Blues-fanien bussikokous pe 14.3

  • 1 836
  • 28

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Hoi!
Jokunen aika sitten oli keskustelua jossain otteluketjussa jatkoaikaan kirjoittavien Blues-fanien miitingistä. Muistaakseni tulimme siihen päätökseen että ensimmäinen vieraspeli pleijareissa olisi paras ajankohta, ja sehän on nyt perjantaina.

Kaapissa on kieltämättä mukava asustella mutta eiköhän aika ole jo kypsä tapaamiselle? Henkilökohtaisesti minua kiinnostaa ainakin nähdä millainen rampa tämä Footless oikein on. Entä ovatko nimimerkit Shayne ja Daespoo vittuilevia väkivaltafriikkejä myös "oikeassa" elämässä? (tähän muutama hymyilevä naama, enhän minä turpakäräjille halua...)

Epäilen että moni meistä käyttää alkoholia aika reippaasti matkan aikana joten tämän takia olisi hyvä mikäli voisimme kokoontua jo menomatkalla jolloin aivoissa on edes vähän virtaa. Toisin sanoen: olisi mukava istua omassa ryhmässä bussimatkalla. Tämähän ei välttämättä ole aivan yksinkertaista sillä porukkaa on varmasti tulossa aika paljon (pari bussilastillista?), joista jotkut astuvat kyytiin Matinkylässä - toiset Tapiolassa.

Eli voisiko Espoonmies tai joku toinen jatkoaikalainen joka tuntee fan clubin toimintaa paremmin valaista meitä siitä miten meidän tulisi toimia?

Niin, ja pistäkääpä vastaus tähän ketjuun mikäli olette hengessä mukana.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ilmoittautua pitää vissiin tiistaina, jolloin reissu myös pitää maksaa. Tämä siis tieto, vaikken fanclubin touhuista hirveästi tiedäkään.

Anyway, kyllä kai hengessä mukana ollaan mutta hieman riippuu siitä milloin tuo lähtö on. Töistä kun ei hirveän aikaisin viitsisi lähteä..

Jaa että alkoholia? Minä käytän sitä korkeintaan kohtuudella tuttujen seurassa ;-)

Niin ja tuo lähtöpaikkakin pitänee sopia, siis M:kylä vai Tapiola. Tai Hämeenlinnanväylä, kai siitäkin pääsee kyytiin...
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Nikke

Niin ja tuo lähtöpaikkakin pitänee sopia, siis M:kylä vai Tapiola. Tai Hämeenlinnanväylä, kai siitäkin pääsee kyytiin...

Siinä tapauksessa Matinkylä lienee paras vaihtoehto. Tapiolaan tullessa bussit ovat yleensä jo aika täynnä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Klo 15.00? Mitäs tuolle "mahdollisimman myöhään" kellonajalle tapahtui? No, tekee kyllä tiukkaa jos tuohon aikaan pitäisi M:kylään ehtiä. Katsotaan...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Heh, nostipa suupielet virneeseen tuo Blågulan avausviesti...

Joo, mukana meiningissä ollaan ilmanmuuta. Itse ilmoittauduin reissulle eilen ja kuulemma tosiaan huomisessa pelissä pitää viimeistään ilmoittautua ja maksaa matka.
Lähdön aikataulusta en tarkkaan tiedä, mutta eihän tuonne Tampereelle yleensä ole niin älyttömän aikaisin lähdetty.

Tulen yleensä aina kyytiin Tapiolasta, mutta pitäisiköhän tällä kertaa tullakin Matinkylästä, muuten voi tosiaan olla hankalaa saada porukkaa kunnolla kasaan..? Olisi ihan mukava saada jengi kokoon heti kättelyssä, ehkäpä meikäläisen jutuistakin saa joku vielä selvää menomatkalla. Eri asia sitten on, jaksaako niitä kukaan kuunnella..

Heitelkää tosiaan tänne ilmoituksia osanotostanne, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee lähtemään. Olisi meinaan mukavaa nähdä teitä arvon veljiä livenäkin.

Pistetäänkös me sitten kaikki punaiset neilikat rinnuksiimme, vai alkaisinko mä jo matkalla Matinkylään kyselemään ihmisiltä, että "hei, ootsä Daespoo?"..."hei, sähän oot varmaan toi Nikke..ai et vai, no sittehän sä olet selkeesti Juhaht"..
No joo, eiköhän se siitä suttaannu :)
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Shayne

Pistetäänkös me sitten kaikki punaiset neilikat rinnuksiimme, vai alkaisinko mä jo matkalla Matinkylään kyselemään ihmisiltä, että "hei, ootsä Daespoo?"..."hei, sähän oot varmaan toi Nikke..ai et vai, no sittehän sä olet selkeesti Juhaht"..
No joo, eiköhän se siitä suttaannu :)
Juuri näin! Tai sitten ilmoitetaan tuntomerkit, tyyliin: "mulla on Bluesin fanipaita päällä..."

Ei vaan, ehkä joku voisi olla niin ystävällinen ja kirjoittaa johonkin pahvilappuun notta "Jatkoaika" joka ohjaisi kaikki palstalaiset samaan kulmaan Gardensin parkkipaikalla.

Tai tehdäänkö niin että kokoonnutaan sen törkeän näköisen Kebab-kioskin ulkopuolelle?
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Faktoja ja paskanjauhantaa

Ensin faktat.

- Matka maksaa Fan Clubin jäsenille 20€ ja muille 25€

- Lähtö Matinkylästä kello 15:00 ja LänsiAuto Areenalta hetkeä myöhemmin, myös matkan varrelta pääsee kyytiin, mutta siitä pitää sopia erikseen ja etukäteen.

- Matkaan lähdetään yhdellä bussilla, johon on jo varauksia 45 paikan edestä (Tieto tänään 20:30). Toisin sanoen paikkoja on noin 20 jäljellä, joten kannattaa ilmoittautua pian.

- Ilmoittautumiset Heidille, yhteystiedot Fan Clubin sivuilla.

- Matka pitää maksaa huomisessa pelissä, koska liput lunastetaan etukäteen.

- Bussi on sama, jolla mentiin Ouluun ja Jyväskylään. Kuvia siitä löytyy edellämainuttujen Fan Clubin sivujen kuvagalleriasta. (Käyttämämme bussi on toki vähän paremmassa kunnossa kuin linkin takaa löytyvä)

- Matkalla pidetään tauko jos sellaiseen on aikaa. Tampereella olisi tarkoitus olla perillä ajoissa, joten taukoa ei välttämättä ehdi pitää. Siksi kannattaa varata eväät, nestemäisetkin, mukaan.


Sitten se otsikossa mainittu jälkimmäinen osa...

Minut tunnistaa Bluesin fanipaidasta, jonka selässä on Kiekko-Espoon liigaannousuvuosi kahdella numerolla esitettynä (kaksi viimeistä). Tietääkseni se on ainoa sillä numerolla varustettu Bluesin paita. Joku samanniminen jokeripelaaja on sittemmin kyllä apinoinut sen minulta, mutta sen erottaa helposti siitä että hänen paidassaan on sellainen naurettava kuva etupuolella.


Niin, jos on kysyttävää, niin laittakaa yv:tä.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jees, mukana ollaan. Tästä voisi pistää vielä ketjun tuonne Blues-osioon SM-liigapuolelle, itse en tätä ketjua meinannut huomata edes aiemmin.

Aiempi kokoontuminen saa kannatusta täältäkin suunnasta, itse kun olen näillä näkymin yksin matkassa. Toki muutama tuttu löytynee bussista, mutta varmaa se ei taida vielä olla. Mikä tahansa mesta sopii, tuntomerkkini paljastan vasta tuonnempana... ;)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Osallistumiseni on nyt sitten 50/50 eli ei pysty lupaamaan mitään. Lisäksi aikataulu on sellainen että voi joutua tulemaan omin nokin autolla tai jotain.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Perskeles, nyt ei pääse vaan lähtemään. Sinänsä vituttaa aika paljonkin, koska olisi varmaan ollut ihan hyvä reissu, muttei voi mitään. Noh, finaaleihin sitten uudestaan tai viimeistään mestaruusjuhlissa. Alistakaa ne tamperelaiset!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Daespoo
Osallistumiseni on nyt sitten 50/50 eli ei pysty lupaamaan mitään. Lisäksi aikataulu on sellainen että voi joutua tulemaan omin nokin autolla tai jotain.

Vähän samassa veneessä ollaan. Prkle, kai tässä pitää vielä yrittää järjestää asioita....
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mä olen joka tapauksessa mukana reissulla ja tulen Matinkylään viimeistään viittä vaille kolme.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Mukana ollaan

Itse uskon pääseväni matkaan mukaan vaikka nuo duuni vähän painaa päälle. Rahat otan hallille tänään mukaan.

Onhan se hauskaa tavata Jatkoajan kavereita. Uskon, että monet meistä jo tietävät toisensa ainakin kasvoilta.

Palataan asiaan tämän illan pelin jälkeen.
 

vili19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit lavan alla
Matkalle messiin ehdottomasti! Olisi ollut vaihtelun vuoksi mukava mennä tällä kertaa vähän muuallekin kuin Nääsvilleen, jossa on tullut käytyä jo jokunen kerta tässä vuosien saatossa.

Mutta eipä se mitään. Eväät messiin hyvissä ajoin ja näin pleijarimatsissa jää hallin tarjoamat oheishoukutukset vähemmälle ja matsi tulee katsotuksi vierasmatsille normaalin kahden erän sijasta katsomosta käsin aina loppuvihellykseen asti!
 

stones

Jäsen
Olisi varmaan ihan hyvä reissu, mutta taidan jättää väliin ja mennä kannustamaan A-nuoria finaaliin tuonne Matinkylän hallille.

Muutenkin mulla on joku antimidas -efekti, ainakun olen vierasmatseja katsomassa tulee tappio(tilasto varmaan 25 tappiota, 2 tasapeliä ja 2 voittoa), joten on viisaampaa, että en lähde mukaan :-) Ja muijakin alkaa jo valittamaan, kun on mukamas joka ilta matseja :-?

Huutakaa voitto himaan!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jää fanireissu multakin väliin, saattaa tosin olla että Treelle tullaan muilla tavoin mutta epäilenpä. Ehkä A-junnut pitää käydä tarkistamassa perjantaina..Jos nyt sitten ottelusarjaa venyy kuuteen peliin niin silloin ensi perjantaina 21.3 pitää kyllä tulla mukaan...
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Meikäläisen suunnitelmiin tuli siinä mielessä pieni muutos että puolet suvusta on tulossa reissulle mukaan joten minun pitää ensisijaisesti viihdyttää heitä bussissa.
Mutta mutta, eihän se menoa haittaa. Nähdään viimeistään baarin puolella. Todennäköisesti nousen kyytiin M-kylässä joten ehkä nähdään jo silloin.

Kyllä te meikäläisen bongaatte aika helposti: 25 vee, 191/91 ja pukeutunut K-Espooo 92-93 - paitaan, #10 Lehtinen selässä. Ulkonäöltäni olen harvinaisen komea. Niin joo, ja kädessäni mulla on kaljatuoppi (hallissa) tai Alepan kaljakassi (parkkiksella)...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti vili19
matsi tulee katsotuksi vierasmatsille normaalin kahden erän sijasta katsomosta käsin aina loppuvihellykseen asti!
No just joo. Yleensähän sä istut meikäläisen vieressä, joten aionkin erityisellä mielenkiinnolla seurata kuinka käytännössä katsot ottelua käsilläsi. (olikos olemassa sellaisia puujalkavitsi-hymiöitä..??)

Harmi kyllä, että ilmeisesti pelin ajankohta verottaa mukaanlähtijöitä, mutta no hätä. Tuleehan näitä reissuja.

Ja onhan meitä jo tässäkin, vieläkös on muita lähdössä mukaan, jotka aikovat näinollen myös ilmiantaa itsensä?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Harmittaa vieläkin ettei pääse lähtemään, mutta välierät ja finaalit odottavat vielä edessä, sinne lähden sitten vaikka väkisin, ryöstän vaikka pankin että pääsen mukaan.

Itsekin ajattelin lähteä katsomaan sen A-Junnujen pelin perjantaina, siellä varmaan ilmoitellaan Bluesin pelin tilanteesta sopivin väliajoin. Liput kuulemma maksavat 5€ siihen peliin, rahastavat perkele pleiareilla. Aivan sama, maksaa sen helposti kun ei ole A:ta nähnyt tositoimissa tällä kaudella.
 

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tämä reissu jää valitettavasti väliin, sillä olen menossa Nordenille tarkistamaan tulevan välierävastustajamme HIFK:n kuntoa. Rakas veljeni on intohimoinen HIFK-fani, enkä tohtinut kieltäytyä kutsusta. Ja kyllähän tuo matsi kiinnostaa, kovastikin.

Parempi onni seuraavalla kerralla.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mukana ollaan...

Lähden siis mukaan Tampereen fanimatkalle. Nähdän sitten Matinkylässä jo ainakin osa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Oliko lippuja vielä saatavilla Tjampereelta vai menikö jo kaikki?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Daespoo
Oliko lippuja vielä saatavilla Tjampereelta vai menikö jo kaikki?

On saatavilla. Tampereella on vain käytössä hiukan typerä tapa myydä lippuja, siellä ei ainakaan ennen ole ollut mitään tietokonepohjaista systeemiä, vaan homma on hoidettu niin, että tietystä lippujonosta saa vain tietyt liput. Näitä jonoja sitten on useampia... Mutta tilaa pitäisi kuulemma olla vielä. Suosittelen soittoa Hakametsän hallille huomenna aamupäivällä vielä, voit varmaan sieltä varatakin lipun, mikäli haluat.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Meikä on ihan hermona jo nyt. Ei hitto, ei tällaista kestä selvin päin.
Minä nousen kyytiin Matinkylässä joten sanokaa nyt edes "moi" sitten kun bongaatte minut. Tai no, ehkä on parempi että sanotte "hej", enhän minä suomenruotsalaisena muuten ymmärrä mongerrustanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös