Britney himoaa Kimiä...

• 1 462
  • 9

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen taas tietysti pahasti myöhässä tämän juoruni kanssa, mutta komppanian hevosmiähet kertoivat, että komppanian kirjuri oli kertonut (kirjurihan ei valehtele), että komppanian vääpeli kertoi lukeneensa jostakin arvostetusta iltapäivälehdestä, että Britney Spears on ihastunut Kimi Räikköseen. Britney oli sanonut haastattelussa, että Kimi on "söpön seksikäs ja poikamainen".
Mitähän tästä vielä seuraa (VAPISE, Jenni Dahlman!)...

Toivottavasti Britney ja Kimi eivät nyt ainakaan mene studioon tekemään yhdessä uutta levyä... niin no, tuskin siitä on pelkoa, kai Britney on kuullut millainen ääni Kimillä on?

Olisiko tästä tulossa alkavan vuoden 2002 kuumin romanssi?:D

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voin jo kuvitella noiden kahden laulavan yhdessä "Teflon love". Nasaaliääntä ainakin löytyy...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator
Britney Spears on ihastunut Kimi Räikköseen. Britney oli sanonut haastattelussa, että Kimi on "söpön seksikäs ja poikamainen".
?:D

paino sanalla poikamainen. eikö niin?! käsittämätöntä, että kimin edesottamuksia jaksetaan vatvoa. pidän edelleen kiinni kannastani teeman suhteen; EVVK. mutta miksi helkkarissa mä sitt kirjotin tänne yhtään mitään? sori, ei ollu tarkotus...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huhu voisi olla mielenkiintoinen, jos voisi todellakin uskoa neiti Spearsin a) tietävän mitä on Formula-1 b) kuulleen jostain suomalaisesta ympyräajajasta. :D

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei, siinä ois ideaa kun palkkais Kimin laulaan Isomäen jäähalliin maalilaulua aina kun vastustaja tekee maalin. Varma pleijaripaikka:D

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kapu
Hei, siinä ois ideaa kun palkkais Kimin laulaan Isomäen jäähalliin maalilaulua aina kun vastustaja tekee maalin. Varma pleijaripaikka:D
"emmätiiäemmätiääemmätiiäääää..."

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Re: Britney himoaa Kimiä...

Viestin lähetti mauri

kimi EVVK. mutta miksi helkkarissa mä sitt kirjotin tänne yhtään mitään? sori, ei ollu tarkotus...
jos vaikka britney kiinnostaa..?

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Mikä ihmeen Britney?
Ja kuka helkkarin Kimi?

Ja miksi mulla on tälläsii banaaneita korvissa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy