Cairns = XXXXXXX?

  • 2 088
  • 7

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
;)

Tätä viestiä on muokannut Moderaattori 15.12.2001 klo 21.49
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

theref

Jäsen
Hmm

Jos tämä ei ollut mikään sisäpiirin juttu, niin hieman ihmetyttää tämän kirjoituksen motiivi. Saakohan sitä tiedustella? Mielestäni tällainen viesti ei ole ollenkaan sovelias.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tämänkaltaiset tiedustelut saa tehdä itse mielestäni yksityisviesteillä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
ihmemies

Mikäs tämän tarkoitus nyt on oikein olevinaan?
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitä täällä tapahtuu???
Tämä on ilmeisesti niin turha threadi että modet voisi poistaa tän kokonaan?
Tai ainakin nimim. Q voisi hieman selventää mistä on kyse?
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Liekkö XXXXXXX:n paikalla ollut joku nimi, eivätkä modet sitten katso tällaista nimimerkin henkilöllisyyden paljastusta tai arvausta sopivaksi? Eihän se sopivaa ole, siitä olen samaa mieltä. Nimimerkit ovat nimimerkkejä, henkilöt niiden takana saavat halutessaan pysyäkin arvoituksina.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
"no se luisteli samaan suuntaan"

Mun nimeni on tullut esille myös Jatkoajassa useasti, viimeisin kerta on varmaankin se kun kirjoitin NHL-kolumnin tulevan eli tämän kauden tappeluista, tosin arviot ovat menneet päin v*ttua kun pojat on alkanut ns.pelaamaan kiekkoa. Lisäksi jokainen joka on ottanu e-maililla yhteyttä on nähyt nimeni, ja jos on osannut laskea 1+1=2 ja katsonut Mäkiahon/Nielikäisen nettisivuja (joita ei ainakaan tällä hetkellä edes päivitetä) niin kas kummaa, nimeni on sielläkin...

Silti ihmettelen miksi tämä topicci piti avata.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Niin, sittenhän tuolta meikäläisen teorialta putosi pohja pois. Sulkisivat vaan koko topicin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös