Brian Campbell

  • 28 851
  • 152

Ukko

Jäsen
Olin viime viikolla juttusilla Brianin kanssa ja mies todella nauttii nykytilanteesta. NHL:ään verrattuna lisääntynyt peliaika näkyy kasvaneena itseluottamuksena sekä meidän iloksemme myös valotaululla.Omien sanojensa mukaan nauttii kiekosta enemmän kuin vuosiin. On ollut junnuaikoinaan melkoinen pistekone huippunaan parhaalla kaudella OHL:ssä 62 pelissä tehdyt 12+75=87. Tästä miehestä tosiaan Virmaselle iso kiitos. Jokereihin ei tarvitse naapurin tapaan raahata valmiita tähtiä, me mieluummin koulutamme ne itse.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Scoutti
Hyvän pakin olette kyllä saaneet, mutta tuo kommentti raakileesta sai kyllä aikaan hyvät naurut.

Äläs nyt. Ei iltapäivälehtien arvostettu urheilutoimitus voi olla väärässä. Campbellin ensimmäinen peli Jokereissa ja linja oli sellainen, että turhempaa hankintaa ei voi tehdä. Campbell on kuulemma täysin epäonnistunut vahvistus.

Itse kirjoitin tähän ketjuun 22.10. Campbellin ensimmäisen pelin jälkeen näin:

"Campbell on varmasti yksi parhaista ellei paras Jokereiden puolustajista seuraavassakin ottelussa eli tänään IFK:ta vastaan. Ehdottomasti vahvistus."
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päivitetään taas. Neljä maalia ja 2 minsaa jäähyjä on tullut lisää, siis 11+11=22 6 min. Plus- miinustilastossa +17. Kampela hivuttaa nykytahdilla itsensä top 25 parhaan pistemiehen joukkoon, vaikka antoi tasoitusta kymmenkunta matsia. Paras puolustaja Cory Murphy on enään neljän pisteen päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös