Mainos

Carrolsit Turkulaisille

• 32 440
  • 300

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Pakko oli avata tällä nimellä ketju.

Nimittäin Jokeri fanit pisti boikottiin Jaffa areenan burgeri baarit, onko tämä Turkulaisten kauhea kosko Harkimolle ?? :D :D

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyhmiä ovat turkulaiset jos Carrollsit lopetetaan, ei niitä Hesburgereilla korvata ikimaailmassa. Tosin jos Hese ja Carlos ovat seinä seinässä niin kai toinen lähtee, mene ja tiedä.

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän tuolla netissä uutisoitiin ja kerrottiin Carrolsin nimenomaan poistuvan kuvioista. Carrols on aina ollut paras purilaispaikka joten edessä lienee siirtyminen nimettömiin nakkikioskeihin. Turkkilainen piirakka vain tuntuu sekin jostain syystä olevan katoamassa. Kebab-paikat noussevat arvoon arvaamattomaan.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eniten tässä kaupassa mietityttää se, kun Carrols alensi hintojaan viime vuoden lopulla mutta Hese ei. Eli pysyvätkö hampurilaisravintoloiden hinnat samalla tasolla, nousevatko Carrols-hinnat, laskevatko Hese-hinnat vai löytyykö jokin mystinen keskitie?

Ihan näin uskottavuuden kannalta parasta olisi säilyttää kumpikin nimi tai sitten pudottaa Hesen hintoja. Jos vähävaraisella opiskelijalla on vaihtoehtoinaan Mäkki tai Hese ja Hesessä on reilusti kalliimmat hinnat, niin ei siinä ainakaan suomalaisuus paljoa paina...

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Toivottavasti sitä Hesen majoneesitököttiä ei tungeta kaikkiin Carrolsin hampurilaisiin. Save the clubburger-liike on käynnistettävä.;)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
turku-burgerissa (alias Hesburger) en ole koskaan tykännyt asioida, Carlosissakin harvemmin, eli aivan sama. Mäkki-linja pitää.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Tässä pieniä asioita ketjujen yhdistymisestä "ranskalaisin viivoin":

- Carrols- tuotenimi poistuu katukuvasta 1.3.

- Carrols- ravintolat muuttuvat Hesburgereiksi

- Joitain entisiä Carrolseja lakkautetaan

- Jotkut Carrolsin menestyneimmät tuotteet jatkavat Hesburgerilla

- Plussa- kortti ei käy Hesburgereissa, koska Kesko luopuu omistuksesta

- Carrolsin henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä uuteen yhtiöön

Lähteet: mtv3.fi, helsinginsanomat.fi, hesburger.fi, hex.fi.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö missään kerrota tämän uuden Hesburger-ketjun hintapolitiikasta? Vai aiotaanko näissä uusissa Hese-ravintoloissa myydä entisiä Carrols-tuotteita niiden nykyhinnoilla ja yrittää sitten myydä Hese-burgereita niiden nykyhinnoilla? Jos joku tietää vastauksen niin kerropa minullekin...

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Chip
Eikö missään kerrota tämän uuden Hesburger-ketjun hintapolitiikasta? Vai aiotaanko näissä uusissa Hese-ravintoloissa myydä entisiä Carrols-tuotteita niiden nykyhinnoilla ja yrittää sitten myydä Hese-burgereita niiden nykyhinnoilla? Jos joku tietää vastauksen niin kerropa minullekin...
Veikkaisin että menee valitettavasti näin:
Hese jatkaa samoilla, liian kalliilla hinnoillaan ja ottaa joitakin Carrolsin suosituimpia burgereita (Clubburger, Carolina jne...) ja myy niitä omilla uusilla hinnoillaan.

Mutta toivottavasti ei mene näin... :(

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
"Tässä näitä hintoja nyt pudotetaan"

Ja hyvinpä tuokin ale-kampanja päättyi :rolleyes: Homma meni ihan perseeseen.

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Jaaha. Siirryn Mäkkiin. Hesburgerin mainokset ovat aivan törkeän huonoja, niiden takia pelkästään pitäisi boikotoida ketjua. Maksetaankohan niiden tekemisestä jollekin?

Mutta kun sapuskatkin ovat aivan p:stä.:eek: Jotenkin tuntuu että kaikki on siellä hieman "väärin".

Kiitos Kesko, kohta on Mäkki entistäkin suurempi, mutta ei kauniimpi.

Meinaako Hese että saa suoraan kaikki Carrolsin asiakkaat? Ei Hese pysty kilpailemaan Mäkin kanssa hinnoilla, Carrols siihen pystyi kun oli tukkuliikkeen omistama. Jäi vähän katetta niillä hinnoillakin. Toista on Hesellä, eikä tilanne siitä muuttune.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isossa omenassakin on hese ja rolssi vastakkain, saas nähdä ovatko vielä maaliskuussa. Kyllä ottaa pannuun, mikäli clubi poistuu markkinoilta. siitä ei burgeri parane.

Miten käy hallien rolsseille, kenelläkään mitään tietoa? Clubi-ateriasta toisella erätauolla, silloin kun on paikan päällä, on tullut jo tapa. Pitäisikö se nyt korvata kerroksella???!?!?!?!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en jää Carrolsin perään haikailemaan, se voisi mainostaa itseään lauseella "jopa kuivemmat purilaiset kuin Mäkkärissä".

Viime aikoina on tullut muutamia kertoja sellaisessa vierailtua, kun Carrols on nykyään kotia lähin hampurilaisbaari. Tulipa niiden kanahampurilainenkin testattua ja sitä en toista kertaa ota. Todennäköisesti kääre ja se pahvirinkulakin olisivat olleet maukkaampia.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän siinä kävi, että paras hampurilais ravintola kuihtuu pois, eli muuttu Heseksi. Uutisissa haastateltiin Hesburgerin omistajaa ja hinnat nousevat, painotti suomalaisuutta. Hintojen nostojen perusteiksi mainittiin raaka-aineiden, työvoiman yms muiden kalliit hinnay Suomessa, hintakilpailuun ei lähdetä mukaan.

Se on sitten meikäläisen aika siirtyä MacDonalsin asiakkaaksi, hinnat ovat kohtuullisemmat opiskelijan kukkarolle, Hesen hinnoillahan käy jo ravintolassa syömässä, miksi vaivautua burgerille? Toivottavasti hintakilpailun lopahtaminen alkuunsa ei pidemmällä tähtäimellä nosta MacDonaldsin hintoja.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Carrols katoaa?

Viestin lähetti jokainen
Eipä Carrols ole mihinkään katoamassa, ainakaan tämän tiedotteen mukaan.

http://www.sstmainos.com/hesetiedote/text_fi.html

Kuukauden päästähän sen näkee, kuinka moni Carrols-yrittäjä päättääkin vaihtaa Hesburgeriin :(
Jos hinnat nousee, taitaa mäkki ja paikalliset kutsua..

No ainakin tämän http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20020131OL7 mukaan Carrols häviää katukuvasta. Tässä suora lainaus Hesarin jutusta:

Helsingin Sanomat 31.1.02:
Kaupan myötä Carrols-tuotemerkki häviää katukuvasta, Burger-In -konsernin hallituksen puheenjohtaja Heikki Salmela sanoo.

Että sillälailla.

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo en minäkään kyllä Hesburgerin hampurilaisista oikeen tykkää. Carrolsin Clubia ei voita mikään. Toivottavasti clubiaterian saa jatkossakin niinkuin tähänkin asti! Itse ainakin kun oon hampurilaisbaarissa käynyt niin Carrols on ollut tossa lähellä. Ei kyllä oikeen kiinnosta kuukauden päästä missään hesessä käydä. Kai sitä pitää sitten muutama sata metriä kauemmas mäkkiin kävellä.

No eipä noissa nyt nykyään kovin usein oo tullu enää käytyä.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainattua tekstiä http://www.sstmainos.com/hesetiedote/text_fi.html

"Toimipaikkojen lukumäärä Hesburger-ketjussa Suomessa on nyt satayksi ja ulkomailla yksitoista. Hesburger-ketjun liikevaihto vuonna 2001 oli noin 75 milj. euroa ja henkilökunnan vahvuus noin 2500 henkeä. Carrols-liikemerkin alla liiketoimintaa on vain Suomessa. Carrolsin 71 ravintolaa tekivät liikevaihtoa vuonna 2001 noin 50 milj. euroa."

Ihmettelin tuota, että Carrolssilla ei ole muka toimintaa muualla kuin suomessa. Itse olen ainakin käynyt Tallinnassa krapulapäissäni syömässä Carrolssissa mutta kait se on niin, että Tallinnakin jo lasketaan kuuluvaksi suomeen ainakin Turussa.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itse olen kyllä pitänyt Heseä aina paljon parempana, kuin Carolssia tai Mäkkiä. Olen myöskin tyytyväinen tästä kaupasta. Taitaa olla niin, että se mihin pienenä tottuu maistuu parhaalle koko iän.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti filmirulla
Ihmettelin tuota, että Carrolssilla ei ole muka toimintaa muualla kuin suomessa. Itse olen ainakin käynyt Tallinnassa krapulapäissäni syömässä Carrolssissa mutta kait se on niin, että Tallinnakin jo lasketaan kuuluvaksi suomeen ainakin Turussa.

Hese osti Tallinann Carrolssit jo aikaisemmin.

Kaupasta olen vähän kahta mieltä:

+ylikansallinen Mäkkäri saa kunnollisen kilpailijan Suomessa.
+Hesen kerrosta ja sitä taivaallista punaista majoneesia saa useammasta ravintolasta´
+Carrolssin suositut tuotteet jäävät kampanjatuotteiksi

-kilpailun rajottaminen on aina huono asia

Olen kyllä Jaakon kanssa samaa mieltä, ei ole Hesen voittanutta. Paitsi Mantun grilli...

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Suru tuli puseroon, kun luin eilen tästä uudesta Turkkulaisten kaappauksesta.:mad:
Nuoruuden muistoista revitään jälleen yksi palanen pois. Hesen majoneesipullat ei
voi mitenkään korvata clubia tai carolinaa. En millään voi uskoa että ne säilyvät
aivan entisenlaisina, vaikkakin niiden elinaikaa ollaan jatkamassa. Pitää nauttia tämä
viimeinen kuukausi kunnon purilaisien kera, sillä maaliskuu tulee väistämättä.
Hartwall areenan ravintolat muuttuvat Hesburgereiksi, samalla fanikojuihin voitaisiin
ottaa TPS-paidat myyntiin.

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti Jaakko
Taitaa olla niin, että se mihin pienenä tottuu maistuu parhaalle koko iän.

Ja tämä koskee kaikkea muutakin kuin hampurilaisia.
Anna mulle piiskaa :)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No turussa nyt ei ole missään vaiheessa arvostettu rolsseja, turun ainoa taisi kuolla jo aikaisemmin.

Heseä mä olen boikotoinut jo pidemmän aikaa, no nythän ei tarvitse burgereita syödä muutenkaan.

Hesessä paskaa ovat, ruoat(ei ne niin tärkeitä olekaan ruokaravintolassa) ja turkulaisuus.

Mäkkiin sitä pitää mennä, tai paras vaihtoehto on siirtyä vaan pitsoihin ja kebabbeihin.

Rolssin tuotteet tulevat tästä lähin olemaan silloin tällöin kamppanjatuotteiksi eli Hese jatkaa helvetin kalliilla linjalla ja vielä kun safka on paskaa, niin eihän sinne kukaan mene.

Eniten jään kaipaamaan Royal Dressingiä ja Isoja Carolinoja, muuten ihan sama.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kai tämäkin juttu käännetään Helsinki-Turku sodaksi tai on se sitä jo ollutkin jonkin aikaa. Carrols oli ihan ok paikka, parempi kuin wcdonald's, mutta kyllä hesen minimega kastikkeineen on ykkönen. Ja tämä on syntyjään savolaisen mielipide.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy