Blues-kannattajien kimppakyydit

  • 2 488
  • 12

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyytejä Bluesin peleihin?

Ei ole nyt vielä ihan ajankohtaista, mutta kysytään nyt valmiiksi, että kulkeeko joku Bluesin otteluihin Lohjalta tai siitä läheltä, kun mä tarvitsisin kyytejä peleihin syksyllä kun kausi alkaa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Joo, kulkee kulkee. Mee joka ilta siihen Tanhuhovin eteen venailemaan min. 2 tuntia ennen matsia, niin mä tuun poimimaan sut siitä.
 

Violaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Colorado
Juma! Jo kaks lohjalaista Blues-fania täällä, meitsi sit kolmas tähän menessä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Cosmo käytkö jokaisessa matsissa?? Ihan huippujuttu jos pääsen sun kyydissäs peleihin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Herätkää nyt pahvit, lienee aika selvää että Cosmo vaan vittuilee.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No jos ei Cosmo mee, niin meetkö sä Violaattori?
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vai ootko tosissas Cosmo?
 

Violaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Colorado
Käyn sillon tällöin. Kortti mulla on, mutta en itse viitsi lähteä poukkaroimaan Espoo cityyn. Yleensä meen otteluihin ystävättären kanssa, joka asuu Espoossa. Kyydistä en sitten tiedä onko hän halukas ottamaan ketään muuta messiin...

P.S.

Viestin lähetti Daespoo
Herätkää nyt pahvit, lienee aika selvää että Cosmo vaan vittuilee.

Minä en tuota uskonut.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
On erittäin hienoa että Bluesin faneja löytyy perälti Lohjalta saakka. Loistavaa. Keep up the good work.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niinhän se on! Mutta ei täältä Lohjalta Areenalle aja, kuin 45 minuuttia. Lähden aina kattomaan peliä, kun on kyyti, mutta sitä ei aina tahdo järjestyä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Länäri
Vai ootko tosissas Cosmo?

Tottakai, mä asun Sammatissa. Tosin näin alkukaudesta kun ei ole vielä kylmä eikä viimaa, niin en käy sieltäpäin, mutta heti kun ensimmäiset räntäsateet tulevat, niin voit huoletta mennä odottelemaan siihen Tanhuhovin risteykseen. Laita YV jos ei ala kuulumaan.

No ei sentäs, mutta komea moottoritie sinne Lohjalle on tulossa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ok. Ilmottele sitten kun rupeet kulkee siitä Tanhuhovin nurkilta, niin tiedän sitten mihin tuun.
 
Tämä ketju voidaan varata asiallista keskustelua varten muutetun otsikon mukaisesta aiheesta, tai sitten sulkea, jos ketjun spämmääminen jatkuu. Valitkaa itse.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös