Voimalaituri kirjoitti:Valtonen vähän keskusteli Rönnbergin kanssa (Joonas on liigan pahin ämmä), johon Norton tuli sanomaan oman sanansa. Eikö se ole loukkaavaa jos Norton ei usko Tomekin pärjäävän tuollaisen varustehenkarin kanssa, vaan luulee tämän tarvitsevan apua? Mitä sanovat kirjoittamattomat tappelukoodit tästä?
Jos en ihan väärin muista, niin Norton oli ilmeisesti 3 Ilves-maalin aikana kentällä, kuten myös kolmos ketju kokonaisuudessaan.Gepardi kirjoitti:Norton on +/- tilastossa enää yhden plussalla. Oliko eilen monenkin Ipan maalin aikaan kentällä?
Mitähäh, joko parka-Mäkinen on passitettu divariin?Voimalaituri kirjoitti:Valtonen vähän keskusteli Rönnbergin kanssa (Joonas on liigan pahin ämmä)
Mitä vastasit armeijan P-kokeen kysymyksiin pienistä miehistä?Eli mistä kirjoittamattomat tappelukoodit sanovat mitä? Onko niissä mainintaa tilanteista, joissa joku kuvittelee asioita?
Näin ankeaan provoon ei pitäisi kyllä vastata, mitään mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Palataan asiaan kun Joonaksen liimatumput irtoaa eikä mies lähde karkuun sen 1. kasvolääppäisyn jälkeen. Edes Pukka ei kelvannut vastukseksi.Mitähäh, joko parka-Mäkinen on passitettu divariin?
Voimalaituri kirjoitti:Tarkoitukseni oli ilmaista, että mun mielestä on vähän outoa että Norton katsoo esim. Valtosen, joka on liigan mittakaavassa kova jamppa, hänen suojelustaan keskustelussaa Rönnberg nimisen narukerän kanssa.
Teksti-tv:n perusteella Norton sanoi Tomekille: "Älä pudota sitä ykkösellä, muuten mä en pääse koittamaan ikinä"Gepardi kirjoitti:Luulen, että vastaus on mallia: "Siltä se näytti katsomoon."
Voimalaituri kirjoitti:Mitä vastasit armeijan P-kokeen kysymyksiin pienistä miehistä?
Gags kirjoitti:Teksti-tv:n perusteella Norton sanoi Tomekille: "Älä pudota sitä ykkösellä, muuten mä en pääse koittamaan ikinä"
kaksoismetro kirjoitti:Ilmoittaudun siihen joukkoon, joka vaatii/pyytää/anelee Nortille jatkosopparia
flintstone kirjoitti:Tänään olisi ollut Brad Nortonilla paikka näyttää poliisin kykyjään, eipä vain näkynyt Nortonia niistämässä koistisen pellen nenää vaikka koistinen taklasi Virran polven paskaksi ja päätti todennäköisesti Tonyn tämän kauden tähän.
On meillä siinä yksi muka-poliisi ja muka-turvamies. Hah.
Flintin ruokavaliota sen takemmin kommentoimatta, pommi tuli todella alhaalla ja teki tehtävänsä. Oikein tai väärin, oma sai kipeää -> kuittivihko esiiin.repe_joke kirjoitti:Taklausta en itse ole nähnyt, mutta kukaan sinun lisäksesi ei ole puhunut törkeästä taklauksesta. Joten minkä takia siitä olisi pitänyt kuittivihko esiin kaivaa?
Siksikö, ettei flintti pojulle tule paha mieli?
Nyt on tainnut Vopatistakin kasvaa myyttinen satuhahmo. Vopatin juttelu meni "i kill you fuck fuck fuck" ilman kontaktia, PRK käytöksestä ja koppiin ja seuraavassa matsissa selkä suorassa ohi kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan koskaan.BigRedCat kirjoitti:Jos taas taklaus oli ruma niin Nortonin olisi pitänyt ehdottomasti VÄHINTÄÄKIN käydä juttelemassa hieman Ilves-aition kanssa (tyyliin Vopat).
JanJ kirjoitti:Nyt on tainnut Vopatistakin kasvaa myyttinen satuhahmo. Vopatin juttelu meni "i kill you fuck fuck fuck" ilman kontaktia, PRK käytöksestä ja koppiin ja seuraavassa matsissa selkä suorassa ohi kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan koskaan.
B1 kirjoitti:Joka tapauksessa, Koistisen taklaus oli tyylikäs. Tuollaisia näkee todella harvoin liigassa. Jäähyhän siitä olisi pitänyt tulla, koska taklaus suuntautui aivan liian alas.
B1 kirjoitti:Oli kyllä mukava katsoa kun Norton hyppäsi kentälle kun Virta jäi laidan viereen makaamaan. Jos siinä tilanteessa olisi tullut kiista ja Norton olisi lähtenyt mukaan, pelikieltoa olisi paukkunut reilusti.