Tuollaiselle Pavelskille merkkaa jo niin moni kaukalon ulkopuolinen asia ja se miten organisaatio pitää huolta omistaan. Nillistä voidaan olla montaa mieltä, mutta hän tiettävästi luo upean ja välittävän ilmapiirin organisaatioon. Perheet ja omaiset on keskiössä, ei vaan joukkue, ja kaikista pidetään viimeisen päälle huolta. Pavelskin perhe viihtyy ilmeisesti erinomaisesti Dallasissa.
Upeaa, jos Captain America haluaa jatkaa Dallasissa eikä tarvisi rikkoa ykkösketjua. Pavelskin vahvuudet on ihan muualla kuin liikkeessä ja aerobisissa ominaisuuksissa, joten voisi hyvinkin kuvitella, että taso pysyy jatkossakin. Eikä itse asiassa tarvitse edes olla noin jäätävä yli piste per peli-äijä kun tällä hetkellä (All-Stars tason mies), kunhan vielä pysyy Hinen ja Robon kyydissä ja tekee edes sen 20 + 30 jatkossa.
Kunnon valmentaja ensi kaudelle niin hyvä tästä tulee. Tällä kaudella ei menestystä tule, mutta olisihan se ihan kiva päästä pelaamaan 1 kierros pleijareita niin taas vähän lisää kokemusta nuorisolle.
Mä pelkään, että Klingbergiä ei treidata, mutta hyväksyn senkin. Olen asiasta psyykannut itseäni sen verta paljon.