Brayden Tracey #77 – ykköskierroksen varaus

• 5 257
  • 29

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Siis mitä, eikö tätä kaveria kehuttu maasta taivaisiin jo tuolla toisessa ketjussa?! Vai tehtiinkö yhden KooKoo-ottelun perusteella hätiköityjä päätöksiä?

Mysteeriukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Omasta mielestäni Tracey on kyllä pelannut hyvin, toki maalit puuttuu vielä. Varmasti oman haasteensa tuo vielä tuo iso kaukalo, kuitenkin tähän asti koko uransa pelannut pienessä kaukalossa, mutta peli paranee jatkuvasti.

Mulla on Traceyn kohdalla se tunne, että kentällä tapahtuu enemmän hyviä asioita Traceyn ollessa kiekossa verrattuna moneen muuhun Jukuripelaajaan.
Ja kaveri on jakanut alusta asti sellasia syöttöjä, joita ei alkukauden Jukurijoukkueelta nähty (siis positiivisessa mielessä).

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Omasta mielestäni Tracey on kyllä pelannut hyvin, toki maalit puuttuu vielä. Varmasti oman haasteensa tuo vielä tuo iso kaukalo, kuitenkin tähän asti koko uransa pelannut pienessä kaukalossa, mutta peli paranee jatkuvasti.

Mulla on Traceyn kohdalla se tunne, että kentällä tapahtuu enemmän hyviä asioita Traceyn ollessa kiekossa verrattuna moneen muuhun Jukuripelaajaan.
Ja kaveri on jakanut alusta asti sellasia syöttöjä, joita ei alkukauden Jukurijoukkueelta nähty (siis positiivisessa mielessä).
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Käytännössä Tracey oli koko alkukauden pelaamatta ja sitten hyppäys täysin uuteen ympäristöön hehtaarikaukaloineen. Sopeutuminen ottaa aikansa. Kyllä jo tällä otannalla on ollut merkkejä, että pelimies sieltä kuoriutuu. Uskon, että on vielä iso apu meille. Tracey-Abbandonato-Ellis ketjua odotellessa..

Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
2 peliä olen nähnyt Traceyltä, ja valitettavasti molemmissa oli nähtävissä hyvinkin selvästi miksi ykköskierroksen varaus pelailee tällä hetkellä Suomessa eikä valtameren toisella puolen. Vältteli vastuuta ja kontaktia, ja tämän myötä hänet näki kaukalossa pääosin selkä suorassa pelitilanteiden ulkopuolella pörräämässä. Jotain yksittäisiä merkkejä oli että taitoa löytyisi, mutta ei jostain syystä pysty / halua niitä taitojaan hyödyntää. Toivottavasti parantaa otteitaan, kyllähän kaverilta varmasti kaikki (toivottavasti myös Brayden itsekin) odottaa enemmän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy