Broileri?

• 4 274
  • 19

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Legendaarinen broilerinheitto....:D

Muutama asia jäi minua kuitenkin ihmetyttämään:

- miksi juuri broileri?

- pitääkö paikkansa että ko. elintarvikkeen heittäjä saatiin kiinni ja poistettiin hallista?

Tiedoista kiitollinen.

P.S. Tämä broileri on useasti naurattanut vuosien varrella. Nostan hattua tempauksesta.

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiiä, ei kai siinä mitään logiikkaa oo mutta eiköhän se anna pelaajille aika selkeen viestin mitä fanit ajattelee! IFK-faneilla on tapana tehä toinen toistaan järjettömämpiä tempauksia...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti laredo
Legendaarinen broilerinheitto....:D

Muutama asia jäi minua kuitenkin ihmetyttämään:

- miksi juuri broileri?

- pitääkö paikkansa että ko. elintarvikkeen heittäjä saatiin kiinni ja poistettiin hallista?

Tiedoista kiitollinen.

P.S. Tämä broileri on useasti naurattanut vuosien varrella. Nostan hattua tempauksesta.

>>> Tarkoitatko nyt Jokereiden vai HIFK:n peliä? Ainakin Hifkin peleissä on jäälle lentänyt broilereitten lisäksi kumisia broilereita, vauvan vaippoja ja rantapalloja. Paras tapaus oli kuitenkin mielestäni "Jokeriluolassa" Hartwallareenalla. Siellä kun joku heitti katsomosta jäälle ison HAUEN! Herää kyllä kysymys että miten ihmeessä joku lähtee katsomaan lätkäpeliä iso kala taskussaan? Taskumatin vielä ymmärrän, mutta tuo fisu...?:D

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Jokerit-Tappara ottelussa taisi tuo hauen heitto tapahtua.Kiinnostaisi tietää,annettiinko kala ottelun jälkeen kenties parhaan pelaajan palkintona jollekin?

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Broileri vs. Hauki. Jos esim. Jokerit-Ifk matsin päätyttyä 10-10 jokerifanit heittäisivät jäälle hauen ja ifk-fanit broilerin, niin kumpi olisi oudompaa?
Mielestäni broilerin heitto. Hauki sentään elää vedessä ja sopii siksi paremmin jäälle kuin broileri, joka toisaalta kylläkin viihtyy pakkasessa. Vaikea valinta:D

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Pete 62

Mä olen sitä mieltä ,että broileri sopii jäälle paremmin. Perustelu = Kyseessä on tod.näk. pakastebroileri , joten näinhän se jään päällä " pääsee takaisin omaan ympäristöön ". Huomenna muuten IFK - Blues ottelussa , jos IFK pelaa mitään yrittämättä , niin kentälle sataa tavaraa paljon !

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Brewer
Huomenna muuten IFK - Blues ottelussa , jos IFK pelaa mitään yrittämättä , niin kentälle sataa tavaraa paljon !

Purkkaa,brandya,faxipaperia ja kukkamultaa(-ko,-kö)?

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti pXi

Purkkaa,brandya,faxipaperia ja kukkamultaa(-ko,-kö)?
[/
QUOTE]

.......... harava , puutarhasakset , takatukka peruukki , irtoviikset , 70 luvun hiihtopipo .................... nahkasolmio.............

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Kaveri kertoo totena tarinaa jossa oli itse osallisena.
Hän oli muinoin marketissa kesätöissä ja joutui aina välillä myös kassalla oleilemaan. Kerran kolme romaania tulivat kauppaan ja viimein kassalle. Ostivat, oliko nyt tupakka-askin ja maksoivat ostoksensa, kun yhden miehistä takin alta kattialle kopsahti pakastebroileri.
Hirmuisan hiljaisuuden katkaisi romaanimiehen huuto: "Kuka heitti Arvia kanalla???"
Ja kolmikko pikavauhtia ulos. Ilman vaihtorahoja. Naurun saattelemana.

ja minulla ei ole aavistustakaan kuka heitti broilerin jäälle, mutta onhan se nyt hienoa ettei mitään kolikoita ja kumitossuja vaan ihan riistaa...:D

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
V*ttu sinne kuulu mitään heitellä. Hommatkaa roskasäkit niitä rojujanne varten, kuka niitä nyt matseihin mukanaan raijaa.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Eiköhän kaikenlainen tavaranheittely ole melko turhaa. Mitäs se pelin jälkeen auttaa kertoa mitä mieltä on. Ei vaikuta enää lopputulokseen. Sitäpaitsi, miten joku broileri kertoo pelistä yhtään mitään.

Kaikenlaiset tavaranheittelyt tulkitsisin ilkivallaksi, josta pitäsi antaa tuntuva sakko, poistaa hallista ja ruuvata jääkaira tekijälle perseeseen.

nim. Itse saanut osumia, kun tavarat eivät olekaan jaksaneet ihan jäälle asti.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tunkki
nim. Itse saanut osumia, kun tavarat eivät olekaan jaksaneet ihan jäälle asti.

Onko maailman suurin saavutus heittää Rinkeilinmäen toiselta seinältä toiselle? Välimatka on n. 30 metriä.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Gren
Kaveri kertoo totena tarinaa jossa oli itse osallisena.
Hän oli muinoin marketissa kesätöissä ja joutui aina välillä myös kassalla oleilemaan. Kerran kolme romaania tulivat kauppaan ja viimein kassalle. Ostivat, oliko nyt tupakka-askin ja maksoivat ostoksensa, kun yhden miehistä takin alta kattialle kopsahti pakastebroileri.
Hirmuisan hiljaisuuden katkaisi romaanimiehen huuto: "Kuka heitti Arvia kanalla???"
Ja kolmikko pikavauhtia ulos. Ilman vaihtorahoja. Naurun saattelemana.

ja minulla ei ole aavistustakaan kuka heitti broilerin jäälle, mutta onhan se nyt hienoa ettei mitään kolikoita ja kumitossuja vaan ihan riistaa...:D

Loistavaa että tämä juttu on taas kierroksessa. Kuulin tämän ekan kerran Porissa 80-luvulla. Jossain vaiheessa se muuttui niin että ainakin Jyväskylässä mulle kerrottiin tämä tarina totena mutta se kana putosi naisen hameen alta. Arvi oli edelleen uhrina.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Broileri?

Viestin lähetti Predator

Paras tapaus oli kuitenkin mielestäni "Jokeriluolassa" Hartwallareenalla. Siellä kun joku heitti katsomosta jäälle ison HAUEN! Herää kyllä kysymys että miten ihmeessä joku lähtee katsomaan lätkäpeliä iso kala taskussaan? Taskumatin vielä ymmärrän, mutta tuo fisu...?:D

Olin siinä kyseisessä pelissä kun se hauki sinne kentälle katsomosta lensi. On sitä tempausta moneen kertaan naurettu täällä Tampereen päässäkin. :D Monenlaisia versioita liikkuu siitä että mitä kaikkea kyseisen tempauksen taustalla oikein olikaan... Joidenkin juttujen mukaan ainakin vedonlyönnillä olisi ollut osuutta asiaan. :D Olisi ollut Areenan järkkäreiden ilme näkemisen arvoinen jos ovella olisivat sattuneet tekemään tarkastusta ja joku jää kiinni hauki mukana. :D

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Tommy

Onko maailman suurin saavutus heittää Rinkeilinmäen toiselta seinältä toiselle? Välimatka on n. 30 metriä.

Ainakin hallissa on ne neljä seinää. Montako Espoossa on?

Typerä kommentti, Tommy! Säälittävää. Ilmeisesti tuhannen viestin jälkeen järkevä sanottavasi on loppunut. Ennen yrityksesikin olivat tasokkaampia. Skarppaa!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tunkki

Typerä kommentti, Tommy! Säälittävää. Ilmeisesti tuhannen viestin jälkeen järkevä sanottavasi on loppunut. Ennen yrityksesikin olivat tasokkaampia. Skarppaa!

>>> Tunkki hei! Onko mieleesi tullut että ehkä joku on yrittänyt osua NIMENOMAAN SINUUN? Tuli vaan mieleen tällainenkin vaihtoehto... ei millään pahalla, mutta kaikkihan on mahdollista... en nyt viitsi laittaa tähän perään minkäänlaista hymiönpoikasta koska sinä olet hymiöistäkin jo valittanut...

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti Tunkki

Otetaampas se tunkki pois nyt sieltä, ummetukseen on parempikin menetelmiä :)

Espoon hallissa taitaa olla jokunen sata seinää, ja noin 5-6 kerrosta, tarkempia tietoja voit hakea ao. hallin sivuilta.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Osaako kukaan kaivaa netin syövereistä kuvaa tuosta pakastebroilerista jäällä?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Erityisesti silloin, kun joku nimimies potkaistaan palstalta, alkavat opetuslapset vikistä, kuinka palstan taso on laskenut vuosien varrella. Näitä silloin tällöin ylösnostettuja vanhoja ketjuja kun lueskelee, ei oikein aina huomaa sitä mahtavuutta, joka palstalla on joskus vallinnut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy