Conan O'Brien

  • 448 636
  • 1 806

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Näinhän se on, juuri parhaillaan subtv:ltä tulee ensimmäinen Late Night syyskuun 11. jälkeen... (Minä kun kuulin jostain, että Conan olisi kuollut 11.9, onneksi ei kuitenkaan) Hyvin tuntuu homma sujuvan, ottaen huomioon shown luonteen ja tyylin hoitaa asioita. Alkuläpät oli korvattu puheella, joka oli äärimmäisen neutraali. Kaikkihan muistavat miten JHS asian hoisi...

Vieraitakin on näemmä saatu järjestettyä paikalle. Tämä on varmasti ollut äärettömän vaikeaa niihin aikoihin. Pientä läpän heittoa on myös itse haastatteluissa, siis ei liikaa mutta sopivasti. Ohjelman tunnelmasta on aistittavissa, että tämä ajankohta ei välttämättä ole ihan kaikkein sopivin tämän tyyppiseen ohjelmaan. Hienosti Conan kuitenkin hoitaa hommansa näinkin äärettömän vaikeissa oloissa.

Ilakointia ei siis normaalin tapaan ole luvassa, joka on kyllä hyvin ymmärrettävissä. Vaikeaa, vaikeaa on varmasti ollut shown tekeminen. Toivottavasti pystyvät jatkamaan vielä tästä ettenpäinkin ohjelman tekemistä...
 

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Conan on kakkosketjun kamaa!

Jay Leno ruutuun! Sitähän viitsisi jo katsellakin. Conan voisi siirtyä Lenon tieltä kakkosketjuun tai vilttiketjuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aikoinaan, kun NBC vielä näkyi ilmaiseksi suomessa, tuli aina katsottua Leno ja Conan putkeen iltamyöhään. Aluksi pidin Lenoa hieman parempana, mutta varsin nopeasti alkoi vaaka kallistua Conanin puolelle. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, Conan hakkaa Lenon mennen tullen! Heittää paljon rohkeampaa läppää, johtuen myöhäisemmästä lähetysajasta jenkeissä. Siksi varmaan uppoaakin minuun (ja eurooppalaisiin yleisestikin) paremmin.

Katsoin itsekin tänään yllämainitun lähetyksen. Oli kyllä hulluttelut ja läpän heitot todella vähissä, ymmärrettävästi. Lopussakaan ei ollut mitään bändiä, vaan New Yorkilainen viulisti soitti rauhallisen kappaleen. Milloinkohan tulee ne Conanit, jotka ovat tehty näinä aikoina (NBC:stä löydetyt pernaruttotapaukset etc.)??
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Milloinkohan tulee ne Conanit joissa esiintyy Slipknot. Vai onkohan ne tullut jo?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
yhden olen minä ainakin nähnyt. en tosin jaksanut katsoa orkesterin esiintymistä kun ei pahemmin nappaa sen tyylinen..
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Viestin lähetti punaiset_lasit
Katsoin itsekin tänään yllämainitun lähetyksen. Oli kyllä hulluttelut ja läpän heitot todella vähissä, ymmärrettävästi. Lopussakaan ei ollut mitään bändiä, vaan New Yorkilainen viulisti soitti rauhallisen kappaleen. Milloinkohan tulee ne Conanit, jotka ovat tehty näinä aikoina (NBC:stä löydetyt pernaruttotapaukset etc.)??

Tämän eilisen Late Night with COBin ensiesitys oli USA:ssa 19. syyskuuta, eli Suomen jaksot laahavat vajaan kuukauden Amerikkaa perässä. Ohjelmallahan kävi sinänsä kehno tuuri, että syyskuun alussahan ne uusivat lavasteet ja eikö siinä maisemassa Conanin takana ollut kuvaa Manhattanista. Eilisessä surujaksossahan se kuva oli peitetty jonkin sortin suruhunnulla, mutta saa nähdä mitä ratkaisuja siihen lopulta keksitään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Siis se mikä...

...on aivan varma tässä vaiheessa on se, että Jay Lenot tai Conan O'Brianit eivät ole mitään MTV(e):n loistelijaan Tom Greenin rinalla! Se on ihan tappo-hauska jätkä! huumorintaju on rietas ja kaksimielinen ja kaikkia jenkki-tätien vaalimia hyviä arvoja loukataan minkä keriitään... (sattuiko joku katsomaan Tomppaa esim. viime sunnuntaina?!)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mun mielestä Tom Green on lähinnä idiootti, en oikein ole koskaan tajunnut niitä sen "hauskoja" juttuja. Road Tripissäkin lähinnä kaveri alkoi etomaan eikä huvittamaan. Olen ehkä jotenkin vinksahtanut, kun en tajua mikä miehessä on niin hauskaa...
 

JanJ

Jäsen
No jos se että ajetaan rintakarvat, pistetään ne sämpylätaikinaan ja syötetään sämpylät ihmisille on hauskaa,
kannattaa katsoa.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Tässähän lähestytään Jackass-osastoa.Tuskin minkään muun ohjelman takia vanha mies valvoisi perjantaina puolille öin ja vieläpä MTV:tä katsoen.Ei tunnu enää Duudsonit miltään.

Ja Conan on muuten paras sarallaan.Banan is cock!
 

JanJ

Jäsen
Jackass on oikeasti hyvä.
Näittekö sen jakson missä Brad Pitt oli mukana?
se kidnappaus oli loistava!
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Brad Pitt gorillana nähty.
Jackass on lähellä parasta mitä TV:stä tulee.Kun tapana ei ole valvoa,eikä varsinkaan katsoa MTV:tä,niin olen vasta reilun kuukauden tiennyt ohjelmasta,kun siihen sattumalta törmäsin.
Onkohan vanhakin ohjelma?Tänäkin aikana tullut jo osin samoja pätkiä.
Lasten kanssa voi katsoa yllytyshulluja ja Duudsoneita,mutta Jackassilta niitä visusti varjelen.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti vilpertti
Mun mielestä Tom Green on lähinnä idiootti, en oikein ole koskaan tajunnut niitä sen "hauskoja" juttuja. Road Tripissäkin lähinnä kaveri alkoi etomaan eikä huvittamaan. Olen ehkä jotenkin vinksahtanut, kun en tajua mikä miehessä on niin hauskaa...

No samassa kerhossa ollaan. Jossain luin Greenin saaneen kehuja, joten katsoin hänen ohjelmansa. En nauranut kertaakaan. Perseestä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti vilpertti
Mun mielestä Tom Green on lähinnä idiootti, en oikein ole koskaan tajunnut niitä sen "hauskoja" juttuja. Road Tripissäkin lähinnä kaveri alkoi etomaan eikä huvittamaan. Olen ehkä jotenkin vinksahtanut, kun en tajua mikä miehessä on niin hauskaa...
Joo. Ei kaikkia sais päästää telkkuun tai tekemään elokuvia. Ei varsinkaan Tom Greeniä. Todella surkeaa huumoria, mutta makunsa kullakin. Ei iske minuun. Conan taasen on paras "talkkari" juontaja.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Kattokaapa Jackass muutaman kaljan voimalla. On sen jälkeen entistäkin hauskempi.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Joo...

Jackass on myös loistava. Ainoa mikä ohjelmassa pistää ärsyttämään ovat ne jatkuvat "huonoa makua, älä yritä kotona" -varoitukset, jotka lienevät paikallaan Tibberin vaatimuksesta.

Duudsoneihin verrattuna Jackass on noin miljoona kertaa parempi, sillä se ei vaikuta niin väkisin väännetyltä. Myös tempaukset Jackassissä ovat kovempia...

Mitkä muuten ovat Jackassiä seuranneiden suosikkitempaukset? Itselleni ovat jääneet mieleen ainakin "kuka syö sata (kanan)munaa minuutissa" ja pyöräily kisa, jossa ajettiin suoraan paskaojaan...
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Jackass

Jackass on ihan jees, jos ei muutakaan tekemistä ole. Kyllä siinä joka jaksossa on jokin juttu jolle repeää ihan täysin.
Mieleen muistuu ainakin ne ihmissusi-/gorilla-/lepakkopuku-jutut, joissa joku pukeutuu em. asuun ja riehuu ympäri kaupunkia.

Paras oli kuitenkin ehkä juttu missä se tukeva poika (Preston Lacy) valittelee bussipysäkillä paskahätäänsä, ja viereen oli järjestettu vessakoppi. No sinne sitten ja vähän akkiä. Sisältä kuului sitten karmea piereskely ja sadattelu. Ulos vessastahan tuli sitten se kääpiö (Wee Man). Kyllä monelta bussipysäkkiläiseltä naama venähti...:D

Onkohan muuten kenelläkään tietoa milloin tulee ulos se Rantarockissa kuvattu jakso(t)? Siellähän pojat tarjoutuivat mm. teroittamaan ihmisten luistimia...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jackass on loistava!Jää Tom Green kolmanneksi ja Duudsonit vielä kauemmaksi. Jackassin äijät ei tee mitään väkisin, niillä on vähän suunniteltukin. Eikä ne yllytä, toisin kuin Duudsonit.

Mää nauroin eniten siinä, missä ne kaks äijää oli pukeutuneet jääkiekkoilijoiksi ja menivät tappelemaan jonkun sarjan peliin.
Porukka katsoi leuka alhaalla, että mitä ne oikein tekee...
Tuomarit heitti ne pois kaukalosta tappelemasta.

Paras neronleimaus oli "urban cajaking". Yks äijä meni vesipoolossa käytettävällä kajakilla ympäri jonkun kaupungin vesi"suihkulähteitä".Siellä oli sellaisia, missä vesi virtas sellaisessa alaspäin viettävässä railossa.Vaikea selittää, mutta hyvä idea.


Inhottavin tapaus oli mun mielestä se kun kaks äijää ja se yks likka joivat värillistä maitoa gallonan.(4,2 litraa?). Ja sitten katseltiin kun kaikki tulee takaisin vatsahappojen kanssa.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti B1
Mää nauroin eniten siinä, missä ne kaks äijää oli pukeutuneet jääkiekkoilijoiksi ja menivät tappelemaan jonkun sarjan peliin.
Porukka katsoi leuka alhaalla, että mitä ne oikein tekee...
Tuomarit heitti ne pois kaukalosta tappelemasta.
Siinähän se tuli. Samoin nauroin minäkin... varsinkin kun tappelu jatkui kadulla.
 

Cube

Jäsen
Jackass on loistava!
Tosiaankin, joka jaksossa on taatusti vähintään yksi juttu jota ei vakavalla naamalla katsota. Esim. Brad Pittin kidnappaus ja "Bloody Carpet", jossa lavastetaan murha ja soitetaan matonpuhdistaja paikalle ovat todellisia helmiä.


Jay Leno ja Conan ovat myöskin molemmat mahtavia. Itse olen katsonut Lenoa jo kymmenvuotiaasta ja Conaniakin lähes yhtä kauan. Pitkään oli Leno mun suosikki, mutta Conan on ajanut ohi viimeistään (yllättäenkin) Andyn lähdön jälkeen. Kaikki huonoimmatkin sketsit tuntuvat loistavilta, koska ne ovat tosiaankin niin HUONOJA! Esim. "Ben Franklin fighting a lake"...
Onneksi Conan ja Leno tulevat nykyisin CNBC:ltä edes viikonloppuisin (eivät tosin tällä hetkellä) ja Conan subbarilta joka päivä. Kuitenkin on ikävä niitä aikoja, jolloin molemmat tulivat CNBC:ltä joka päivä.. ja nämä jaksot olivat kaiken lisäksi aivan tuoreita eli vain päivän vanhoja.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsekin älysin Jackassin vasta vähän aikaa sitten, mutta nyt se on kyllä katsottava joka kerta :D
Yököttävin tempaus mitä minä olen siinä nähnyt on kyllä omeletti, joka tehtiin ensin syömällä ainekset ja oksentamalla ne sitten pannuun. :p
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Parhaita "sketsejä" ovat Jackass:ssä olleet ehdottomasti noi Brad Pitt kidnapping ja Bloody Carpet.

Ja Conan O'Brien on maailman hauskin mies! (Se Ben Franklin fighting a lake oli kyllä todella mahtava! Nauroin vedet silmissä pitkän aikaa!)
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi CoB:n jaksot ovat niin vanhoja?

Onko kenelläkään tietoa miksi CoB:n suomessa näytettävät jaksot ovat niin vanhoja? Säästääkö SubTV rahaa kun ei näytä samantien uusia jaksoja, kääntäminen tuskin on noin aikaa vievää puuhaa.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Pest, näytetäänkö mistään Suomessa näytettävistä ulkomaalaisista sarjoista kovinkaan uusia jaksoja? Ei tule ainakaan minulle mieleen. Taitaa olla määräys noilta ohjelman tekijöiltä, näin ainakin luulisin.

Itse unohdan useimmiten Jackassin katsoa, mutta nyt yht'äkkiä tuli mieleen niistä piloista tämä:

Äijä syö jotain punaisia pillereitä, joista suussa sulaessa tulee veren näkyistä mönjää. Sitten äijä lähtee rullaluistelemaan ja törmää julkisella paikalla johonkin ja jää hetkeksi makaamaan maahan. No, ihmiset tulevat tietenkin kysymään että kävikö pahasti ja näkevät, että äijältä tulee "verta" suusta. Samalla äijä lähtee jatkamaan rullaluisteluaan ja ihmiset yrittävät pysäyttää hänet, koska eihän noin pahasti loukkaantunut voi jatkaa matkaansa. No kuvaaminen päättyi siihen, kun tämä rullaluisteleva äijä on pensaassa piilossa ja naureskelemassa, kun ihmiset jututtavat poliisia huolestuneina.

Toivottavasti saitte jonkinlaisen käsityksen.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Barbaari

:( .... höh

Mä jo luulin että Conan Barbaarista oli tulossa uusi jakso...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös