Cunnilingus-harrastajat keskuudessamme (K-18)

  • 10 308
  • 66

Mikä seuraavista vaihtoehdoista kuvaa parhaiten suhdettasi cunnilingukseen?

  • Olen mies, pidän todella paljon ja tätä lystiä saa olla vaikka aina!

  • Olen mies, ok ja menettelee yhtenä mausteena muiden joukossa

  • Olen mies, olen joskus kokeillut, mutta ei ole minun juttuni

  • Olen mies, en ole koskaan moista kokeillut

  • Olen nainen, pidän todella paljon ja tätä lystiä saa olla vaikka aina!

  • Olen nainen, ok ja menettelee yhtenä mausteena muiden joukossa

  • Olen nainen, olen joskus kokeillut, mutta ei ole minun juttuni

  • Olen nainen, en ole koskaan moista kokeillut

  • Asia ei ole minulle sukupuoleni, seksuaalisen suuntautumiseni tai muun syyn takia olennainen


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihan jees, siinä menee missä muutkin, mutta on vähän kun hernekeittoa että hyvää on mutta jos on liian pitkään niin tulee himo.
Mutta mites on perseen nuoleminen? Itellä on muutama kaveri joille se on ehdottomasti EI, mutta kun sekin on aika mukavaa, on sitten antava tai ottava osapuoli. Ja väitän että sillä saa vielä enemmän boostia jatkotapahtumiin kuin römpsykän lipomisella.
Tämä poikaa "rimmaa" innokkaammin kuin Pikku G!
 

lihaani

Jäsen
Moni jamppa on kautta aikojen ihmetellyt, kuinka kaveri, jonka kulli ei ole Ladan kardaanin kokoinen, saa päiväkahviseuraa melkein jonoksi asti.
Kielitaidosta on oikeasti hyötyä myös kotimaassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tykkään, ja kaikki naiset ovat aina kehuneet. Ei mulla muuta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tykkään kovasti, ja on vahvinta osaamisaluettani. Taito kehittynyt iän karttuessa, nuorempana tuli räimittyä ns. "All over the place", eikä sillä tekniikalla aina oikein päädytty optimaaliseen tavoitteeseen. Sittemmin tähtäys on parantunut, ja nyt osun ylämummoon paremmin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tykkään kovasti, ja on vahvinta osaamisaluettani. Taito kehittynyt iän karttuessa, nuorempana tuli räimittyä ns. "All over the place", eikä sillä tekniikalla aina oikein päädytty optimaaliseen tavoitteeseen. Sittemmin tähtäys on parantunut, ja nyt osun ylämummoon paremmin.
Jokaisen isänhän pitäisi opettaa tekniikka kirjallisesti pojilleen: "Etsi pikkukaveri veneen perältä ja luputa sitä kuin koiranpentu."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mielelläni antaudun cunnilinguksen harrastamiseen aina kun mahdollista. Pinppi on hieno asia, ja jos miehessä ei ole miestä sitä nuolaisemaan, niin tuskin sitten kannattaa kikkeliään naiselle suuhun tarjota. Loppujen lopuksi, kaikessa pitääpi olla kyse yhteisymmärryksestä ja vastavuoroisuudesta. Ja seksi on hieno asia, siihen kannattaa suhtautua vakavasti mutta ei ryppyotsaisesti. Ilon kautta, niin kaikilla on kivaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä on kaikki innokkaita ja taitavia suustaan. Isomunaisia vielä. Taidan olla internetissä.

Omalta kohdalta voin sanoa, että olen kolme kertaa saattanut vaimoni tiineeseen tilaan pelkällä kielelläni.
Suomen Gene Simmons on löytynyt.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Erittäin tärkeä ja vastaajistossa jopa liikuttavaa yksituumaisuutta aikaansaava kysymys!

Itse olen ollut kielileikkien perään aktiiviuran alkutaipaleelta lähtien. Jopa niin, että kun poikuusvuosina 80-luvulla kaverit odottivat jännittyneinä ensimmäistä penetraatiotaan, minä poika halusin päästä nuolemaan pillua! Ensimmäisestä kerrasta tosin jäi mieleen tyttöystävän kommentit:"...eiku siitä...ei noin kovaa..alempaa...". Kaikeksi onneksi olen ollut innokas oppimaan!

Vaimoni kanssa olen pitänyt yhtä pian 20 vuotta, mutta edelleen olo on kuin jouluaattona lahjoja avatessa, kun kääreitä availlaan ennen lipsuttelua.

Niin, äänestiin siis vaihtoehtoa 1)
 

redpecka

Jäsen
Itse olen ollut kielileikkien perään aktiiviuran alkutaipaleelta lähtien. Jopa niin, että kun poikuusvuosina 80-luvulla kaverit odottivat jännittyneinä ensimmäistä penetraatiotaan, minä poika halusin päästä nuolemaan pillua! Ensimmäisestä kerrasta tosin jäi mieleen tyttöystävän kommentit:"...eiku siitä...ei noin kovaa..alempaa...". Kaikeksi onneksi olen ollut innokas oppimaan!
Lähdetään siitä, etten ole näitä syntisiä touhuja harrastanut tällä vuosituhannella. Mutta...

...Löysäranne kertoo tässä kuitenkin sen polun, miten me kovan luokan pillunnuolijat joskus olemme saavuttaneet asemamme. Se on nimenomaan että naisen pitää kertoa mikä ja miten kutkuttaa parhaiten, sillä ei amiksen käynyt pojankloppi sitä muuten voi tietää. Sitten kun olet sen oppinut, toteutat sen saman seuraavalle tyttöystävällesi (seuraavan vkl-panollesi) niin se onki että aijjai, ei noin vaan vasemmalta enemmän porfavor.

Jos ei kundi ihan dumi ole niin näistä voi jo himassa laskea yhtälöksi että naisia olla erilaisia; arkoja kohtia ehkä ylhäällä, jänniä lännessä tahi idässä, höt-töttöö-töö-töö siellä... Uuh, vähän tuosta.. JUST! SIITÄ!!!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
...Löysäranne kertoo tässä kuitenkin sen polun, miten me kovan luokan pillunnuolijat joskus olemme saavuttaneet asemamme. Se on nimenomaan että naisen pitää kertoa mikä ja miten kutkuttaa parhaiten, sillä ei amiksen käynyt pojankloppi sitä muuten voi tietää. Sitten kun olet sen oppinut, toteutat sen saman seuraavalle tyttöystävällesi (seuraavan vkl-panollesi) niin se onki että aijjai, ei noin vaan vasemmalta enemmän porfavor.
Tässä lepää suuri elämänviisaus. Nyt kannattaa mopopoikien saksia visusti talteen redpeckan väkevä traktaatti.

Me ihmiset olemme yksilöitä sekä fysiologisesti että omine mielihaluinemme. Oli jokseenkin mielenkiintoista huomata yhdessä elämänvaiheessa, kuinka suuria eroja naisten toiveissa kosketella sitä herkintä paikkaa oikein on. Yhden naisystävän mielestä cunnilingus oli kyllä sinänsä kivaa, mutta hänellä kun klitoris tykkäsi ei pelkästään suorasta kosketuksesta, vaan siitä, että sitä piti mieluiten ihan reilusti sormeilla, melkoisen lujaa painaen ja ihan voimalla pyörittäen (siihen vielä sekaan pirunmoisen hävyttömien fantasioiden tarinointia korvaan, niin suksee oli taattu). Seuraava daami taas oli aivan toista maata. Nappulaa ei saanut juuri kosketella, paitsi ihan huipulle kiihottuneena, muulloin lähinnä kevyesti hipaisten ja kauempaa pyöritellen, ja niin päin pois. Kumpikin tykkäsi kovasti tällaisesta läheisyydestä ja pääsi toivomaansa lopputulokseen. Vain reitti oli erilainen.

Nämä seikat miesten on syytä tiedostaa; se mikä yhden kanssa toimii, ei tietenkään toimi kaikkien muiden kanssa. Tämä kyllä pätee kovin moneen muuhunkin asiaan, ja sama koskee tietenkin myös edustamaani miessukupuolta.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Palstamme yhteiskunnallisen merkityksen eli siispä sosiologian tutkimuksen kannalta koin pakottavan tarpeen vastata numero kaksi. Koska olen sentään minäkin ollut siellä rintamamiehenä muutaman kerran, yrittäen kielitieteillä.
Vaikka olin naisen jumalointiin nuorempana helposti lankeava, niin minuuttitolkulla en pystynyt ikinä lipittämään.
Mutta se oli toisinaan oleellinen osa hyökkäyksen valmistelua, johdanto kohti taistelun voittoa eli muijaihmisen silmien pyörähdystä ympäri.
Katseen eli fokuksen kaikkoamisen huomaa toki lähemmin ns. ihmispanoasennoissa kuten lähetyssaarnaajat opettivat. Eläimellisemmät asennot eivät urokselle tuota tätä samaa hallitsevuuden mielihyväelementtiä, joutuu vain naaraan tuntoon ja ääneen luottamaan tai kuvittelemaan. Toisaalta eläimellisyys tuntui toisinaan mahtavalta, eli takaapäin rehti takominen.

Nuolevatko muut urosnisäkkäät naaraitaan kiihotustarkoituksessa? Luultavasti jossain matriarkaalijohtoisissa jengeissä kyllä.

Ja sitten juu, nyt muistui mieleeni tämä tärkeä ihminen, hän jonka kosintaan vastasin väärin: ei saanut häppäreitä lipoa, ei kieltä tunkea sanonko sinne. Hän oli ehkä siinä mielessä vieläkin puolirodullistettu vaikka ei hametta käyttänytkään.
Yllättävän pidättyväinen verrattuna kaikkeen muuhun naisseksuaalisuudessaan , innokkaana aina syvään normiläheiskontaktiin.

Minä myönnän rajallisuuteni, pidän posliinista eli sitä oli kivempi katsella, sormilla hitaasti lähestyä ja kieliä.
Tai pidin siis silloin rintamamiesaikoinani, nykyään olen setämiehistä katkerin vanhus.

Tämä kirjoitus oli panostukseni historian tutkimukseen, suomalaisten ihmisten kokemusseksien keräyskoriin.
 

redpecka

Jäsen
Nuolevatko muut urosnisäkkäät naaraitaan kiihotustarkoituksessa? Luultavasti jossain matriarkaalijohtoisissa jengeissä kyllä.
Varmaan voi tällaisia olla. Ihminen hätäisesti ehkä ekaksi hakisi mitä ihmisapinat tekee, mutta loppujen lopuksi näitä orgioita saattaa järjestää jotkuu hämähäkkiolennot tai ihme heinäsirkat. Siis puhtaana arvauksena. Sun matriarkaalinen arvaus oli jotenkin niin hyvä, että veti mut pois näistä apinaoletetuista.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ensinnäkin, kateelliset onnittelut että pystyt autofellaatioon.

Tässä vedetään mutkia hieman suoraksi. Ihmiset ovat todellakin erilaisia - yksilöitä. Olen mm. katsonut dokumenttielokuvan naisesta, jolla oli klitoris kurkussa. Lieneekö koskaan yrittänyt niellä omaa kieltään?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen mm. katsonut dokumenttielokuvan naisesta, jolla oli klitoris kurkussa. Lieneekö koskaan yrittänyt niellä omaa kieltään?
Tiedä häntä, mutta takuulla melkonen peto ottamaan suihin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos toinen osapuoli on pitänyt "puutarhan kunnossa" niin mikäettei.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Jos toinen osapuoli on pitänyt "puutarhan kunnossa" niin mikäettei.
Nyt liikutaan vaarallisilla vesillä. Puutarhan kunnossapito on tottakai sallittua, mutta jyrkkää kategorisointia ja vastakkainasettelua soisi toki vältettävän tässä ketjussa. Vai jääkö jollain häpy maistamatta karvojen/karvattomuuden takia (olettaen, että hygienia on yleisten normien mukaista)?

Ketjun avaaja @Pisin Kääpiö 186cm on miekkaillut urheasti asiaan littyvässä ketjussa Pillukarvat naisella – kyllä vai ei? , joten kaikki kunnia hänelle siitä!

Omalla kohdallani oraalisiin iloihin karvat kuuluvat kuin voi uusien perunoiden kylkeen. Liekö kyse siitä, mihin on nuorna tottunut ja mihin mieltynyt. Vähän niinkuin äidin lihapullat. Olikohan se osuva vertaus?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ketjun avaaja @Pisin Kääpiö 186cm on miekkaillut urheasti asiaan littyvässä ketjussa Pillukarvat naisella – kyllä vai ei? , joten kaikki kunnia hänelle siitä!

Omalla kohdallani oraalisiin iloihin karvat kuuluvat kuin voi uusien perunoiden kylkeen. Liekö kyse siitä, mihin on nuorna tottunut ja mihin mieltynyt. Vähän niinkuin äidin lihapullat. Olikohan se osuva vertaus?
Kiitoksia seikan huomioimisesta, yhteisellä isänmaan asiallahan tässä ollaan.

Mielestäni karvaton naisenpaikka on vähän kuin karvahattu ilman karvoja. Kyllä tuokin päähineen asiaa toimittaa, eipä siinä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mielestäni karvaton naisenpaikka on vähän kuin karvahattu ilman karvoja. Kyllä tuokin päähineen asiaa toimittaa, eipä siinä mitään.
Kyllä se on näin. Pinppi ilman karvoja on yhtä orpo kuin Yoko Ono ilman Lennonia.
 
Viimeksi muokattu:

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Harrastus on mitä mainioin, ja onhan se kunnon panomiehelle kunnia-asia saada nainen tyydytetyksi.

Mutta sellaista mietin, että mitenkäs tuo kielitekniikka? Liikkuuko kieli arvon kanssalipittäjillä vaaka- vai pystysuoraan? Itselläni kieli menee helpommin vasemmalta oikealle, mutta alan elokuvissa (vanhat pekat ja pätkät ja uunot...) tekniikka taitaa olla ylhäältä alaspäin kulkeva ja välillä melkoinen sekamelska.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mutta sellaista mietin, että mitenkäs tuo kielitekniikka?

Oma tekniikkani on varsin monimuotoinen, eikä rajoitu pelkkään kieleen. Osia kehittämästäni tyylisuunnasta löytyy myös Internetin syövereistä hieman roisimmilta videosivustoilta esim. otsikoituna 'How to eat pussy like a champ'.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös