Bongaa julkkis!

  • 1 324 226
  • 4 548

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mikko Alatalo vaimoineen Helsinki-Vantaalla sekä koneessa matkalla Tukholmaan 31.12.2023.
Tästä tuli mieleeni, että itselläni on melko häkellyttävä sarja kohtaamisia Mikko Alatalon kanssa. Olen käynyt elämässäni neljä kertaa Tampereen keskustassa, ja kolmella kerralla näistä Mikko Alatalo on kävellyt minua vastaan ensimmäisen viiden minuutin aikana. Viimeisellä kerralla Mikko jopa sanoi minulle "moi". En tiedä, miksi, koska emme tunne toisiamme. Tuli jotenkin hassulla tavalla jopa karmiva fiilis.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Tästä tuli mieleeni, että itselläni on melko häkellyttävä sarja kohtaamisia Mikko Alatalon kanssa. Olen käynyt elämässäni neljä kertaa Tampereen keskustassa, ja kolmella kerralla näistä Mikko Alatalo on kävellyt minua vastaan ensimmäisen viiden minuutin aikana. Viimeisellä kerralla Mikko jopa sanoi minulle "moi". En tiedä, miksi, koska emme tunne toisiamme. Tuli jotenkin hassulla tavalla jopa karmiva fiilis.

Selvästi muisti sinut teidän Tampere -kohtaamisten perusteella.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Selvästi muisti sinut teidän Tampere -kohtaamisten perusteella.
Voi toki olla niin. Siinä tapauksessa Mikolla on hämmästyttävä muisti, koska kahden viimeisen kohtaamisen välillä on 16 vuotta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Voi toki olla niin. Siinä tapauksessa Mikolla on hämmästyttävä muisti, koska kahden viimeisen kohtaamisen välillä on 16 vuotta.
Se on lyhyt aika Mikon elämässä, ikää kuitenkin jo 72. 16v:n väli voi tuossa vaiheessa tuntua muutamalta päivältä/viikolta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Se saattaa varmuuden vuosi moikkailla kaikkia, jotka sitä tuijottelee. Ainakin Silvennoisen Heikki morjesteli tasapuolisesti kaikki.
Tätäkin olen pitänyt todennäköisenä. Arvatenkin tuijottelin Mikkoa aika tiivisti varsinkin viimeisellä kerralla. Hän luultavasti ajatteli: ”Taas joku puolihullu tuijottelija! Parempi varmaan moikata, ettei se potkaise tai jotain.”
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Martikainen Leavings-Orkesterin keikalla Tavastialla. Ei kamalan yllättävää, sillä Jarkko on kai ollut itsekin joskus noiden Leevinä.
 

MegaForce

Jäsen
Tämän vuoden aikana näin livenä jokaisen presidenttiehdokkaan ja puhuin heidän kanssaan muutaman sanan. Samassa yhteydessä tavannut ties kuinka monta kansanedustajaa.

Muita "julkkis"bongauksia tältä vuodelta ovat olleet mm. Sami Hedberg, Sointu Borg, Joel Harkimo, Janni Hussi, Roni Bäck, Teemu Potapoff, Tuomas Enbuske, Antti Luusuanniemi, Kari Ketonen, Jone Nikula sekä muutama takavuosien BB-kisaaja. Joitain varmasti unohtuikin. Helsingin keskustassa liikkuessa on jopa suht harvinaista, ettei näkisi ketään minkään tason julkisuuden henkilöä.

Kansainvälisiin julkkiksiin törmää taas harvemmin.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse Koivun Mikon parin lapsensa kanssa juuri äsken Vakken itärillä, ex maajoukkuekapteeni seisoi ylväästi keskellä käytävää ollaakseen mahdollisimman paljon tiellä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse Koivun Mikon parin lapsensa kanssa juuri äsken Vakken itärillä, ex maajoukkuekapteeni seisoi ylväästi keskellä käytävää ollaakseen mahdollisimman paljon tiellä.

Kosti perkele isoveljensä puolesta, kun huomasi että sieltä kävelee jatkoaikalainen kohti! 1994 meitä oli lauma nimmarinmetsästäjiä odottamassa pelaajia matsin jälkeen Kouvolan jäähallin ulostulokäytävällä. Saku oli sen verran myrtsinä kun ei ollut NHL-lakkotähtien johdosta päässyt pelaamaan, että ei olisi halunnut antaa kellekään nimmaria. Seisoin kuitenkin oven suussa sen tiellä, eikä kehdannut alkaa painimaankaan, joten joutui sitten sutaisemaan nimmarinsa lätkäkorttiin. Mats Sundinista, Peter Forsbergista ja Sakari Lindforsilta olisi tuosta samasta tapahtumasta kanssa hyvät tarinat.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marko Annala katsomassa Liisa Akimofia Tampereen G Livelabissa. On muuten Lissu ja uusi Yökerho-kokoonpano aika tiukka.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kosti perkele isoveljensä puolesta, kun huomasi että sieltä kävelee jatkoaikalainen kohti! 1994 meitä oli lauma nimmarinmetsästäjiä odottamassa pelaajia matsin jälkeen Kouvolan jäähallin ulostulokäytävällä. Saku oli sen verran myrtsinä kun ei ollut NHL-lakkotähtien johdosta päässyt pelaamaan, että ei olisi halunnut antaa kellekään nimmaria. Seisoin kuitenkin oven suussa sen tiellä, eikä kehdannut alkaa painimaankaan, joten joutui sitten sutaisemaan nimmarinsa lätkäkorttiin. Mats Sundinista, Peter Forsbergista ja Sakari Lindforsilta olisi tuosta samasta tapahtumasta kanssa hyvät tarinat.
Annas tulla tarinoita eikä mitään 2003 pelin uusintoja!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Annas tulla tarinoita eikä mitään 2003 pelin uusintoja!!

Yleensä jaarittelen liikaa, mutta nyt on kiire, niin tulee tosi typistetysti. Mutta tulee kuitenkin: kun jatkoaikalainen pyytää, niin Vuoden jatkoaikalainen vastaa!

- Sundin kirjoittaa nimmaria mun lätkäkorttiin. Paras kaverini alkaa laulamaan Mats-laulua turvallisen etäisyyden päässä. Mats kääntyy hyvin hitaasti katsomaan laulajaa tuimasti. Ja se nimmari muuttuu siinä samalla pitkäksi tussiviivaksi mun kortissa. (kortti tallella in case ette usko!)

- Kaikki penskat haluaa Forsbergin nimmarin korttiinsa, koska ollaan kuultu että se on seuraava supertähti. Kukaan ei vaan tunnista Forsbergia, joten joku kysyy jokaiselta ruotsalaiselta "Are you Peter Forsberg?" No, yksi vastaa "Yes" ja jatkaa matkaansa. Penskalauma juoksee perään, jossa pelaaja sitten sanoo ruotsiksi että ei ole Forsberg vaan Jörgen Jönsson. No, ei kiinnosta Jönssonin nimmari. Edellä mainittu kaverini on taas kauempana, kuulee väärin ja luulee oletetun Forsbergin haistatelleen meille nimmarinpyytäjille. Lataa sitten kaikki osaamansa englanninkieliset kirosanat. Ps. myöhemmin bongattiin myös oikea Forsberg ja saatiin nimmarit korttiin.

- Suomen maalilla pelannut ja jonkun helpon maalin päästänyt Sakari Lindfors tulee varustekassejaan kantaen hallista ulos. Näkee ison lauman penskoja nimmarivihkojen ja korttien kanssa. Lupaa ystävällisesti tulla takaisin antamaan nimmarit, kun on ensin vienyt kassit bussiin. Mä kommentoin sitten kovaan ääneen, että ei tarvitse tulla, tuollaisen imurin nimmarit ei kiinnosta. Me odotellaan tässä Jamoa! Koska luukkuvahtina ollut Myllys oli Kouvolassa sattuneesta syystä kovassa arvossaan. Lindforsin perässä tullut Christian Ruuttu repeää nauruun ja kommentoi hölmistyneen näköiselle Sakelle että "siinäs kuulit, lasten suusta se totuus kuullaan" ja räkätti päälle. Jälkikirjoituksena; noin 20 vuotta myöhemmin satuin Ruutun viereen baaritiskillä, mainitsin tästä muistosta ja Ruuttu vastasi naureskellen muistavansa tuon tilanteen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yleensä jaarittelen liikaa, mutta nyt on kiire, niin tulee tosi typistetysti. Mutta tulee kuitenkin: kun jatkoaikalainen pyytää, niin Vuoden jatkoaikalainen vastaa!
Eishaatana jos edes puolet on totta :D
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja siis parastahan tuossa oli, että me luultiin että Suomi oli voittanut pelin. Oltiin lähdetty kyttäämään niitä nimmareita, kun peliaikaa oli jäljellä muutama minuutti ja Suomi johti. Tuonne pukukoppikäytävälle pääsi, kun vaan meni hallista ulos ja sieltä oikeasta ovesta sisään. Eli oltiin pelin loppuvaiheessa ulkona. Ehdittiin vittuilla aika monelle ruotsalaiselle pelaajalle siinä tappiosta, ennen kuin joku sai sitten selville, että tottakai Ruotsi oli tasoittanut pelin siinä ihan lopussa.

Ykkösketjuna muuten tuossa matsissa Suomella oli Summanen-Ruuttu-Selänne. Ei huano.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ja siis parastahan tuossa oli, että me luultiin että Suomi oli voittanut pelin. Oltiin lähdetty kyttäämään niitä nimmareita, kun peliaikaa oli jäljellä muutama minuutti ja Suomi johti. Tuonne pukukoppikäytävälle pääsi, kun vaan meni hallista ulos ja sieltä oikeasta ovesta sisään. Eli oltiin pelin loppuvaiheessa ulkona. Ehdittiin vittuilla aika monelle ruotsalaiselle pelaajalle siinä tappiosta, ennen kuin joku sai sitten selville, että tottakai Ruotsi oli tasoittanut pelin siinä ihan lopussa.

Ykkösketjuna muuten tuossa matsissa Suomella oli Summanen-Ruuttu-Selänne. Ei huano.
94 Raadolla ja Selänteellä nada maajoukkuepeliä...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
94 Raadolla ja Selänteellä nada maajoukkuepeliä...

Hanki paremmat lähteet runkku!


(nätimmin sanottuna, eliteprospects-sivun tilastot arvokisojen ulkopuolisista maaotteluista ovat todella vajavaiset)
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hanki paremmat lähteet runkku!


(nätimmin sanottuna, eliteprospects-sivun tilastot arvokisojen ulkopuolisista maaotteluista ovat todella vajavaiset)
Kiitos :D
Varmaan arvasit, että katoin Elitestä :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös