Ja jos ei muuta, niin voi tulla katsomaan Sami Vatasta, kuten Antti Mäkinen aikoo tehdä. Jos oikein ymmärsin, niin myös Kristian Kuusela on tulossa selostamoon tai studioon paikan päälle Äijänsuolle ihailemaan Ilari Filppulan veljeä. Miettikääpä sitä.
Joku Mikko Lehtosista oli sinänsä ihan miellyttävä kommentaattori ja hänellä oli ihan hauska ja innokas tapa tiputella "tämmösiä pikku faktoja".
Eilisen pelin avauserä Viaplayltä oli hämmentävä kokemus. Siitä se sitten onneksi vähän rauhoittui/tasaantui, mutta avauserä oli todennäköisesti ensimmäinen kerta ikinä, kun katsomassani/kuuntelemassani Lukon pelissä on vastustajan selostaja. No ehkä olen jotain Radio Poria tai Auran Aaltoja joskus kuunnellut hetken, tai Mertsiä joskus Pelsu-Lukko pelissä.
Muutama aivan koominen tilanne kun selostus keskittyy edelleen hehkuttamaan Suomen Cale Makaria, vaikka hän on jo antanut paskan syötön ja Lukko riistänyt kiekon. Tai kun syöttö vaan kestää ja kestää ja lennihämäläinen on jo ahdistanut Vatmanin jo kulmaan niin sama meno jatkuu. Eikä siinä, loistava kiekollinen pakki Vatanen on mutta toistaiseksi Lukkoa vastaan kahdessa pelissä 50 min peliaikaa ja 0+0=0, +-0.
Pelin ennakoinnissa ei taidettu mainita yhtäkään Lukon pelaajaa nimeltä, siis vaikka ohjaaja ja grafiikat niitä esitteli, niin selostajakaksikko keskittyi kertaamaan leijonalegendojen edesottamuksia. EIkä se nyt sinänsä mitään haittaa, kyllä minä ne Lukon jutut olen kuullut. Huvitti vaan.
Loppua kohti alettiin sitten hehkuttaa Lukkoa vähän liikaakin, niin kuin se nyt olisi maailman kovin yllätys, että Lukko pelaa tasan jengiä vastaan, jonka se kotonaan jo voitti.