CM 00-01 saavutuksia

• 1 237
  • 15

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun täällä on nähtävästi paljon Championship Managerin pelaajia, ajattelin avata aiheen tästä. Mitä olette saavuttaneet parhaimmillanne pelissä ilman huijauksia.

Omia saavutuksia:

HJK:lla voitin ensimmäisellä kaudella UEFA- cupin vaikka jäin toiseksi sarjassa. Toisella kaudella voitin sarjan, mutta "jäin" toiseksi UEFA-cupissa.

Ilmiömäinen menestys jatkui seuraavalla kaudella: Suomen liigassa ylivoimainen voitto-----ja hunajaa päälle, voitin mestareiden liigan, tiellä finaaliin kukistuivat mm. Real Madrid ja Juventus.

Nykyään joukkue on aika ulkomaalaispainotteinen:

mm.

Antti Niemi, Daniele Daino, Tziortzopulos, Angel Morales, Nica Panduru, Frederic Kanoute, Tore Andre Flo, Joseba Llorente, Andy Cole, Davide Xausa, Christian Uribe, Johan Walem, Liviu Ciobotariu, Jackie McNamara, Jussi Jääskeläinen, Tommi Grönlund.

Siinä muutama nimi, jotka olen hankkinut. Huom, ilman mitään huijauksia.

Kertokaa vastaavia saavutuksianne/pelaajaostoksianne!

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
19 kautta..

..pelasin, sitten riitti! Onneksi CM 01/02 tulee ensi kuussa kauppoihin..:cool:

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nuo saavutukset euro-kentillä ovat aika huimat. :eek:
Omani kalpenevat rinnalla.

FC Hämeenlinnan (alkup. versiolla aloitettu) neljä ensimmäistä kautta:
1.) sarjanousu karsintojen kautta, cupissa puolivälierissä
2.) seitsemäs liigassa, cupissa puolivälierissä
3.) Suomen mestaruus, cupin finaali (tappio)
4.) neljäs liigassa, cupin mestaruus, karsintojen kautta ChampLeague'aan, jossa yksi piste (koti tasuri Ajax'ista) ja 18 milj. markkaa puhtaana käteen.

Aston Villa Valioliigan mestaruus eka kausi (myös tämä alkup. versiolla aloitettu).

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Saavutuksia:

Tässä muutama:

Blackburnilla ensimmäisenä kautena nousin Valioliigaan.

Seuraavana vuonna voitin Valioliigan.

Seuraavana voitin Valioliigan & Champions Leaguen.

Sitten Käpylän Pallolla olen noussut Veikkausliigaan ja voittanut cupin samana vuonna.

Olen myös noussut Rushden & Diamondsilla Englannin Conferenssista Valioliigaan.

-------------------
Että - Näin

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Huh?

UEFA Cup HJK:lla!?!?!? Aika saavutus... :D

Mutta itse asiaan: miten CM:ssa voi edes huijata?

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Huh?

Viestin lähetti odwaz

Mutta itse asiaan: miten CM:ssa voi edes huijata?
No tässä joitain

Editor-huijaukset:
- parannella (omia)pelaajia
- siirtää parempia pelaajia omaan joukkueeseen
- parantaa oman joukkueen (world)reputation'ia
- lisätä rahaa
- ottaa editorilla selvää pelaajista; ketkä ovat hyviä, ketkä ovat huippu-lupauksia, kuka sopii millekin pelipaikalle

Taktiikka-huijaukset:
- imuroida/väsätä ja etenkin käyttää taktiikoita, jotka ovat parempia kuin muut vain siksi, että ne iskevät pelin tekoälyn heikkouksiin, eli huijata konetta tietäen että se ei voi sille mitään

Pelistä löytyy myös päivitysversiosta riippuen erinäisiä palkka- ja siirtosumma-vedätyksiä.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Aivan, aivan.

Mä en oo ees oikein innostunu tosta 00-01:stä, ainakaan niin paljon kuin edellisestä. Siinä mä oon pelannu Fulhamilla 9 kautta. En oo edes voittanu mestaruutta, mutta toisena oon ollu, ja voittanu FA Cupin kerran ja Liigacupin kaks kertaa.

Uudempaa CM:ää oisin varmaan pelannu enemmänkin, mutta Suomen liiga ei toimi, se tilttaa ekassa continue gamessa. Se on kyllä piraattiversio... Seuraavan version ostan kyllä ihan aitona.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
CM3:ssa pelasin chelsealla ja voitin valioliigasta 36 peliä pelasin tasan kaksi. Ostin maaliin tällaisen hemmon nimeltä Leonardo Riccatti joka päästi kauden aikana 3 maalia, silloin kun Ricatti oli loukkaantunut meni maaleja vähän omiin, mutta yhteensä päästin kauden aikana yhteensä 8 maalia. Riccattin kyty oli kyllä todella paskat, että varmaan joku bugi tai jotain.
Voitin neljän kauden aikana 4 mestaruutta, 4 liiga cuppia, 4 FA cuppia, 3 mestareiden liigaa ja yhden UEFA-cupin.

Cm 00-01 voitin AS Roomalla kaiken mahdollisen kolmena vuonna.
Nyt olen taas pelannut Chelsealla sellaset kolme kautta ja nimimiehistö on hurja: Hedman, Enckelman, Hyypiä, F Cannavaro, Montero, Méxes(jolla kyvyt kehittyvät aivan huimiksi), Roberto Carlos, Cosmin Contra, Janne Saarinen, Daniel Andersson, Van Bronckhorst, Martin Jörgensen, Hugo Leal, Don Hutchison, Miklu, Chiesa, Batistuta. Ettö sellasta, varsinkin pakisto on todella kova.

Voitin kerran mestareiden liigan, ja pelaan nyt kolmatta kautta ja olen sijoittunut valioliigassa kahdella aikaisemmalla kaudella toiseksi.

Noh, mä en ole paljoa saavuttanut CM:ssä. Muistaakseni kerran voitin Valioliigan mestaruuden Liverpoolilla, ja pari kertaa olen nostanut Watfordin 1.divarista Valioliigaan. Kauaa en jaksa yhtä peliä pelata, kun heti tulee mieli vaihtaa joukkuetta/liigaa ;)
Mutta toivottavasti tuo Jatkoaika-team menestyy nyt sit ;)

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Huijauksista...

Omasta mielestäni tehokkain huijauskeino menestymiseen on savetus/lataus - tekniikka. Eli jos peli menee heikosti ottaa savetuksesta uudestaan. Tosin se on kyllä raukkamaista meininkiä, ja eri asia ketä niin tekee, mutta toimii kyllä loistavasti jos menestystä tahtoo.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
On nämä joskus ennenkin kerrottu, mutta laitetaan nyt uudelleen, kun ei kukaan kuitenkaan muista mitään edellisestä CM-keskustelusta.

Interillä olen voittanut 28 ensimmäistä liigapeliä, mestaruus oli varma 26 voiton jälkeen. Tämä siis ensimmäisellä kaudella. Peli jatkui 7 kautta, 7 mestaruutta, 6 Italian Cupin voittoa ja pari Mestareiden liigan voittoa.

Romalla kuusi kautta, jokaisella mestaruus, kolme Italian Cupin voittoa ja kerran Mestareiden liigan voitto.

Parmalla seitsemän kautta ja yhtä monta mestaruutta, kolmella viimeisellä kaudella voitin kaikki kilpailut mihin osallistuin plus 2006 MM-turnauksen Italian maajoukkueella.

Paras saavutukseni on ehkä kuitenkin 1. FC Kölnin luotsaaminen ensimmäisellä kaudella neljänneksi, kahdella seuraavalla mestaruuteen, neljännellä kaudella toiseksi ja viidennelä kaudella taas mestaruuteen. Mestareiden liigassa olin finaalissa kahdesti, mutta molemmilla kerroilla hävisin.

Athletico Madridin nostin ensimmäisellä kaudella Espanjan Liigaan ja toisella tuli mestaruus, saman tempun tein myös Nürbergillä Saksassa. Niitä pelejä en enää jatkanut, koska tavoite oli saavutettu.

Siinähän niitä saavutuksia, laitetaan vielä paras joukkue jonka olen saanut koottua, Interissä kolmannella tai neljännellä kaudella: Buffon, Thuram, Cannavaro, Mendieta, Guardiola, Davids, Gattuso, Rivaldo/Figo, Totti, Elber, Crespo ja Kluivert. Figo pelasi kolmannen kauden ja Rivaldo neljännen, muut pysyivät molemmat kaudet joukkueessani.

Jonkun verran tuota on tullut tahkottua, mestaruudet on voitettu myös Bayernilla, Chelsealla, ManUlla, Barcalla, Laziolla, Leedsillä, Leverkusenilla ja Celta Vigolla. Noista Barcalla, Laziolla, Bayernilla ja ManUlla on suht helppo voittaa kun rahaa on kuin roskaa, mutta muilla se ei ollutkaan ihan itsestään selvyys.

Toivottavasti seuraavassa managerissa parhaat pelaajat ovat vähemmän ylivoimaisia.

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
TAKTIIKKAHUIJAUS

Itse olen ainakin huomannut, että 3-1-4-2 ryhmitys toimii
todella hyvin. Nopeat, tekniset laiturit ja rikkovat keskimmäiset
keskikenttäpelaajat höystettynä yhdellä varmistavalla dmc:llä
hoitavat hyökkääjille niin paljon paikkoja, että tietokone on
usein pulassa.

Tätä "huijausta" tulee käytettyä, kun tilanne rupeaa käymään
tukalaksi. Toivottavasti seuraavassa CM:ssä tämä taktikka
ei pure.

heka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ollaanhan sitä jo kohta oltu yli kuukausi vierotuksessa peliin ;) koska alkoi pelaaminen jo vaikuttaa liian vakavalta. Viimeksi pelasin Chelsealla, jolloin sain 6 premier mestaruutta, 4 mestareiden liigan voittoa ja muita cuppeja tuli voitettua aika urakalla. Taktiikka oli lähes 75% peleissä 4-1-3-2 ja muistaakseni aloitukskokoonpanoni oli parhaina aikoina tälläinen.

GK= F. Toldo
DL= R. Carlos
DC= A. Nesta
DC= S. Hyypiä
DR= L. Thuram
DMC= E.Davids
MC= Denilson
MC= Ronaldinho
MC= K. Bakirculo
FC= Z. Ibranovich
FC= J. Floyd Hasselbaik

Olen pelannut myös innokkaasti Veikkausliigaa FC Lahdella ja Tampereella ja kokeillut Serie A:ssa Parmalla. Erittäin mielenkiintoinen ja mukaansatempaava peli. Siihen jää kyllä valitettavasti koukkuun!

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Itse..

..en huijannut kertaakaan.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Espanjassa ja Suomessa...

Real Betiksellä ekalla kaudella nousu, ja heti seuraavalla kaudella liigan voitto. Sitten meni kaksi kautta kakkosena. Sitten onkin tullut neljä mestaruutta putkeen. Olikos kaudella 2006 kun tuli seitsemän eri pokaalia kaappiin. Kaiken mahdollisen mitä seurajoukkue voi voittaa, Uefa-Cuppia lukuunottamatta, kun siihen en luonnollisesti osallistunut. Seuraavalla kaudella ei ihan niin hyvin alkanut, hävisin Euroopan Super-Cupin... Todennäköisesti silti tulee pokaaleja, sen verran vahva joukkue on. Yhdellä kaudella reservitkin tuli kakkoseksi divarissa, muttei voineet nousta liigaan.

FC Jazzilla alku oli hankalaa, viides ja kuudes kahdella ekalla kaudella. Kolmannella tuli mestaruus. Ja sen jälkeen niitä on tullut kolme. Mestareidenliigassa olen edennyt kaksi kertaa toiseen vaiheeseen, jossa on kyyti ollut kylmää, mutta pelit tasaisia. Rahaa on tullut kyllä niistä peleistä ihan kivasti, kun esim. Barcelona on ollut vastustajana...

Nyt on ollut tauko pelaamisesta... Odottelen jo uutta versiota.

nimim. CM on aiheuttaa riippuvuutta ;)

...ja demohan tulikin tänään saataville noin puoli yhdeksän korvilla, mutta yllätys yllätys serverit ovat niin tukossa, että eipä kannata tänään edes yrittää. Jos serverit ei olis huomenna niin tukossa, niin vois vaikka imuttaa demon lisäksi Suomen quickstartfilen. Tosin tässä demossa on ikävä 180 päivän aikarajoitus :(

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy