Carolina ja tervehdys

  • 1 395
  • 4

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvää kesäpäivää Jatkoaika!!

Ensimmäinen viesti kautta aikain minulla. Seurattu on palstaa alkumetreiltä asti mutta rekisteröityminen vei hetken.....

Ja sitten asiaan. Olen seuraillut mielenkiinnolla NHL-puolta ja todennut suureksi hämmästykseksi että juuri kukaan ei ole kirjoitellut mitään omasta suosikistani Hurricanesista. Jos jollain on yleensä mielenkiintoa koko seuraa kohtaan, olisi mukava nähdä jonkinlainen juttu myös tämän joukkueen draftista tai muusta joukkuetta liippaavasta . Joukkue ei nyt ole ainakaan mikään eurooppalaisin joukkue, mutta silti. Olen myös antanut itseni ymmärtää,että joukkuetta pidetään jotenkin mauttomana ja hajuttomana. Itse olen joukkuetta seuraillut siitä lähtien kun R.Siltanen pelaili Hartfordissa. Syvästi toivon että Carolina muistettaisiin tulavaisuudessa jostain muustakin kuin sianpaskan hajusta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
totta turiset, vaikka onhan siellä carolinassa nyt ainakin se kapasen sami, irbe, ozo jne...

carolinaa kohtaan on sikäli mielenkiintoa, että achie on ikisuosikki sharksien ajoiltaan, ne unohtumattomat mailatorjunnat...

mutta muuten joukkue ei pahemmin ole sydäntä lähellä, koska se pelaa idässä, eikä sitä kohtaan siten kerkeä mitään hirveää tunnesidettä syntymään.
 

Bomber

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nhl:BuffaloSabres
Canes

Kyllä Carolinan profiili on selvästi nousussa, ja syytä onkin. Hartford/Carolina on tiukasti Washingtonin kanssa kilpaillut liigan tylsimmän joukkueen tittelistä eli joukkue on ollut todellakin väritön, mauton ja hajuton mutta uudet ja nuoret pelaajat kuten Willis, Battaglia, Tanabe jne ovat tuoneet vähän eloa jengiin.

Asia joka Canesissä on myös ärsyttänyt on täydellinen kovuuden puute. Vaikkei seura mikään eurotyylisin seura olekaan ei joukkueesta oikein tahdo löytyä pelaajia jotka puhdistavat maalinedustan tai ovat valmiita puolustamaan taitopelaajia hanskausosastolla. Herrat nimeltä Karpa, Malik tai Brind'amour eivät juurikaan herätä pelonsekaista kunnioitusta ja tätä käytti mm. Devils hyväkseen kevään pudotuspeleissä (missä muuten Langdon luurasi?)...yllätys yllätys Canesien offseasonin ensimmäinen hankinta olikin tuore mestari Coloradosta Chris Dingman, jota ei pelotella kovin helposti vaikkei mikään topten poliisi olekaan. Kova puolustaja á la Foote vielä tarvittaisiin.

Mutta innolla katsotaan mihin suuntaan ensi kaudella mennään...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Canes

Totta on että melko profiiliton joukkue on kyseessä vaikkakin siellä jonkinlaisia pelimiehiä riittää. Toivottavasti ensi kausi menisi hienosti ja Kapanen tekisi sen lopullisen läpimurron NHL-pelaajien eliittiin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Byyääh Janis! Katso mun nickin!

Eli jos oot seurannut vähänkin Jatkoaikaa niin ainakin mua sun olisi pitänyt huomata! Mä oon kova Canes-fani :D Myös mun nickista voi päätellä jotain... ozo on nimittäin yhden Cansien puolustajan lempinimi... Eli varmaan arvasit et kyseessä on latvialainen Sandis Ozolinsh, joka sattuu olemaan yksi mun suosikkipelaajista (monesta muusta) ja siitä myös johtuu et olen kohtalaisen "kova" Canes-fani... Kiva, et on mun lisäksi vielä joku...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös