvä heittäjä?
Klo 22 Suomen aikaa periaatteessa alkaa, mutta siinä on ne alkujuonnot, sisääntulot yms. eli varmaan aikaisintaan 22.30 alkaa oikeasti.Moneltako huomenna on tuo finaalimatsi?
T:Aikaiseen aamuvuoroon heräävä fani
Kiitos tiedosta! Kello soi keskiviikko aamuna 4.30, RIP.Klo 22 Suomen aikaa periaatteessa alkaa, mutta siinä on ne alkujuonnot, sisääntulot yms. eli varmaan aikaisintaan 22.30 alkaa oikeasti.
Jotenkin on jäänyt Pricesta semmoinen mielikuva, että kun pelattiin tyhjille katsomoille niin peli kulki, mutta yleisön edessä kupoli ei kestä.Yleisö kyllä nautti kun Price itse antoi heidän mennä päänsä sisään se on aivan totta.
Jotenkin on jäänyt Pricesta semmoinen mielikuva, että kun pelattiin tyhjille katsomoille niin peli kulki, mutta yleisön edessä kupoli ei kestä.
Clemens oli kyllä jäätävä eilen. Hieno peli.Pääsi kuitenkin 8 joukkoon, eikä huonolle hävinnyt. Price pelasi aika lailla samalla tasolle kuin koko turnauksen, se ei riittänyt Saksan jättiä vastaan.
Pricella oli myös maaliskuussa murtuma heittokädessä, en tiedä vaikuttiko tuo enää.