Club vs. Country

  • 1 199
  • 10

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Siis nyt mielipidettä tähän ikuisuuskysymykseen.

Minulle seurajoukkue tulee kyllä hivenen edellä!
 

TML

Jäsen
Kyllä seurajoukkueen menestys on paljon hienompaa. Pitkä kausi ja menestys tekee hyvää toisin kun esimerkiksi mm-kilpailuissa jossa muutaman viikon uurastus joko palkitaan, tai ei.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Suomen maajoukkue on tärkeämpi kuin Jokerit. Mutta kai sitä on oppinut hyväksymään ainakin rauhan aikana, että monet isänmaallisetkin ihmiset pitävät nationalismin erossa urheilusta ja siksi heilläkin menee klubi edelle.

Varmaankin joka paikassa vahvat tunnesiteet johonkin seuraan omaavien ihmisten keskuudessa maajoukkueen ykköseksi rankkaavat ovat vähemmistössä.
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Vaikka en muuten välitä paskaakaan mistään "isänmaallisuudesta", niin poikkeus on kuitenkin Suomen lätkä/futismaajoukkueet. Seurajoukkueet tulevat sitten kaukana perässä...
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Kyllä seurajoukkueet ovat sydäntäni lähempänä kuin maajoukkueet. Tiedä sitten miksi, jotain elämän suuria kysymyksiä kai.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Liverpooligan kirjoitti:
Siis nyt mielipidettä tähän ikuisuuskysymykseen.


Tämä iäisyyskysymys tuntuu putkahtelevan yhtenään esiin muodossa tai toisessa täälläkin, ja yhtä usein kuin kysymys tulee esiin yhtä usein vastaan urheilussa seuran menevän maajoukkueen edelle, itseasiassa jopa niin paljon ettei ole todellista tarvetta seurata maajoukkueen esityksiä intohimoisesti. Syynä intohimon puuttumiseen lienee se etten ole kovinkaan isänmaallinen henkilö, minulle Suomi on paikka jonne satuin syntymään ja jossa nyt satun asumaan, joten en todellakaan pysty samaistumaan henkilöön jolle Suomen menestyminen arvokisoissa ajaa kaiken muun edelle.

vlad.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Jääkiekon seurajoukkueet, missä pelaa? Ei ole kiinnostanut sitten 90-luvun TPS vs. Jokerit sotien, viimeinen kiinnostus meni Sean Gagnonin poistuttua. Maajoukkue aina ja iän kaikkisesti.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Jep maajoukkue nykyään tällä kaudella olen nähnyt yhden SM-liiga ottelun HPK - Blues ja oli sellaista kahvaamista, että toista kertaa minua ei rinkelinmäellä tulla näkemään tällä kaudella ja otteluraportissa viellä kehuttiin ottelun tasoa hyväksi joten millaistakohan se huono peli sitten mahtaakaan olla. Voisi olla, että kerhon menestys kiinnostaisi enemmän jos SM-liigan taso olisi korkeampi tai ainakin tuomarilinjat paremmat.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Jääkiekossa seura, jalkapallossa Die Mannschaft

Tämä siis tärkeysjärjestyksessä, toki molemmissa olen kiinnostunut myös siitä toisesta.


Ranger
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Maajoukkue. Aivan kuten vlad tokaisikin, tästä on puhuttu niin monta kertaa, etten jaksa samoja asioita jälleen kerran sepustaa.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Kylläpä ne aika käsi kädessä kulkevat. Seurajoukkueen (Kärpät) menestys sanelee myös maajoukkueenkin kiinnostavuuden. Ihme kyllä.

Hiukan kallistun kuitenkin seurajoukkueen puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös