CHL-kausi 2020–2021

  • 7 787
  • 38

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lukko on CHL:n ensimmäisessä arvontakorissa Kärppien kanssa. Arvonta viikon päästä.

Ekalla kierroksella ei voi kohdata omasta maasta vastustajaa.
Kun katsoo listaa ketä on 2 korissa niin ihan vieras fänimatkan kannalta Sveitsl, Saksa, Itävalta, Tsekki, Ranska ja Tanska voisi kuulostaa hyvältä.
Kun taas Belarus, Norja, Puola, Wales ja Ruotsi ei kiihota.

Omat suosikit vastaan on Vienna Capitals, Eisbären Berlin tai Geneve-Servette.
Kivoja maita ja olisi helppo järkätä vierasmatkaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle maistuisi kyllä Skellefteå tai Biel varsin hyvin. Tulisi heti kunnon vastus ja pelin taso olisi kovaa. Joku Valko-Venäjän pubiliigan joukkue olisi ihan viimeinen, jota vastustajaksi toivoisi, ihan jo siksi että VV on valtiona täysin läpimätä ja paluumatkalla saisi takuuvarmasti jonkun koronan puolelle joukkuetta.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Lukko-Tappara arvottiin alunperin pariksi, mutta sääntöjen mukaan se ei ollut mahdollista.

Olisihan ollut mukavaa Tapparan päättää Lukon unelmat myös CHL:ssä heti alkuunsa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jollain tapaa tuli oksennus CHL-arvonnassa. Toisaalta nautin, kun lyödään Tappara heti lauluun.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni neljän joukkoon on oikein hyvät mahdollisuudet CHL:ssä, kun tuota kaaviota katsoo.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sparta Praha vastustajana kelpaa ainakin allekirjoittaneelle oikein hyvin. Ei tarvitse lähteä mihinkään vitun Valko-Venäjälle ja samalla ei tullut mitään pubiliigan joukkuetta vastaan Britanniasta. Sparta Praha on erittäin laadukas joukkue, josta löytyy mielenkiintoisia ja laadukkaita yksilöitä, kuten Roman Horak ja Michal Repik. Onhan siellä myös meille niin tuttu Milan Jurcina takalinjoilla. Slaavitkin perinteisesti pitävät kovaa mekkalaa katsomossa, joten win-win-win.

Hieno ja perinteikäs vastustaja.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kait sitä pitää katsella lentoja Prahan suuntaan. Paikka on mukava ja kelitkin tuohon vuoden aikaan voivat olla kesäiset. Eikä edullinen hintatasokaan haittaa.

Jos tämä koronapaska ei laita kapuloita rattaisiin, niin uskoisin olevani paikanpäällä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni neljän joukkoon on oikein hyvät mahdollisuudet CHL:ssä, kun tuota kaaviota katsoo.

RB Munchen on aivan tolkuttoman kova joukkue, varmaan paras joukkue koko Lukon puolen kaaviosta. Tulee lyömään todennäköisesti Ilveksen ihan heittämällä. Sekin nyt toki on selvää, että helppoja pelejä ei ensimmäistäkään tule olemaan Lukolla, mutta ei sen väliä. Omaan silmään kuitenkin menestyminen on mahdollisempaa kaavion tällä puolen, kuin mitä se olisi toisella puolella.

Alkais jo!
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kait sitä pitää katsella lentoja Prahan suuntaan. Paikka on mukava ja kelitkin tuohon vuoden aikaan voivat olla kesäiset. Eikä edullinen hintatasokaan haittaa.

Jos tämä koronapaska ei laita kapuloita rattaisiin, niin uskoisin olevani paikanpäällä.
Halvin tuopillinen mitä 0,5l oluesta maksoin niin taisi olla euroissa 0,75-0,8e. Suosittelen vahvasti siis tutustumaan näihin hintoihin jos joku sinne eksyy
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Halvin tuopillinen mitä 0,5l oluesta maksoin niin taisi olla euroissa 0,75-0,8e. Suosittelen vahvasti siis tutustumaan näihin hintoihin jos joku sinne eksyy
2015 MM-kisoissa katsomoon tuotu iso hodari ja tuopillinen Budvaria maksoi 4 euroa. Junassa matkalla Ostravaan tuoppi maksoi omalle paikalle alle kaksi euroa ja sen tarjoili sellainen naispuolinen henkilö, jotta oli helppo tilata pari lisääkin, ihan vain näkymien vuoksi. Meinaan vaan sitä, että hintataso suomalaisittain yleensä varsin kalliissa paikoissa on myös edullinen.

Ravintoloissa ruoka on simppeliä ja suomalaiselle miehelle sopivaa. Muutaman kerran olen Tsekissä käynyt ja aina on ollut kivaa. Olen aina sanonut, että Tsekki on miehelle erittäin sopiva maa vierailla.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
2015 MM-kisoissa katsomoon tuotu iso hodari ja tuopillinen Budvaria maksoi 4 euroa. Junassa matkalla Ostravaan tuoppi maksoi omalle paikalle alle kaksi euroa ja sen tarjoili sellainen naispuolinen henkilö, jotta oli helppo tilata pari lisääkin, ihan vain näkymien vuoksi. Meinaan vaan sitä, että hintataso suomalaisittain yleensä varsin kalliissa paikoissa on myös edullinen.

Ravintoloissa ruoka on simppeliä ja suomalaiselle miehelle sopivaa. Muutaman kerran olen Tsekissä käynyt ja aina on ollut kivaa. Olen aina sanonut, että Tsekki on miehelle erittäin sopiva maa vierailla.
Vastaavia kokemuksia itsellä myös. Tuo viimeinen lause pitää hienosti paikkansa
 

Pattero

Jäsen
Halvin tuopillinen mitä 0,5l oluesta maksoin niin taisi olla euroissa 0,75-0,8e. Suosittelen vahvasti siis tutustumaan näihin hintoihin jos joku sinne eksyy

Itse olin joulukuussa Prahassa sekä katsomassa yhden Tsekin liigan matsin. Kyllä siellä halpaa oli tähän verrattuna ja katsomossa hais vaan olut ja lämmitetty punaviini. Sitä sai sitte niskoille ja päähän. Ite tykkäsin paikasta, mutta opiskelujen vuoksi en pääse sinne lähtemään (jos nyt ylipäätään kukaan pääsee). Vastassa on laadukas joukkue ainakin viime kauden ja muutenkin esitysten perusteella, mitä olen tuota Tsekin liigaa hieman enemmänkin seuraillut. Olen kyllä tyytyväinen tähän arvontaan, saa nähdä miten käy.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Jagrin kohtaaminen saattaisi kiinnostaa myös Klokia ja Nemecekiä.... ihan vaan niinkuin "tulipa mielen"
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Palaten vielä nimeen Jaromir Jagr, niin kyllähän se olisi aivan täysin poikkeuksellista nähdä mies pelaamassa omaa suosikkijoukkuetta vastaan. Kelatkaa. Jaromir vitun Jagr Rauman Äijänsuolla.

Vaikka miehellä on ikää joku kolmesataa vuotta, niin on silti nimenä jääkiekossa ihan omaan luokkaansa vieläkin. Kaikkien aikojen pelaaja Väinön ja Marion jälkeen.

Toivon todellakin, että Sparta Praha miehen saa riveihinsä ja #68 matkaa tänne!
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jagr veti muuten viime kaudella 47-vuotiaana 0,76p/g keskiarvolla Tsekin toiseksi korkeimmalla tasolla. On kyllä sellainen kaveri että huhhuh!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös