Cory Murphy Ilvekseen

  • 4 648
  • 34

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Blågula

Mutta missä on Mia?!
Ai niin joo, Karalahtikin veti joka päivä päänsä täyteen eikä kukaan huomannu mitään ennenku se jäi kiinni poliisista. Eikä Mattlidenin pellet osaa edes juoda.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti Jippii
Vanha hoito??Just joo.. Niin et Sarnoa ei mitenkää mahdollisesti vois pitää hyvänä pelaaja ellei ole sen vanha hoito.. Vai niin.
Se nyt on mun mielipide että Sarno on hyvä pelaaja ja että sen pitäisin täällä ehkä mielummin kuin Calounin.. Anteeksi jos se nyt jotakuta järkytti, se on vain mun mielipide mutta mulla on kai siihen oikeus..?!

Siis ihan läpällä vaan heitin, älähän nyt vaan ala mitään hernettä imaseen.. oli vaan pakko kuitata. Jan on kuitenkin uskomaton, Peter on laiska.. eroja on monia.. :D
 

Jippii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
No en en ota :) En vaa tosiaa tienny ootko tosissas vai et ku oon näit juttui Sarnosta aika suurella mielenkiinnolla ja huvittuneena netistä lukenut.
Joo no jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja niinhän sen kuuluu ollakkin..

Must tuntuu et mä jään aika yksin tän mun kantani kans.. :P
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Shayne
Eikä Mattlidenin pellet osaa edes juoda.

Osaahan ne ja halvemmalla kuin me Matinkylän koulun kasvatit.
Niille riittää kaksi pulloa siideriä ja koko ilta 'muka kännissä'. Me suomenkieliset raahattiinn selkä vääränä kaljakasseja Kukkurasta...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Täähän luisuu mahtavasti off-topiciksi, näin pahasti ei oo pitkään aikaan menny. Toistaisin Jaarin kysymyksen: miten Sarnon jo 100 kertaa käsitelty bailaaminen ja matinkyläläisnuorien juominen liittyy Cory Murphyn siirtoon Ilvekseen?
 

Jippii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ku alettiin kysellä mitä mieltä ollaan Sarnosta.. Ja sit joku alkoi miettimään Matinkyläläisten juomista.. En tiiä.
Mut ei liity Cory Murphyn ilvekseen menoon..
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mä pidän aina ihan varmuuden vuoksi mielessä, että kaikki liittyy kaikkeen. Tuossahan vain Blågulan kanssa muisteltiin palstan helmiä keväältä. Jippii:hän itse alkoi kysymättä kertomaan mielipiteitään Sarnosta nimenomaan tässä ketjussa.

No, yhtä kaikki.
 

Jippii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ai no anteeks.. Mun ymmärtääkseni kalle21 vaan kysyi mielipiteitä Sarnosta kun ensin sanoi oman mielipiteensä. Vastasin vain siihen..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Shayne
Mä pidän aina ihan varmuuden vuoksi mielessä, että kaikki liittyy kaikkeen. Tuossahan vain Blågulan kanssa muisteltiin palstan helmiä keväältä. Jippii:hän itse alkoi kysymättä kertomaan mielipiteitään Sarnosta nimenomaan tässä ketjussa.

No, yhtä kaikki.


Ei sillä, että se nyt merkityksekästä olisi, mutta noin minäkin luulin, ennenkuin sivua 1 selaamalla tein hämmästyttävän löydön: nimimerkki kalle21 todellakin kyselee mielipiteitä Sarnosta.

Wuhuu! :)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ai perskules, näinhän se tosiaankin on. Nyt Kalle vähän rotia siihen touhuun :)

Ei vaan, ihan hyvä että juttua riittää, edes sitten väärissä ketjuissa.
Täytyy varmaan kuitenkin tästedes jakaa disrispektit Sarnolle ihan jannun omassa ketjussa.

Eipä tuosta Coryn siirrosta pahemmin sanottavaa ole. Kiitos ja näkemiin, sekä lycka till.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös