Hyvä että Lebe sai vihdoin voiton tilille. Otteet vaan kummasti vaihtelee kovin paljon pelin sisällä. Hyvää tekemistä seuraa ihmeellisiä kiekon hukkaamisia ja höntyilyä. Tasaisuutta kun saataisiin Leben otteisiin.
Ja päästetyt maalit per 60 minuuttia 3.00. Ei riitä todellakaan.Torjuntaprosentti oli alle 91% pelissä. Ei riitä mihinkään. En tietenkään peliä katsonut tai kuunnellut.
Surkeaa viime kautta, joka oli iso henkilökohtainen pettymys. Nyt on työn kautta lähtenyt liikkeelle ja hakemaan onnistumisia.Mihin tuolla ”pöytä on puhdas” lauseella viitataan?
SM-liiga | Kovat odotukset eivät täyttyneet, mutta nyt Lukon maalivahdin pöytä on puhdas – ”Olisi voinut vähän rauhallisemminkin ottaa”
Daniel Lebedeff käytti paikkansa ja torjui Lukolle voiton Kärpistä.www.satakunnankansa.fi
”Viime kausi oli mitä oli. Itselläni oli tosi isot odotukset, mutta se ei vaan lähtenyt rullaamaan”, Lebedeff puntaroi. ”Nyt olen lähtenyt puhtaalta pöydältä liikkeelle. Olen lähtenyt työn kautta liikkeelle ja sitä kautta hakemaan onnistumisia.”Mihin tuolla ”pöytä on puhdas” lauseella viitataan?
SM-liiga | Kovat odotukset eivät täyttyneet, mutta nyt Lukon maalivahdin pöytä on puhdas – ”Olisi voinut vähän rauhallisemminkin ottaa”
Daniel Lebedeff käytti paikkansa ja torjui Lukolle voiton Kärpistä.www.satakunnankansa.fi
Alkuun Lethemon haluttiin ajaa sisään kun peltahti oli verkkainen. Lebedeffin pelaaminen Kärppiä vastaan päätetty ajoissa ja tästä eteenpäin päätös tehdään peli kerrallaan. Viime kauden vaikeudet Leben mielestä enemmän omasta päästä kiinni kuin tekniikkamuutoksista. Omat odotukset olivat ehkä liian isot.Mihin tuolla ”pöytä on puhdas” lauseella viitataan?
No niin. Kolme vastausta sait :) Valikoi parhaiten sopiva. Mun vastaus on puhdas oma tulkinta.Mihin tuolla ”pöytä on puhdas” lauseella viitataan?
Noniin, Ari Moisasen aavistus podcastissa osuikin sitten oikeaan eli pääkopasta oli myös kiinni. Mutta nyt on uusi kausi ja uudet kujeet, toivotaan hyviä pelejä Lebelle!”Viime kausi oli mitä oli. Itselläni oli tosi isot odotukset, mutta se ei vaan lähtenyt rullaamaan”, Lebedeff puntaroi. ”Nyt olen lähtenyt puhtaalta pöydältä liikkeelle. Olen lähtenyt työn kautta liikkeelle ja sitä kautta hakemaan onnistumisia.”
LIsäksi häneltä kysytään tuosta tekniikan muuttamisesta ja sen vaikutuksesta huonoihin otteisiin viime kaudella, niin Lebe sanoi, että voi olla vähän siitäkin kiinni, mutta enemmän se oli omasta pääkopasta kiinni ja meni liikaa jännittämiseksi koko touhu. Olisi voinut ottaa paljon rauhallisemmin.
Onkohan tuossa feeniks lintu ja nousu ns tuhkasta ideana?Lebellä uus maski. Boris the Spider on hylätty. Ei tuo uusikaan mikään pöllömpi ole. Jos nyt alkais tarttumaan ja Boriksen kirous häipynyt maskin myötä.
Taitaa olla tribuutti Vehasen maskille! Komea on kyllä.Onkohan tuossa feeniks lintu ja nousu ns tuhkasta ideana?
On miten on niin hieno on!
Totta varmasti turisetTaitaa olla tribuutti Vehasen maskille! Komea on kyllä.
Meinasin juuri tulla kirjoittamaan samaa. Ja kehumaan maskin komeutta. Jumaliste on upea.Taitaa olla tribuutti Vehasen maskille! Komea on kyllä.
Totta varmasti turiset