[COLOR=red]Mestiksen huhuja[/COLOR]

  • 1 226
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.

jammu81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes.
Ajattelin avata tällaisen palstan jossa kaikki voi kirjoittaa kuulemiaan huhuja mestiksestä tai mestiksen pelaaja siirroista.

Itse olen kuullut että Marko Härkönen Sport (MV) olisi siirtymässä Hermekseen ja Miika Wiikman Hermes (MV) siirtyisi Sporttiin. Nämä on siis vain huhuja mutta nyt on muiden vuoro kertoa huhut.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Hähä. Paras huhu koko vuodelta.

Itse olen kuullut, että Jukureiden Antti Laakso olisi siirtymässä Tutoon ja että vaihdossa tulisi Bogdanov jr.
 

Homey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Hpk
Viestin lähetti jammu81
Ajattelin avata tällaisen palstan jossa kaikki voi kirjoittaa kuulemiaan huhuja mestiksestä tai mestiksen pelaaja siirroista.

Itse olen kuullut että Marko Härkönen Sport (MV) olisi siirtymässä Hermekseen ja Miika Wiikman Hermes (MV) siirtyisi Sporttiin. Nämä on siis vain huhuja mutta nyt on muiden vuoro kertoa huhut.
Voi pitää paikkansa. Muistan joskus kuulleeni kauan sitten että Härkönen olisi halunnut Hermekseen. Mutta se voi olla ihan "puppua", Toisaalta Härkönen jää kyllä Danielssonin varjoon niin ehkäpä mies kaipaa uusia haasteita??
 

Rocco

Jäsen
Härkönen rakentaa kuulemma taloa Vaasaan ja on täällä duunissa. Tuskin ihan heti Kokkolaan lähtee.
 
Jatkoajan säännöissä puhtaiden huhujen levittely on kielletty, joten aiheelle pyhitetty ketju menee tällä perusteella säppiin.

jammu81 voisi palstan sääntöjen lisäksi myös tarkastella netikettiä ja hieman pohtia uusiksi tuota värien käyttöään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös