Carlos Santana

  • 5 870
  • 27

redpecka

Jäsen
arveeta rupesi väsyttämään kybällä mutta sinnittelin silti koko setin loppuun asti.
Santanan keikka on ainoa keikka, jonka loppumista olen toivonut, se kesti kai hieman alle kolmetuntia sitten lopulta.
Sulla liittyi tämä yksittäinen kokemus Santanaan... Mulla on liittynyt monen moniin keikkoihin kunnes tajusin etten viihdy näissä, ja näihin ei yksinkertaisesti olisi pakko ängetä. Henkilökohtaisia mieltymyksiä kohdaltani, jolla ei ole bändin hyvyyden kanssa mitään tekemistä. Ei vaan vanhat korvani kestä ja tää alkoi jo siinä kolmikybäsenä. Puistobluesit olivat hienoja tapahtumia hyvässä seurassa, mutta sielläkin loppuaikoina huuhailin vähän lasittuneilla silmillä yksikseni enkä ollut enää niin kiinnostunut orkestereista tai oikein enää mistään muutenkaan.

Takas Santanaan: Kuuntelin tubesta noita hyviä vanhoja ja edelleen toimii hyvin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Yllä käyty keskustelu keikan puuduttamisesta on mielestäni aika olennainen asia, eikä se liity siihen että keikkaa on odotettu 10 vuotta tai että olet loppuunmyydyllä keikalla ja et saisi kyllästyä kun moni jäi lipuitta.
Omasta mielestäni tuo liittyy nimenomaan siihen miten missäkin iässä nauttii live-musiikista, aikoinaan halusin olla edessä, mosh pitissä rankoilla keikoilla, kiivettiin aitojen yli jne. Olen reippaasti yli 100 ulkomaalaista isoa artistiä nähnyt livenä ja kyllähän se alkoi jossain vaiheessa puuduttaa. Jossain vaiheessa haluaa olla mieluummin siellä katsomossa istumassa kuin eturivissä, mieluummin siellä Puistobluesin /Pori Jazzien nurtsilla kuin stondata koko keikkaa, baarissa tuopin ääressä ehkä jopa pöydästä katsoa keikan. Tähän ollaan tultu.

Santana on myös mun listalla, en ole vielä nähnyt. Haluisin kokea liven. En taida jaksaa kuitenkaan lähteä seisoskelemaan millekään hiekkakentälle, pienessä nousuhumalassa tanssittamassa daameja lattarisoundien soidessa taustalla voisi olla ihan toimiva vaihtoehto. Joo-o, saas nähdä tuleeko live-keikoille enää lähdettyä, mutta onneksi näihin Santanan sulosointuihin voi uppoutua kotona suoratoistojen tai levyjen kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös