DeBoer lukenut selvästi jatkiksen palstaa, sillä aamujäillä Peterson on Gurianovin tilalla kakkosvitjassa ja Wedgewood näyttäisi olevan häkissä.
Hahaa! Tismalleen sama ajatus tuli itselle. No mutta hienoa että Peterson pääsee näyttämään osaamistaan ja Guri keräilee tseään poppareila.DeBoer lukenut selvästi jatkiksen palstaa, sillä aamujäillä Peterson on Gurianovin tilalla kakkosvitjass
Piti kans kysyä, että miksi Wedgewood ylipäätään saa peliaikaa? Oettinger on huikeassa liekissä ja pelaa pelkkiä voittoja.
Ja Wedge sitten taas ei.
En siis nähnyt peliä yöllä, itsekseni mietin, että mä menisin voittavalla veskarilla.
Piti kans kysyä, että miksi Wedgewood ylipäätään saa peliaikaa? Oettinger on huikeassa liekissä ja pelaa pelkkiä voittoja.
Ja Wedge sitten taas ei.
En siis nähnyt peliä yöllä, itsekseni mietin, että mä menisin voittavalla veskarilla.
Mun mielestä olisi epistä pistää Petey poppareille heti ekan kokeilun jälkeen. Starsista ei erottunut positiivisesti kukaan muukaan noin kokonaisuutena.Peterson ei ihmeitä esittänyt hänkään, mutta saanee pari peliä näyttää.
Palaako Gurianov askiin? Peterson ei ihmeitä esittänyt hänkään, mutta saanee pari peliä näyttää. Guri veti kuitenkin jo 5 peliä kiikareilla ja täysin varjojen mailla.
Dallasilla on back to back pelit nyt. Oettinger on askissa tänään Bostonia vastaan. Yleensä kun pelit on peräkkäisinä päivinä niin molemmat kassarit pelaa yhden ottelun.Piti kans kysyä, että miksi Wedgewood ylipäätään saa peliaikaa? Oettinger on huikeassa liekissä ja pelaa pelkkiä voittoja.
Ja Wedge sitten taas ei.
Niin tarkoitat, ettei vie Stanley Cupin finaaleihin. Samaa mieltä.Ei toi Wedgewood sentään mikään Dobby ole, uskaltaa ihan hyvin peluuttaa.
No veiskö nyky-Dobby?Niin tarkoitat, ettei vie Stanley Cupin finaaleihin. Samaa mieltä.
Ei tietenkään, mutta tuntuu vain vähän lyhytnäköiseltä dissata kaveria, joka kaksi vuotta sitten vei Starsin sinne. Ei muuta.No veiskö nyky-Dobby?
Mä en nyt oikein pysy mukana kärryillä. Dobby on leikkauksen jälkeen täysin eri kaveri kuin se SC-finalisti. Wedgewoodia puolustelin, kun hän on se, jota tässä aiheetta dissataan. Mitä tekemistä jollain historialla on nykyhetken kanssa?Ei tietenkään, mutta tuntuu vain vähän lyhytnäköiseltä dissata kaveria, joka kaksi vuotta sitten vei Starsin sinne. Ei muuta.
Kuka dissasi Wedgewoodia? Totesin faktan, että Oettinger voittaa pelejä, ja hän ei.Mä en nyt oikein pysy mukana kärryillä. Dobby on leikkauksen jälkeen täysin eri kaveri kuin se SC-finalisti. Wedgewoodia puolustelin, kun hän on se, jota tässä aiheetta dissataan. Mitä tekemistä jollain historialla on nykyhetken kanssa?
Aika pienellä otannalla dumaat Starsin molarit. Wedgewood sai ekan pelinsä alle Torontossa, mistä tuloksena jatkoaikatappio. Pelasi muuten aika pirun hyvin sen matsin. Voihan sen sitten niinkin laittaa, että hän vain häviää pelejä. Otter tuskin voittaisi 82 matsia runkosarjassa, vaikka häntä mielellään peluuttaisitkin.Kuka dissasi Wedgewoodia? Totesin faktan, että Oettinger voittaa pelejä, ja hän ei.
En kai mä ketään dumaa. Vrt. tilanne vaikkapa HIFK, jossa toinen veskari on selkeästi parempi kuin toinen.Aika pienellä otannalla dumaat Starsin molarit. Wedgewood sai ekan pelinsä alle Torontossa, mistä tuloksena jatkoaikatappio. Pelasi muuten aika pirun hyvin sen matsin. Voihan sen sitten niinkin laittaa, että hän vain häviää pelejä. Otter tuskin voittaisi 82 matsia runkosarjassa, vaikka häntä mielellään peluuttaisitkin.
Saatan jopa suuttua, jos Guri palaa askiin. Peterson ei tehnyt maalia, mutta teki paljon asioita paremmin mitä Gurianov ja tuo Seguinin kenttä oli Dallasin paras viime yönä muutenkin.
Starsin ylivoima, mikä on ollut jengin vahvuus tällä kaudella, oli hämmästyttävän vaisu Ottawaa vastaan. No, ohipeli on ohipeli. Silloin ei ylivoimakaan kulje.
Ty Dellandreasta on tullut mies.
Oletko katsonut kumpaakaan peliä missä Wedgewood on ollut maalilla. Torontoa vastaan ei olisi ilman häntä tullut pistettäkään ja viime peli meni ihan Starsin omaan pelaamiseen jossa paistoi jo väsymys ensimmäisen kympin jälkeen.En kai mä ketään dumaa. Vrt. tilanne vaikkapa HIFK, jossa toinen veskari on selkeästi parempi kuin toinen.
Sitä mä kyselin alunperin, ja teikällä tuli tarve tehdä tästä sellainen tilanne, jossa mä dumaan ja dissaan.
Ja ei kai kukaan luule, että yksikään maalivahti voittaa kaikkia pelaamaan pelejä. Mutta yli puolet on voitettava, jotta joukkue menestyy.
En ole näitä nähnyt, valitettavasti.Oletko katsonut kumpaakaan peliä missä Wedgewood on ollut maalilla. Torontoa vastaan ei olisi ilman häntä tullut pistettäkään ja viime peli meni ihan Starsin omaan pelaamiseen jossa paistoi jo väsymys ensimmäisen kympin jälkeen.
Itseäni ei paljoa kiinnosta kuinka monta peliä Stars häviää kun Wedgewood on maalilla kunhan Stars on vaan jatkopeleissä runkosarjan loputtua. Varsinkin kun pelataan 3 peliä 4 päivään niin kai sitä kakkostakin on peluutettava.
Wedgewood näytti jo viime vuonna kykenevän olemaan hyvä kakkoskassari joten en olisi huolissaan vaikka parissa häviöpelissä on ollut maalilla.