Dallas Stars 2019–2020

  • 276 439
  • 988

lolaimbot

Jäsen
Piti kirjoittaa jo aiemmin syytä miksi olen kirjoittanut mitä olen. Kirjoitanko paskaa teidän mielestä, olenko väärässä? Häh.

Palataas vähän takasinpäin vuoteen 2010-2011 kaudelle. Mää olen katsellut Starsin pelejä kaudesta riippuen 20 -60 suorana pääosin, joiskus uusintana. Myös silloin kun Tämmöinen kaveri kun Jamie Benn tuli porukkaa nuoren miehenalkuna.

Morrow oli kapteeni ja hyvähän olikin, söi vaikka kiekon tarpeen tulleen hampaillaan. No Benn tuli, kohistiin täälläkin ja alkunäkymä oli raamikas iso kaveri, vähän anteeksipyytelevä katse, helvetin ruma kypärä ja erkat lavassa jotain suurta hupia.

No hupi alkoikin ja positiivinen, jätkä oli pitelemätön, nopeat jalat, nopeat kädet, hyvä pelisilmä ja kintaat tippui tarvittaessa.
Hiljainen ja ujo, kuten edelleen näkyy niitä piirteitä.

Benn painoi jo parikymppisenä tehot että morjesta ja ei mitään ripareita vaan kädet kävivät, luistelussa voimaa ja ukkoja "lenteli" kun Benn suht röyhkeästi painoi maalille.Kylmä viimeistelijä.

Pelas maajoukkueessa ja oisko 24-25v ollut kun Morrow lähti ja Bennistä kapteeniksi. Taidot oli näyttänyt ja mitkä olivatkaan, C-rintaan ja liki niitä aikoja kävi maajoukkueessa voittamassa olympiakultaa ja meno oli kovaa. Vähän oli vain ongelmaa kun ei ole mikää suupaltti ja oikeastaa vieläkin se ujous näkyi. Ei ite oikein kai tiennut olisiko sopiva(tai ujostutti kertoa)

Horcoff sanoo 2014:

"He's the best captain I've ever been around," Horcoff said.
It's the whole package, Horcoff explained.
" Fight? Sure (but not too often). Kill penalties. Lead the power play. Score important goals five-on-five.

Sellasta arvostusta..


////

Seguinista

Muistan siihen aikoihin Bostonista monta hyvää pelimiestä ja varsinkinkin hyökkääjiä, Tyler Seguinista pidin erityisesti. Oli aika messevä olo kun jäbä tuli Texasiin, jäi mietityttään miten sopeutuu yleisesti(yleensä hyvin) entä sopeutuuko nuoren kapteenin kanssa kun on "vähän" erilainen luonne. No kaikki tietää miten.

Hiljainen vähän sisäänpäin sulkeutunut/raikulipoika. Ei kauaa mennyt kun olivat jo kavereita ja se vaan syveni ja syveni vuosien myötä.

Kaikenlaista juttua on ollut monista kaukalon ulkopuolisista asioista, tiedän aivan 100% joitain, se siitä.
Suoraa sanoen Seguin tartutti Benn luonteeseen asioista jotka ei välttämättä parhaita, riippuu keltä kysyy.

Kaksi idioottia silloin siinä Sedinit "radiojutussa", oliko vedetty jotain muutakin kun rekkaa...vitsi vitsi

Niin se kaksikko vietti vapaa kimpassa....Viinaa, naisia, toinen ottaa koko käden tatuoinnin niin toisen pitää sama ja sellasta "poikien" hömpsötyksiä.

Mutta ei ne mitään homoja ole, tai en varma ole. Epäilen suuresti.

////


Sitten tuli sopparineuvotteluja ja ainahan se jännittää saako kultakimpaleen pysymään porukassa. Sopimus tuli, oli kallis mutta silloin tehopörssit kertoi markkina-arvon ja Benn sopimuksen arvoinen. Oma huppupelaaja on palkkansa ansainnut.

Kiviä kengässä kun alkoi Seguin kanssa neuvottelut pitkästä jatkosta. Ei olleet helpot ja voisin(arvataan) funtsia millainen rooli Bennillä oli siinä. ISO.

Jäi varmaan raunioita kytemään kumpaankin suuntaan, se on jumalauta aivan varma että tuo Benn joka kentällä C-rinnassa pelailee, ei pysty hukkaan niitä käsiä, jalkoja, pelisilmää koko saatana pakettia muusta kuin parista syystä.

1. Kaivelin vähän ennen joulukuuta viime vuonna vähän kaikkialta tietoa onko sillä joku vamma, sairaus puhjennut fyysinen/mentaalinen. Ei löytynyt tietoa. Koska Jamien pelejä 150+...noin oisko tullut nähtyä, miten voi muuttua mies.
Pahoittelut kaikille mutta toivoin jotain mitä edellä kirjoitin vain selitykseksi...ei niin ei.

2. Seguin sopparin kanssa meni välit Starsin johtoon, ja ties minne.

Olettamuksia mutta en ole kauhean väärässä.

Nyt kuulkaas te edellä vinkuneet pässit: funtsikaa mitä meillä on Starsissa käsillä? Tuisko mitään mieleen?
Mitäs poijjaaat luulette kun Starsin johto/valmentaja ja ties ketkä saa monoa.

Vittu yksikään pelaaja ei ole suurempi kuin joukkue saatana. Onko Benn NHL joukkueen kapteeni, onko minkään joukkueen jos edellä oleva liippaa vähänkin oikeeseen.

Jotta asian saisin selväksi, On Jamie Benn NHL keskitasoon verrattuna hyvin mukana, se taso on vain 1 mterin ylempänä mihin se pystyy----kuulkaas nähty o



////

Vielä loppu


Tämä voi olla mun kirjoitus vaikka 3v takaa:

Mää olen todella pitkään ollut tämän joukkuen kannattaja ja kun pelimies Jamie Benn on joukkueessa niin onhan se parasta. Benn oli mulle vuosia tyyppi johon luottaa, ikää (ei vieläkää) paljon mitään mutta takoi varmaan lähelle pistet/per peli tahdille pojoja.
Muistuu sekin mieleen kun voitti pistepörssin, jännättiin kyllä tullaanko kalkkiviivoilla ohi, ei tultu.
Benn on tähtiluokan pelaaja ja mun suosikiksi aina vain enemmän muodostui, kunnon kapteenin pitääkin: jos näkee vääryyttä osuvan omaan mieheen veteraaniin tai untuvikkoon. Tekijä sai maksaa siitä, Bennille ei ongelma pyöräyttää tumput kädestä ja vastusta turpaan, ainakin yrittään. Näytti muille vinkkiä mitä seuraa jos rötöstelee...
Muuhun sen kummemmin kantaa ottamatta pakko sanoa että ainakin sun ulosanti on todella persoonallista :D
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Hetki siitä niin Wild kiekkoon omissa---> lähdössä kardinaalimoka Wildin mieheltä, tai sitten Benn luki tilanteen hienosti, tai kävi säkä kun Benn jäi vain lonnimaan sinne patalaiskana kun kiekko vastustajalla..

Meinaat et Bennin olisi pitänyt kolmantena mennä syvään Radulovin ja Seguinin kanssa, jolloin yhdellä syötöllä olisi pelattu kolme ulos tilanteesta ja antaa kaverille ylivoima hyökkäys? Ei siinä. Ymmärrys lajia nimeltä jääkiekko kohtaan on huipussaan, kun karvaus pelin periaatteet näinkin hyvin hanskassa.

Huomaa kyllä kyseessä olevan yhden pelaajan ajojahti, kun pelaamalla tilanteen oikein saat rapaa "huippu" katsomovalmentajalta.

Ps. Tilanteen näkee myös vain highlightsit katsomalla.
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Viime yönä Ekat 35 min oli tosiaan lievästi sanottuna karmeata katsottavaa. Olin valmis potkimaan Montyn ja Nillin pihalle. Ja kaikki pelaajatkin poislukien Hintz ja Heiskanen. Tokan erän loppuun peli onneksi parani ja Radulov painoi upean taistelumaalin, josta oli hyvä lähteä rakentelemaan comebackia kolmanteen erään, joka olikin sitten täysin Starsin näytöstä. Tuurimaalejakin tuli, mutta ne pomputkin on ansaittava. Toivotaan, että kolmannen erän ilme ja itseluottamus kantaa tuleviin peleihin. Kivasti isot pojat alkavat heräilemään. Vihdoin ja viimein voisi sanoa. Klingbergiltäkin vahva kolmas erä, vaikkei tehoja tullutkaan.

Äkkiseltään mieleen putkahtavat viime yön risut ja ruusut.
Plussat: Radu, Kling, Seguin, Pavelski, Oleksiak, suomipojat
Miinukset: Bishop. Tuntui olevan unelias ja huolimaton, kuten koko porukka ekassa erässä. Faksa pari jäähyä (molemmista Wild rankaisi) ja tuntuu olevan täysin hukassa tällä hetkellä. Comeau toivon mukaan palaa pian. Faksan kanssa homma toimi hienosti viime kaudella.

Jotain sekalaisia ajatuksia Jamie Bennistä. Kapteeni pelannut ihan ok, toki yksi tehty maali 15 peliin on auttamatta liian vähän. Eiköhän hänellekin tule kauden mittaan jokunen kuuma kausi ja niittaa useamman nyytin sen aikana. Uskon, että Benn painaa jälleen sen 20+ kaappia. Se riittää mulle, mikäli Stars pelaa pitkälle keväälle ja mieluiten päätyyn asti. Palkkapussia jos tuijottaa, niin pitäisi nakutella 30-40 maalia ja piste/peli tahtia. Vaikea kyllä uskoa, että palaisi enää parin vuoden takaiselle tasolle, vaikka onkin parhaassa iässä urheilijana. Kaippa näillä voimahyökkääjillä tulee sitten kilsat aiemmin täyteen, kuten Brenden Morrow’n kanssa nähtiin. Bennin täytyy pitää peli simppelinä ja jalat liikkeessä, kun ei niistä riplauksista viivojen päällä tule kuin kiekonmenetyksiä ja vastahyökkäyksiä omiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: NIN

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Meinaat et Bennin olisi pitänyt kolmantena mennä syvään Radulovin ja Seguinin kanssa, jolloin yhdellä syötöllä olisi pelattu kolme ulos tilanteesta ja antaa kaverille ylivoima hyökkäys? Ei siinä. Ymmärrys lajia nimeltä jääkiekko kohtaan on huipussaan, kun karvaus pelin periaatteet näinkin hyvin hanskassa.

Huomaa kyllä kyseessä olevan yhden pelaajan ajojahti, kun pelaamalla tilanteen oikein saat rapaa "huippu" katsomovalmentajalta.

Ps. Tilanteen näkee myös vain highlightsit katsomalla.

No jopas sitä ollaan suivaannuttu, rauha maahan, tai sitten ei

Mää kirjoitin pitemmät jutut yhtenä ajatusten virtana ja onhan se niin että Benn on mun tähtäimessä. Pitää olla hetki kirjoittamasta siitä, pojat hermostuu.

Yritin vähän avata asiaa millainen suhde mulla on Starseihin, se on...sanotaan nyt hyvin vahvaa. Tunnen porukan, kannatan sitä intohimoisesti. Se ärsyttää varmasti suurinta osaa sitä porukkaa ketkä eivät niin seuraa kaikkea tekemistä. Se että seuraa intohimolla vs joka kattelee tulokset ja on stars-pipa päässä....ollaan aivan samalla viivalla kannattajina.

En itseäni nosta esille(ainakaan tietoisesti), mulla heiluu keppiä sormille paskasti pelaavalle varmasti mutta en syyttä. Kehuja tulee aina kun näkee jotain mistä voi antaa kukkasia.

Niin sori palaan asiaan minkä lainasin...

"Ymmärrys lajia nimeltä jääkiekko kohtaan on huipussaan, kun karvaus pelin periaatteet näinkin hyvin hanskassa". Pedretti kirjoitti.
Otit "kovat" kerrasta piippuun ja laitoit mut kera koko pelitietämykseni löysään hirteen? Tarkoituksella hyökkäsit päälle kun ärsyttää mun kirjoitus jostain pelaajasta. Kirjoitan mitä näen, heh

Kuules:
Ei sulla Pedretti ole yhtään jakoa tässä touhussa, tiedät sen itsekin. Jos et, niin jatkossa tiedät. Nyt mua ärsytit tahallisesti ja se mua vituttaa oikeasti kun sun juttusi oli niin 0-tason skeidaa, yhtä klisettä koko räpellys. Olis ollut jotain haastavaa ja oikeasti laittanut mua lujille, noup.


Sulle ja niille parille muulle Starsin fanille infoksi ettei kannata mennä lukeen paikallisille foorumeille ja muille kiekkopalstoille pelaajasta/joukkueesta. Tulee paha mieli ja se paskatonnien määrä mitä tämä pelaajakin saa niskaan, ohan se.
Kaikkihan haukutaan aina, se on selvä. Siinä mielessä tasapuolista..

Mää taas kirjoittaessani perustelen antamaani kritiikkiniäni aina jotenkin(yrittäen ainakin...) ja asiat näen miten ne näen. Muutama vuosi sitten uusien pelaajien ennakoinnissa pitää myöntää yks mun täydellinen mahalasku, munausten munaus

Kun Radulovin kerrottiin tehneen sopparin Starsiin...pyörittelin jätkän aivan täydellisesti tervassa ja höyhenissä ennen ensimmäistä peliäkään, kunnon löylytys....tulikin itselle. Mieluusti näin toki. Kun näki miehen peliä niin olin täydellisesti väärässä niin monen epäilyn suhteen. Pelimies!
 
Viimeksi muokattu:

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Viime yönä Ekat 35 min oli tosiaan lievästi sanottuna karmeata katsottavaa. Olin valmis potkimaan Montyn ja Nillin pihalle. Ja kaikki pelaajatkin poislukien Hintz ja Heiskanen. Tokan erän loppuun peli onneksi parani ja Radulov painoi upean taistelumaalin, josta oli hyvä lähteä rakentelemaan comebackia kolmanteen erään, joka olikin sitten täysin Starsin näytöstä. Tuurimaalejakin tuli, mutta ne pomputkin on ansaittava. Toivotaan, että kolmannen erän ilme ja itseluottamus kantaa tuleviin peleihin. Kivasti isot pojat alkavat heräilemään. Vihdoin ja viimein voisi sanoa. Klingbergiltäkin vahva kolmas erä, vaikkei tehoja tullutkaan.

Äkkiseltään mieleen putkahtavat viime yön risut ja ruusut.
Plussat: Radu, Kling, Seguin, Pavelski, Oleksiak, suomipojat
Miinukset: Bishop. Tuntui olevan unelias ja huolimaton, kuten koko porukka ekassa erässä. Faksa pari jäähyä (molemmista Wild rankaisi) ja tuntuu olevan täysin hukassa tällä hetkellä. Comeau toivon mukaan palaa pian. Faksan kanssa homma toimi hienosti viime kaudella.

Jotain sekalaisia ajatuksia Jamie Bennistä. Kapteeni pelannut ihan ok, toki yksi tehty maali 15 peliin on auttamatta liian vähän. Eiköhän hänellekin tule kauden mittaan jokunen kuuma kausi ja niittaa useamman nyytin sen aikana. Uskon, että Benn painaa jälleen sen 20+ kaappia. Se riittää mulle, mikäli Stars pelaa pitkälle keväälle ja mieluiten päätyyn asti. Palkkapussia jos tuijottaa, niin pitäisi nakutella 30-40 maalia ja piste/peli tahtia. Vaikea kyllä uskoa, että palaisi enää parin vuoden takaiselle tasolle, vaikka onkin parhaassa iässä urheilijana. Kaippa näillä voimahyökkääjillä tulee sitten kilsat aiemmin täyteen, kuten Brenden Morrow’n kanssa nähtiin. Bennin täytyy pitää peli simppelinä ja jalat liikkeessä, kun ei niistä riplauksista viivojen päällä tule kuin kiekonmenetyksiä ja vastahyökkäyksiä omiin.
Tätä lainaan ja komppaan kirjoitustasi Faksasta, vähän heikko peli. Tykkään tyypistä ja olin aika muikeana kun Faksa jäi porukkaan, varma äijä. Tilanne on hankala kun on paaaljon loukkaantumisia(sen asian suhteen todella huonoa säkää) mutta kuten kirjoitit, Comeau on tulossa tuvalta takaisin.

Toinen juttu mitä kommentoisin on Morrowista. Brendenin pelityyli oli niin fyysinen ja itseään säälimätön, hurja pelaaja.
Usein(hyvin) ei keinoja kaihdellut kun pelejä alettiin ratkoa. Hieno kapteeni kaiken kaikkiaan.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
No jopas sitä ollaan suivaannuttu, rauha maahan, tai sitten ei

Mää kirjoitin pitemmät jutut yhtenä ajatusten virtana ja onhan se niin että Benn on mun tähtäimessä. Pitää olla hetki kirjoittamasta siitä, pojat hermostuu.

Yritin vähän avata asiaa millainen suhde mulla on Starseihin, se on...sanotaan nyt hyvin vahvaa. Tunnen porukan, kannatan sitä intohimoisesti. Se ärsyttää varmasti suurinta osaa sitä porukkaa ketkä eivät niin seuraa kaikkea tekemistä. Se että seuraa intohimolla vs joka kattelee tulokset ja on stars-pipa päässä....ollaan aivan samalla viivalla kannattajina.

En itseäni nosta esille(ainakaan tietoisesti), mulla heiluu keppiä sormille paskasti pelaavalle varmasti mutta en syyttä. Kehuja tulee aina kun näkee jotain mistä voi antaa kukkasia.

Niin sori palaan asiaan minkä lainasin...

"Ymmärrys lajia nimeltä jääkiekko kohtaan on huipussaan, kun karvaus pelin periaatteet näinkin hyvin hanskassa". Pedretti kirjoitti.
Otit "kovat" kerrasta piippuun ja laitoit mut kera koko pelitietämykseni löysään hirteen? Tarkoituksella hyökkäsit päälle kun ärsyttää mun kirjoitus jostain pelaajasta. Kirjoitan mitä näen, heh

Kuules:
Ei sulla Pedretti ole yhtään jakoa tässä touhussa, tiedät sen itsekin. Jos et, niin jatkossa tiedät. Nyt mua ärsytit tahallisesti ja se mua vituttaa oikeasti kun sun juttusi oli niin 0-tason skeidaa, yhtä klisettä koko räpellys. Olis ollut jotain haastavaa ja oikeasti laittanut mua lujille, noup.


Sulle ja niille parille muulle Starsin fanille infoksi ettei kannata mennä lukeen paikallisille foorumeille ja muille kiekkopalstoille pelaajasta/joukkueesta. Tulee paha mieli ja se paskatonnien määrä mitä tämä pelaajakin saa niskaan, ohan se.
Kaikkihan haukutaan aina, se on selvä. Siinä mielessä tasapuolista..

Mää taas kirjoittaessani perustelen antamaani kritiikkiniäni aina jotenkin(yrittäen ainakin...) ja asiat näen miten ne näen.

Kyllä täytyy ehdoton peukku antaa äijälle Starsin kannattamisesta ja paikallismedioiden lukemisesta. Ei siinä hyvä homma ja tunteellakin pitää seurata. Rapaakin annat, hiukan vain ykspuoleisesti, mutta ei anneta sen haitata.

Lainatessasi et kuitenkaan vastannu kysymykseen, että missä sen Bennin olisi pitänyt olla kun kerta laiskotteli vain sinisellä. Kerro nyt tälle tollolle ja muillekkin jääkiekosta tietämättömille.

Kerta et nosta itseäsi jalustalle, niin miten vitussa voit täällä kirjotella että joku ei ymmärrä hevon vittuakaan, varsinkaan kun oma tietämisesikin perustuu noin vahvasti tunnepohjalle. Ja tunteella täällä varmasti muutkin elävät ja vituttaa varmasti yhtälailla Starsin rämpiminen. Se ei vaan purkaannu samanlaisena pahana olona tänne palstalle. Värikästä tarinaahan tuotat, itelläni tuollanen ei onnistuisi. Niin paljon asiaa, että välillä jutut valitettavasti vähän karkaavat. Propsit kuitenkin siitä.

Ja minun kirjoituksia voit kyllä arvostella, ei siinä on yritettävä vaa paremmin tuottaa järkevää tarinaa. Eli kerta aloitit niin jatka vain.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Makea voitto Avseista, kyllä maistuu.

Kentän hahmo tietysti Roope Hintz, tuo raikas tuulahdus ummehtuneeseen ilmaan. Uskomaton jäbä, Starsin vaarallisin hyökkääjä.
Voi veljet mitkä jalat ja mikä taito laittaa kiekko aina läpiajosta börsään.
On selvä että jo aikaa sitten Roopen tuo keskeltä läpi-kuvio.. on treenattu, ja uskomattoman tehokas. Sinne kiekko vain keskelle ja Hintz ottaa varmasti haltuun syötön millainen sieltä sitten tulee. Ai että.

Muutenkin hyvä matsi, maalissa Khudobin aivan mahtava, tulee varmaan jatkaa tolppien välissä noilla otteilla. Radulla muutama paikka maalin edessä mutta ei pomppinut sisään, sellaisia vääntöjä missä porukkaa edessä,sivulla ja takana.

Hyvä peli, hyvin jäädytetty johtotilanteessa..

Stars tarvi tätä ja tästä eteenpäin vähän leukaa nostettuna ylöspäin. Porukkaa kun tulee saikulta takaisin niin kyllä se siitä.
 

Vanden Plas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, sympatiat Pelicans ja HPK
Pakko tulla kehumaan Radulovia! Hieno pelaaja ihan kaikkien aikojen suosikki Venäläinen, taistelija, härkä ja kaikista hienoin asia miten elää pelin sisällä, jokainen maali jonka joku muu tekee niin tuulettaa sitä kuin mailmanmestaruutta
Tämä. Varsinkin tuo alivoimamaalin jälkeinen onnittelutakominen. Se ilo, jos jokin, oli aitoa.

Täytyy sanoa, etten uskonut Hintzistä aivan tätä junnuvuosien perusteella. Uskomattoman vaarallinen pelaajatyyppi; kokoa, käsiä ja lähes naurettava lähtö- ja suoran luistelun nopeus. Assists are for assistants.
 

M10

Jäsen
Hintziä ja Heiskasta kehuttu jo ihan tarpeeksi (ja aiheesta), mutta jos joku on tullut puskista niin tuo Guriyanovin hyvyys.

Loistava peli koko joukkueelta Avsia vastaan. Kotijengin selostajat kehui kilpaa Dallasin pelaamista ja ykkösketju Benn-Seguin-Radulov oli liekeissä.

Mites Hintzin pommi MacKinnoniin ennen 0-1 maalia? Morjens.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Hintziä ja Heiskasta kehuttu jo ihan tarpeeksi (ja aiheesta), mutta jos joku on tullut puskista niin tuo Guriyanovin hyvyys.

Loistava peli koko joukkueelta Avsia vastaan. Kotijengin selostajat kehui kilpaa Dallasin pelaamista ja ykkösketju Benn-Seguin-Radulov oli liekeissä.

Mites Hintzin pommi MacKinnoniin ennen 0-1 maalia? Morjens.

Niin samaa mieltä, oli kyllä hyvä peli koko jengiltä.

Hintzin taklauksen lisäksi sytyin myös kolmanne erän alussa, kun Benn kolasi Zadorovin aivan levyiksi.



 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Benn näytti jo ottelun ekassa vaihdossa, mistä tuulee kahdella kovalla taklauksellaan. Erinomainen peli ykkösketjulta, Hintziltä ja Khudobinilta. Avsin selostajat ihmettelivät aivan oikeutetusti, että miten tää joukkue aloitti 1-7-1 rekordilla kauden. Hyvin ovat kääntäneet kelkan. Pavelski näyttää istuvan loistavasti tuulennopeiden ja röyhkeiden Hintzin ja Gurianovin rinnalle. Uskomatonta katsoa #34 ja #24 peliä, että mitä itseluottamus saakaan aikaan. Arka Gurianov on tiessään.
 

M10

Jäsen
Sanon nyt vielä senkin, että Heiskasen taso puolustajana on tällä hetkellä paras, mitä kellään suomalaisella on koskaan ollut. Ei vaan sanat riitä enää. Yksi pieni esimerkki tästä oli pelaaminen alivoimalla hetki ennen Hintzin 0-2 maalia. Nazem Kadri vartaloharhautuksella ihan kahville pienen paineen alla ja puolen kentän mittainen vapauttava läpisyöttö Goglianolle. Mutta hauskintahan tässä on se, että Heiskanen on parhaimmillaan kiekottomana puolustaessaan.
 

Vatman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
Heiskanen on kyllä mestari ennaltaehkäisemään vaaralliset maalintekotilanteet, kun pystyy jo keskialueella luistelullaan ja sijoittautumisellaan katkaisemaan yli puolet vastustajien hyökkäyksiin lähdöistä omasta päästä.

Myös tuo omasta päästä kiekon kanssa nousu paineen alta on jotain taidetta. Hyvin harvoin häviää nuo kamppailut ja lähes järjestäen kiekot purkautuu omalta alueelta.

Vielä kun saa iän myötä hieman rohkeutta nousta entistäkin enemmän hyökkäyksiin mukaan niin aletaan viimeistään siinä kohtaa puhua Norris-tason pelaajasta.

Ilo on seurata kaverin pelejä vaikkei mitään HIFK tai Dallas-sidettä löydykään.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Tosissaan vaikka alkuun ollut vaikeaa, niin nyt vikaan 7peliin 6voittoa. Näistä viimeiset 2 matsia ollut tosi ehjää suorittamista. Ei ole tullut pelin sisällä notkahduksia. Joukkueena pelattu tosi hyvin eikä olla oltu ainoastaan Hintzin armoilla maalipaikkojen suhteen. Isot herratkin heränneet, että mitä se sitten on ku Benn, Radulov ja Seguin alkaa saamaan paikoista lötöä pussiin? Radulovikin, kun jättää 50% typeristä mailalla rikkomisista otetuista jäähyistä ottamatta ja senkin energian antaa itse pelille niin ai että. Eikä ollut huono vaihto Montylta ottaa itse ylivoimapeli kontolleen, nytkin 2 maalia. Nelson voi pysyä katsomovalmentajana jatkossakin.

Hienointa tässä alkukaudesta ollut kuitenkin huomata, että Guryanov, Heiskanen ja Hintz eivät ole ainoastaan tulevaisuutta vaan aivan tätä päivää. Tähän asti olleet Starsin parhaimmat pelurit tällä kaudella. Enempää ei voi pojilta vaatia.

Lopuksi vielä 3 sanaa, Miro the Hero. Onneksi ei treidattu 2017 3rd overall pickkiä. Niin kuin allekirjoittanut taisi silloin kirjoitella.Aivan jäätävää suorittamista illasta toiseen. YKKÖSPAKKI.



 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Ylivoimassa paistoi silmään, että tuossa nimellisessä ykkösyyveessä oli niinkuin normaalistikin Benn, Segs ja Rads, mutta nyt oli myös 2 pakkia eli Esa ja Klingon. Ei ole enää 4 hyökkiä tuossa porukassa. Toisessa yyvee-ryhmityksessä taisi sitten olla 4 hyökkiä ja Miro. Se oli eka muutos omaan silmään mitä parhaita paloja katsoin koosteesta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Coloradosta ja Montrealista back-to-back voitot on jo aika kova suoritus, ja kaikessa hiljaisuudessa ollaan seitsemästä edellisestä voitettu kuusi!
Ja se ainut tappiokin tältä ajalta tuli siksi, kun ei saatu ratkottua kahteen ensimmäiseen erään Murrayta täydellisestä dominoinista huolimatta ja sitten Pittsburgh ratkaisi kahella räkäpompulla vikassa erässä.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Hieno voitto back-to-back pelissä Habseista! Yv toimi, av oli loistava ja jengin energia riitti erinomaisesti vaikka takana oli Avs-matsi ja matkustukset päälle. Upeaa! Radu, Gurianov, Miro, Roope, Benn, Comeau, Lindell... listaa voi jatkaa loputtomiin. Kaikki pelasivat hienosti ja ovat nostaneet Starsin omalle tasolleen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nostetaan Dallasin nuori puolustaja Hanleykin täällä puheeksi. Ainakin Montrealia vastaan pelasi hyvän ottelun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: NIN

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös