Mielenkiintoista nähdä Jagr Dallasissa.
Viime kaudella Giroux'n rinnalla ajoittain todella maaginen, mutta alaraajavammat tekivät pelaamisesta välillä todella tuskaisen näköistä. Edelleen pystyy nöyryyttämään puolustajia huikealla suojauksellaan kulmissa, mutta luistin ei liikkunut enää ihan entiseen malliin. Luonnollista toki noilla ikävuosilla ja vaivoilla.
Eikö Jagr jotain puhunut että tänä kesänä keskittyy liikkeensä parantamiseen? Jotenkin muistan jotain tälläistä lukeneeni. Tai sit mä oon unissani jotain päätellyt :)
Mutta Jagr kyllä kelpaa! Nyt meillä on oikeesti TOP-6! Kun kakkoskentän laidoissa Ottin/Morrow'n/Burishin/Vincourin tilalla taiteileekin sellaiset heput kuin Whitney, Jagr... Kyllä kelpaa, varsinkin kun saatiin vielä Ribeiron tilalle Roy.
Olin muuten iloisesti yllättynyt, että Roy on vasta 29, kuvittelin että olisi helposti yli kolmenkymmenen. Tästähän saadaan moneksi vuodeksi laatu kakkossena jos täyttää roolinsa, ja miksipä ei täyttäisi? Joukkueen vaihto tekee varmasti hyvää, kun pääsee pois siitä koirankopista.
Ja niin, Joe oli jo "julkistanut" ykköskenttää, näin twitterissä luki. Se olisi:
Eriksson-Benn-Jagr
Mehukasta, niin mehukasta...
Vielä kun on heittää kakkoskenttään Whitney, Roy ja Ryder niin alkaa näyttää siltä että hyvältä näyttää.
Kyllähän tuo pakisto ehkä vaatisi yhden hankinnan, mutta Dillon, Larsen jne. nuoret pojat ottaa isompaa roolia. Larsen sitä jo otti viime kaudella!