Cobol!

• 2 823
  • 14

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Kylläpä taas nämä sinun aina paikkansa pitävät "siirrot" näyttävät kovinkin pitävän paikkansa. Väitit taannoin, että Korhonen ei pelaa Kärpissä seuraavalla kaudella. Mies teki tänään 2:n vuoden jatkosopimuksen Kärppiin, joten siinä taas sun "varma" huhu.. Olen täysin varma, että muutkaan mainitsemasi pelaajat eivät ole menossa mihinkään. Tämä on sitä väärien huhujen levittelemistä. Olen myös jutellut Kärppien organisaatioon kuuluvien kanssa, ja saanut sellaisen käsityksen, että neuvotteluja ei olla edes käyty!

Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähettänyt käyttäjä Potaichuk #67
Kylläpä taas nämä sinun aina paikkansa pitävät "siirrot" näyttävät kovinkin pitävän paikkansa. Väitit taannoin, että Korhonen ei pelaa Kärpissä seuraavalla kaudella. Mies teki tänään 2:n vuoden jatkosopimuksen Kärppiin, joten siinä taas sun "varma" huhu.. Olen täysin varma, että muutkaan mainitsemasi pelaajat eivät ole menossa mihinkään. Tämä on sitä väärien huhujen levittelemistä. Olen myös jutellut Kärppien organisaatioon kuuluvien kanssa, ja saanut sellaisen käsityksen, että neuvotteluja ei olla edes käyty!

En muuten kirjoittanut heidän siirtyvän, vaan heitä tarjotun muualle. Syynkin kerroin eli ns. hintatason määrittelyn.

Hyvä että Kärpät teki sopparin Korhosen kanssa, sillä Kärppien lisäksi Korhosella oli muitakin ottajia! Kärppien pelaajille on nyt yhtäkkiä eilisen jälkeen todella tarjottu uusia sopimuksia ja paremmin ehdoin. Kiitos siitä kuuluu varmasti pelaajille hyvien pelisuoritustensa vuoksi. Mutta kuten kontaktini Oulusta kertoi, kyllä tolla mun jutulla oli vaikutusta silläkin, joten Kärppien kaverit - Korhonen nyt ainakin - voisi varmaan pilsnereitä tarjota -;)

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Okei, mutta ei enää levitellä siirtohuhuja ennen kuin ne on varmistettu? Sellaiset sekoittavat vain joukkueiden tilannetta.

Roy

Jäsen
Cobol vastasi minulle tässä taannoin seuraavasti, kun väitin että Korhosella on 2 vuoden sopimus Kärppiin:

"Höpö-höpö. Korhosella mitään sopimusta ole, ei todellakaan. Tarkistapa tietosi. Tarjottu on, mutta Korhonen ei ole suostunut allekirjoittamaan sitä. Miksiköhän ei?"

Kuten jo sanoin, niin säälittävää keksiä tällainen huhu kesken käynnissä olevan sarjan. Noh, huomennahan se nähdään käykö tämä tieto omaan nilkkaan (lue Korhosen kommentit yletxt). Ystävällisesti pyytäisinkin esim. Cobolia pysymään faktoissa ja jättämään ne "kuulin kaverin siskon pojan tarhakaverin isän saunakaverilta", että Mr. X, siirtyy seuraan Y. Spekuloida saa, paskanpuhuminen on eriasia.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähettänyt käyttäjä Roy
Cobol vastasi minulle tässä taannoin seuraavasti, kun väitin että Korhosella on 2 vuoden sopimus Kärppiin:

"Höpö-höpö. Korhosella mitään sopimusta ole, ei todellakaan. Tarkistapa tietosi. Tarjottu on, mutta Korhonen ei ole suostunut allekirjoittamaan sitä. Miksiköhän ei?"

Kuten jo sanoin, niin säälittävää keksiä tällainen huhu kesken käynnissä olevan sarjan. Noh, huomennahan se nähdään käykö tämä tieto omaan nilkkaan (lue Korhosen kommentit yletxt). Ystävällisesti pyytäisinkin esim. Cobolia pysymään faktoissa ja jättämään ne "kuulin kaverin siskon pojan tarhakaverin isän saunakaverilta", että Mr. X, siirtyy seuraan Y. Spekuloida saa, paskanpuhuminen on eriasia.

Hei haloo!!!

1) Pysyin täysin faktassa: Korhoselle tarjotiin uusittu sopimus Kärpistä vasta tänään - ja osittain tuon kirjoitukseni johdosta.

2) Älä keksi juttua mun suuhun. En ole väittänyt koskaan enkä missään, että Mr X tai Korhonen siirtyisi yhtään minnekään.

3) Kerroin asiallisella tavalla, että mm. Korhoselle on tarjottu sopparia, mutta hän ei ollut sitä allekirjoittanut. Se oli fakta. Kerroin myös, että Korhosta oli tarjottu muihin seuroihin hintatason selvittämiseksi. Se oli toinen fakta.

En siis edes spkekuloinut, kirjtoin vaan kuinka asiat ovat.

susi

Jäsen
cobol

Eli siis Korhoselle tarjottiin uusi sopimus vain ja ainoastaan SINUN kirjoituksesi ansiosta. Anna mun jo kaikki kestää. Kyllä taitaa äijällä olla suuret luulot itsestään. Niin kuin Korhonen itse sanoi, tää oli jokereiden puolelta täys bullshittia.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: cobol

Viestin lähettänyt käyttäjä susi
Eli siis Korhoselle tarjottiin uusi sopimus vain ja ainoastaan SINUN kirjoituksesi ansiosta. Anna mun jo kaikki kestää. Kyllä taitaa äijällä olla suuret luulot itsestään. Niin kuin Korhonen itse sanoi, tää oli jokereiden puolelta täys bullshittia.

Oletkos nyt ihan varma, että otit aamulääkkeesi, joiden piti parantaa luetun ymmärtämistä? Vittuilla voi, mutta koita säilyttää edes sellainen taso, joka mahdollistaa asiallisen vastauksen.

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Thailand
Kärpät teki Korhosen kanssa jatkosopimuksen jo helmikuussa. Seuran tapa tehdä mediaa on vain hieman toisenlainen kuin muilla. Viimeiseen asti pihtaamalla saa paljon suuremman kohun aikaan, verrattuna siihen jos tipottelee kerran päivässä näitä keskitason pelaajien sopimuksia.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähettänyt käyttäjä Jantse
Kärpät teki Korhosen kanssa jatkosopimuksen jo helmikuussa. Seuran tapa tehdä mediaa on vain hieman toisenlainen kuin muilla. Viimeiseen asti pihtaamalla saa paljon suuremman kohun aikaan, verrattuna siihen jos tipottelee kerran päivässä näitä keskitason pelaajien sopimuksia.

Osaltani en jatka tätä turhaa keskustelua enää kuin toteamalla sen, että Korhosella ei ollut allekirjoitettua sopimusta ensi kaudesta Kärppien kanssa vielä ennen eilistä. Ja sanon suoraan myös lähteeni - koska siitä ei enää sopimuksen tultua allekirjoitetuksi ole mitään haittaa - ja sen kertominen saattaa helpottaa asian tajuamista, ainakin vähitellen: Markus Korhonen.

susi

Jäsen
No taitaa olla sitten niin, että Markus on sulle bissen velkaa kun sä kerran näin kiltisti toit tämän asian meidän tietoisuuteen ja samalla ansaitsit Markukselle lisää rahaa. Kyllä ne pelaajatkin on kaksimielisiä, oi voi. Ja niin ne aamulääkket, mistä sä tiesit et unohdin ne ottaa?

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vastuutonta

Nimimerkillä cobol on varmasti nyt erittäin hyvä mieli itsestään, kun hän kokee, että on ollut vaikuttamassa asioihin. Tuollainen huhujen/tietojen levittely on varmasti jännää, mutta samalla erittäin edesvastuutonta.

Cobol vihjasi, että Korhonen olisi itse arveluttavin keinoin saanut sopimustaan itselleen paremmaksi, levittämällä julkisuuteen hänen tilannettaan edistävää tietoa. Tämän tiedon tavoitteena oli epäsuorasti kiristää Kärppiä ja cobol osallistui tähän huijaukseen yhtenä pelinappulana.

Cobol yrittää paeta vastuutaan asiassa toteamalla, että hän vain kertoi mitä kuuli Korhoselta itseltään. Tällaisissa tilanteissa ihmisen henkinen kypsyys mitataan, kun hän saa vastuuta tai jotakin osapuolta vahingoittavaa tietoa. Cobolin pätemisen tarve oli kuitenkin suurempi kuin hänen kykynsä kantaa vastuuta ja tulokset ovat kaikkien luettavissa mm. siinä viestiketjussa, jossa hän luetteli kaikki ne pelaajat, joita oli tarjottu Jokereille.

Lapsellista egon pönkittämistä, sanon minä!

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tää retosteluasia täällä on vähän kahtaallinen juttu.Toisaalta jossain asiassa julkisuus saattaa vaikuttaa sopimusneuvotteluihin,mutta useimmiten ei.Se,että Cobol valottaa tietämyksen arkkuaan,on ainakin minusta hyvä juttu.Me täällä jatkoajassa kaikkien muiden lätkäsaittien tavoin tykätään läträtä huhuilla ja"varmoilla"tiedoilla,oikeesti en usko sen vaikuttavan tuon taivaallista mihinkään todelliseen muutakuin viitteellisesti.Varmaankin on niin,että seurojen toimistoissa saadaan makiat naurut vähintään kerran päivässä,jos näillä sivuilla joutavat kuikuilemaan.

Tässä Korhosasiassa ihmetyttää aika voimakkaat ilmaisut po.pelaajan kärppien huijaamisesta jne.Eiköhän jokaisella liigapelurilla ole omat agentit,joille kuuluu ammattiasioihin tehdä pelaajan edun mukaisia ratkaisuja,seuroilla on taas omat taktiikkansa,eikä näissä puolin ja toisin pelata yhtään kirkasotsaisemmin,kuin kaukalossakaan.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Haloo!

Maalaisjärkeä saa käyttää niin Oulussa kuin Helsingissäkin. Tuollaisen huhun voi heittää näille palstoille ilman minkäänlaista pelkoa vastuuseen joutumisesta. Mutta miettikää nyt itse: Korhonen ei missään tapauksessa olisi lähtenyt kakkosmolariksi. Se olisi ollut täysin järjetön liike tuossa paikassa. Tämä asia varmasti tajuttiin myös Junnon tehtaalla.

Kyllähän Cobol saa nyt ansiotonta arvonnousua teidän jutuissanne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy