Bruce Springsteen

  • 64 951
  • 395

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nimikkobiisi löytyy tällä hetkellä ainakin spotifystä. Ja kyllähän tämä hyvältä kuulostaa.

Kas, jäänyt paitsion puolelle tämän julkaisun ilmoitus. Otetaan kaikki vastaan ja kuunnellaan mitä työmaa-pomolla on tällä kertaa esityslistalla. Odotuksissa jälleen konstailematonta juurirockia sekä ehkä hieman jotain Dylanin tai Joni Mitchellin tapaista protestilaulua. 2000-luvun paremmalla puolella Springsteeniin biisien laatutaso on heilahdellut mielestäni mittarin monessa kohtaa siinä missä eri tuottajaakin on studion saluunan ovista rampannut sisään ja ulos, mutta rohkenen jo nyt Pomon kohdalla sanoa, että matalahkolla pieteetillä ei kuokkaan ole taaskaan tartuttu.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Rumba tietää kertoa levystä, että mukana on yhdeksän uutta kappaletta ja kolme 70-luvulla sävellettyä ennen julkaisematonta biisiä: Janey Needs a Shooter, If I Was the Priest ja Song for Orphans.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Uus Bruus otetaan aina haltuun. Joskus yllätys on iloinen (Rising, Western Stars) ja joskus ei (Wrecking Ball, High Hopes). Silti ukolla on sellainen kataloogi selän takana, että tarkastettava on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Oli tosiaan mukava yllätys Brucen uusi levy. Western Stars oli mielestäni viime vuoden paras albumi ja pidin tästä uudesta singlestäkin, joten ennakkotilaukseen meni. Hiljaista on ollut levyrintamalla tänä vuonna, kun toistaiseksi hyllyyni on päätynyt vain Metallican S&M2 (toki aiempien vuosien julkaisuja on ilmestynyt hyllyntäytteeksi jälleen kymmeniä lisää + muutamat tämän vuoden uusintapainokset). Näyttäisi kuitenkin, että tässä alkaa nyt hiljalleen tippumaan uusia albumeita sieltä täältä koronatauon myötä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
On kyllä ihan loistava biisi. Ehkäpä paras mitä Pomo on tällä vuosituhannella julkaissut. Vetää vertoja jopa miehen ikivihreille.
 
Viimeksi muokattu:

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Pakko yhtyä kehuihin. Jos Letter to You oli hyvä, niin tämä sitten vasta lähtikin. Sai pistää heti repeatilla soimaan pari kertaa. Tästä löytyy kyllä kaikki, mitä Brucen biisiltä voi odottaa / toivoa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hittolainen, nyt eka kerran kuuntelussa ja tämä on ihan hemmetin hyvä! Hienoa Pomo ja bändi. Näin sitä pitää.
Nyt koronaa kuonoon, kiertue käyntiin ja 2022 olympiastadionille. Voin jonottaa taas kahdeksan tuntia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvän kuuloista matskua Brucelta. Levy ennakkotilattu. Vähän sellaiset Rising-fiilikset tulee ennakkoon, eli odotan ainakin parempaa kuin Wrecking Ball tai High Hopes. Western Stars oli jo kelpo levy, mutta enemmän soolonkaltainen. Nyt kunnon bändijytinää, kiitos.

Mitä kertoo musiikin nykytilasta, että mulle vuoden odotetuimmat uudet levyt ovat Bruce, AC/DC ja Maidenin live? Ollaanko edelleen vuodessa -85? Mitäs kymmenen tai 20 vuoden päästä, kun tämä Pomon sukupolvi on jo kuopattu? Kuka silloin tekee hyvän musiikin? Tai ei sillä väliä, mulla on tuossa levyhyllyssä niin paljon kaikkea ihanaa että kyllä sen parissa yksi ihmisikä vierähtää, vaikkei mitään enää kukaan tekisikään.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pomo ei petä, edelleenkään. Vakuuttavaa tuo uusi materiaali.
Se muutaman vuoden takainen stadikakeikka oli unelmien täyttymys monilta osin, ihan huikea kokemus. Paljon olen konsertteja nähnyt eläessäni mutta näin pitkää ja monipuolista missä iso bändi taustalla sekä vielä se että se kantaa tunteja, ei hetkeäkään tullut pitkäksi aika. Tähän saattoi myös vaikuttaa mukavat kenttäliput missä näkee todella hyvin, läheltäkin ja perältä voi käydä kesken keikan hakemassa bissen menettämättä mitään koska isot videoscreenit.
En olisi ikinä uskonut että saadaan Suomessa kuulla neljän tunnin keikka joka alkaa jollain akustisella setillä minkä itse vielä missasin kun olin lähiterassilla vasta tyrehdyttämässä nestehukkaa. Hauskaahan tässä oli se että tuossa kun juotiin bisseä niin kuultiin stadikalta musiikkia ja todettiin frendin kanssa että jokin lämppäri/soundcheck meneillään no worries.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Äsken kolahti postiluukusta Pomolta saapunut kirje minulle. Nykyään ei tahdo levyt tulla enää julkaisupäiväksi perille vaan saa aina seuraavaan viikkoon odotella, joten kelpaa näin jopa ennakkoon saatuna hyvin. Pitääpä pistää kuunteluun.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Äsken kolahti postiluukusta Pomolta saapunut kirje minulle. Nykyään ei tahdo levyt tulla enää julkaisupäiväksi perille vaan saa aina seuraavaan viikkoon odotella, joten kelpaa näin jopa ennakkoon saatuna hyvin. Pitääpä pistää kuunteluun.

Mistä tilasit? Itse tilasin Brucen omasta kaupasta sen spessuvinyylin ja vielä ei ole edes lähetetty..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äsken kolahti postiluukusta Pomolta saapunut kirje minulle. Nykyään ei tahdo levyt tulla enää julkaisupäiväksi perille vaan saa aina seuraavaan viikkoon odotella, joten kelpaa näin jopa ennakkoon saatuna hyvin. Pitääpä pistää kuunteluun.

Sama. Lenkkimusaksi, pian mennään ja nautitaan. Pitää muuten mainita myös tuo Radio Helsingissä keskiviikkoisin pyörivä From My Home To Yours -ohjelma. Herrajumala miten voi olla äijällä taito tiivistää elämästä olennaisia asioita. Toki melko lailla juttuja tuosta USA:n tilanteesta, naulan kantaan nekin.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Mistä tilasit? Itse tilasin Brucen omasta kaupasta sen spessuvinyylin ja vielä ei ole edes lähetetty..

Levykauppa Äx. Eilen katsoin tilauksen statusta sivuiltaan (uutta tilausta tehdessä) ja siellä luki, että levyä ei ole vielä lähetetty. Tästä sitten oli helppo päätellä, että tulee vasta joskus ensi viikolla. Nykyään kun nuo eivät enää liiku päivässä kuten aiemmin, vaan vähintään kaksi päivää saa lähetyksestä odottaa - joskus monta päivää pidempäänkin. Kaksi aiempaa ennakkotilausta viime kuukausina tulivat myös julkaisupäivän sijaan perille seuraavana maanantaina ja olikohan keskiviikkona.

Oli siis aikamoinen yllätys, kun tuo postiluukusta ilmestyi. Ja nyt Äxän sivuilla lukee, että olisi lähetetty 22.10. Eli joko siis on ollut asialleen omistautunut posteljooni asialla, joka toimitti tuon kirjeen suoraan Kuopiosta minulle tänne Vaasaan, tai sitten tuo lähetys oli unohtunut merkata aiemmin. Eipä ole toki kauheasti ongelmaa asian kanssa, kun näin päin meni pitkästä aikaa.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Levykauppa Äx. Eilen katsoin tilauksen statusta sivuiltaan (uutta tilausta tehdessä) ja siellä luki, että levyä ei ole vielä lähetetty. Tästä sitten oli helppo päätellä, että tulee vasta joskus ensi viikolla. Nykyään kun nuo eivät enää liiku päivässä kuten aiemmin, vaan vähintään kaksi päivää saa lähetyksestä odottaa - joskus monta päivää pidempäänkin. Kaksi aiempaa ennakkotilausta viime kuukausina tulivat myös julkaisupäivän sijaan perille seuraavana maanantaina ja olikohan keskiviikkona.

Oli siis aikamoinen yllätys, kun tuo postiluukusta ilmestyi. Ja nyt Äxän sivuilla lukee, että olisi lähetetty 22.10. Eli joko siis on ollut asialleen omistautunut posteljooni asialla, joka toimitti tuon kirjeen suoraan Kuopiosta minulle tänne Vaasaan, tai sitten tuo lähetys oli unohtunut merkata aiemmin. Eipä ole toki kauheasti ongelmaa asian kanssa, kun näin päin meni pitkästä aikaa.

Hienoa että välillä noinkin päin! Mä pitkään arvoin että haenko perjantaina vaan suoraan kaupasta ja minkä värisenä, vai kokeilisinko tilata Brucen kaupasta ton niiden exclusive vinyylin. Siis mitään muuta eroa ei ole kuin tuo vinyylin väri. Yleensä diggaan ihan vaan mustista vinyyleistä, mutta tällä kertaa toi mustavalkoinen ns. splatter -väritys näyttää ainakin kuvassa ihan hyvältä. Vähän niin kuin lumisateelta kannen teeman mukaisesti, joten kun vähän ynnäilin ja tajusin että toi Brucen spessuversio on posteineenkin halvempi kuin täältä suoraan kaupasta haettu, niin menin sitten sillä. Saa nähä kauan tässä joutuu nyt sitten odottelemaan.. Melkein tekis mieli mennä silti huomenna hakemaan tuo kaupasta, mutta eipä siinä olisi kai mitään järkeä. Menee ehkä sitten Spotifyn kautta ensikuuntelut tällä kertaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ilta-sanomissa Pomon haastattelu:


Viikko enää!
Tulinpa hyvälle mielelle jutusta. Melko harvinaista Iltasanomien jutuista.

Stadionilla tuli Bruce ja E-Street band nähtyä. Oli kyllä "hullu" keikka. Toivottavasti vielä joskus Pomo tulee pumppunsa kanssa ja otetaan uusinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös